Projekt Ragtag mohl být nejlepší Star Wars hrou vůbec
Novinka Projekt Ragtag mohl být nejlepší Star Wars hrou vůbec

Projekt Ragtag mohl být nejlepší Star Wars hrou vůbec

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

9
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Bývalý producent popsal hratelnost jako "Star Wars Uncharted".

Reklama

Bývalý producent dnes už neexistujícího vývojářského studia Visceral Games, Zach Mumbach, se v nedávném rozhovoru pro Minnmax rozpovídal o zrušeném projektu Ragtag. Podle Mumbacha se mohlo jednat o nejlepší Star Wars hru, která kdy byla vytvořena.

Začněme ale raději od začátku. Ragtag bylo krycí jméno pro akční adventuru z pohledu třetí osoby, zasazenou do světa Star Wars. Hra byla vyvíjená už zmíněným studiem Visceral Games a měla být publikovaná společností EA. Vedením vývoje hry byla pověřena scénáristka Amy Hennig, která má na svém kontě například několik titulů ze série Uncharted. Samotný příběh měl být potom zasazený chvíli po událostech ze čtvrtého dílu filmové ságy.

Problémy s vývojem začaly kolem roku 2015, kdy EA vydala Star Wars Battlefront. Ten sklidil mezi hráči obrovský úspěch, a tak se EA zaměřila více na financování dalšího dílu, tedy Battlefrontu 2. Mimo jiné bylo studio Motive Studios, které Visceral Games pomáhalo s vývojem, od vývoje Ragtag odebráno, přičemž EA nedovolila Visceral Games ani navýšit personál. Další problémy nastaly během roku 2016, kdy EA několik zaměstnanců ze studia propustila a jiní zase odešli k jiným vývojářským studiím. Za účelem zajištění pozornosti kvůli financím od svého vydavatele, vytvořil tým demo, které dokonce prezentovali na E3 v roce 2016. Na EA to očividně zabralo, neboť přesunula část svého týmu k Visceral Games, aby jim pomohli s vývojem. O rok později ovšem bylo rozhodnuto o uzavření studia, a ukončení vývoje projektu Ragtag.

Mumbach nicméně v rozhovoru tvrdí, že spousta úrovní ve hře byla už prakticky hotová. Sám zmiňuje například šílenou honičku s AT-ST. " Utíkali jste a byli jste pronásledovaní. Vy jste ale byli hbitější, proklouzávali jste zadními uličkami, strhávali zábrany a ničili prostředí," popisuje Mumbach část jedné úrovně. Hratelnost poté popsal jako "Star Wars Uncharted".

Jediné co tedy studio potřebovalo, bylo více času. "Kdybychom měli více času, myslím, že bychom udělali nejlepší Star Wars hru, jaká kdy byla. Příběh, nastavení a postavy, všechno bylo připraveno na velký úspěch, ale to co jsme měli v plánu, by chvíli trvalo," uvedl Mumbach.

Společnost EA se při vývoji začala čím dál více odkloňovat od zážitků ze singleplayeru, což částečně také vedlo k zániku projektu. Mumbach tak mluví i o určité frustraci, když viděl, jak se společnost k singleplayeru vrací u Star Wars Jedi: Fallen Order.

V blízké době bychom se měli dočkat vydání hry Star Wars: Squadrons, vesmírného simulátoru bojů. Tuto hru vyvíjí studio Motive Studios a vydává EA. Ta tak reaguje na své prohlášení o tom, že se chystá zdvojnásobit vytváření Star Wars her.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama