Daniel Vávra doplnil svůj názor na Cyberpunk 2077 po odehrání druhého konce
Cyberpunk 2077 Novinka Daniel Vávra doplnil svůj názor na Cyberpunk 2077 po odehrání druhého konce

Daniel Vávra doplnil svůj názor na Cyberpunk 2077 po odehrání druhého konce

Martin Pritula

Martin Pritula

158
Platformy Windows PC

Jedno zahrání mu nestačilo.

Reklama

Aktualizace: Daniel Vávra svůj rozšířený pohled na hru sdílel také na svém Facebook účtu. (Provedli jsme drobné úpravy za účelem odstranění vulgarismů z textu.)

Dohrál jsem Cyberpunk 2077.

Podruhé.

Mediální obraz:

Nejzabugovanější hra ever!!!!!!!!!!

Totální krach CD Projektu!!!!!!!!

Absolutně se to nedá hrát!!!!!!

Hnusný jako prase!!!!!!!!!

Naprosto prázdný město, kde nejde nic dělat!!!!!!!!

Hrůza hrůz naprosto neoptimalizovaná!!!!!!!

Realita:

Odehráno 60 hodin.

Hra před prvním patchem párkrát crashnula, od patche 1.02 ani jednou.

Hraju to s Radeonem VII ve 4K na max detaily s dynamickým rozlišením na 50% a hejbe se to OK (30fps mi stačí).

Nejlepší příběh ve hře od KCD

Daniel Vávra doplnil svůj názor na Cyberpunk 2077 po odehrání druhého konce
a několik let před tím.

ANI JEDEN GAME BREAKING BUG. OPAKUJI - ANI JEDEN GAME BREAKING BUG. ANI JEDNOU JSEM NEMUSEL RELOADOVAT KVŮLI BUGU. Občas se něco pokazilo, ale to byly drobnosti a šlo jet dál.

Má to mizerný fyzikální model.

AI nic moc, ale je mi to vlastně zcela jedno, stejně mě to bavilo a přestřelky jsou dobrý.

Posledních 15 hodin jsem jezdil po městě a narážel na jeden úkol v obřích lokacích za druhým. Prej prázdný město.

Není to moc dobře vybalancovaný. Po šedesáti hodinách na HARD jsem na levelu 26, nemám unlocklou většinu perků a nacházím předměty s minimálním levelem 34.

Strašně mě to bavilo.

Vizuálně je to naprosto orgastický. Množství práce který na to padlo je neuvěřitelný a ta práce je naprosto špičková. Jen na reklamy ve hře měli speciální team a je to vidět.

9/10 (kvůli neodladěnosti), 10/10 pokud to patche odladí.

Assassins Creed Valhalla je proti tomu naprostá mizérie 2/10.

Je zcela bizarní, jak se dnešní "rozdělení" společnosti a hysterismus přenesl i do hodnocení hry. Jsem přesvědčen, že 90% lidí, co na internetu ječí, že to nejde hrát to nehrálo. Jen koukají na YouTube na clickbait videa a radují se, že můžou něco hejtovat.

V porovnání s jakoukoliv hrou od Bethesdy je to naprosto optimalizované veledílo. A to ani nemyslím Fallout 76. Skyrim, Oblivion i ostatní Fallouty byly mnohem zabugovanější a hlavně horší hry zcela ve všech ohledech.

Prostě další fascinující ukázka dnešní naprosté virtuální reality, která nemá nic společného s tím co se ve skutečnosti stalo, ale všichni tomu věří.

Původní článek:

Cyberpunk 2077 byl bezpochyby jednou z nejočekávanějších, ne-li tou vůbec nejočekávanější hrou všech dob. Není proto divu, že je po vydání podrobována spousta názorům, recenzím a komentářům. Nedávno jsme vás informovali o herním zážitku známého českého herního vývojáře Daniela Vávry, jež nyní pracuje na pozici kreativního ředitele ve Warhorse Studios (Kingdom Come: Deliverance), který po prvním dohrání sdílel své pozitivní pocity z hraní. Nyní hru dokončil po druhé a po vyšších desítkách odehraných hodin sdílí svůj nepříliš pozměněný názor.

Druhý konec. Nahráno 60 hodin. Žádné velké technické chyby a problémy. Skvělá hra. Podle mého názoru dokonce ta nejlepší za poslední roky. Nechápu tu nenávist vůči ní. Vypadá to, jako falešná hysterie od lidí, kteří to ani nehráli a pouze viděli nějaké nesmysly na YouTube. Hra je v lepším stavu, než v jakém kdy byl Skyrim.

V následující odpovědi pak uvádí, že je hra mnohem lepší, než Red Dead Redemption 2 od Rockstar Games s tím, že první díl zbožňoval.

Jeden z uživatelů pod přezdívkou rocky jack pak poukazuje na falešný marketing hry s tím, že byla propagována jakožto RPG s širokou škálou voleb a dopadů na ně, což není v souladu se skutečností, zrovna tak, jako původy hlavní postavy, které mají jen zcela minimální vliv na příběh a nad rámec několik minut dlouhé první mise pouze dodávají nové odpovědi, jež můžete během dialogů použít. Jack si dále stěžuje na město s minimální AI (logika dopravy, postav...), interaktivitou a možností zabavit se mimo příběhové úkoly.

Odpovědí Daniela Vávry je v tomto případě poukázání na fakt, že hra nabízí několik konců a vztahy s postavami, které mohou skončit různými způsoby.

Zde se sluší podotknou i změna žánru, kterou hra prošla krátce před vydáním. Místo RPG začal CD Projekt hru označovat jako akční adventuru s RPG prvky.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama