Dojmy z hraní Harold Halibut
Preview Harold Halibut Článek Dojmy z hraní Harold Halibut

Dojmy z hraní Harold Halibut

Filip Svoboda

Filip Svoboda

2
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Duše ve dřevě.

Reklama

Pokud na něco indie hra zaručeně doplatí, je to neoriginalita, napodobování a nedostatek vlastní invence. Tenhle problém očividně nemají vývojáři z týmu Slow Bros. Ve vcelku nabité demoverzi představují svoji výpravnou adventuru Harold Halibut, která zaujme ručně modelovaným a animovaným světem i netradiční premisou.

Adventura je trochu zavádějící pojmenování přinejmenším první asi hodiny a půl, kterou demo nabízí k vyzkoušení. Koneckonců autoři titul definují pouze jako výpravnou hru. Budete plnit přání svých přátel na původně vesmírné – aktuálně podmořské – lodi, ale většina z nich se omezí na chození tam a zpátky. Vedle toho je titul extrémně upovídaný, pokud vás tedy příběh a vyprávění nenadchne, možná bude potřeba sáhnout jinam.

Právě příběh se ovšem rozjíždí zajímavě. Pomalu, ale zajímavě. Harold je v místním „městě“ údržbář, tak trochu budižkničemu, ale jedním rázem i asistent vrchní vědkyně. V demu s ním řešíme spíš problémy obyvatel lodi, nicméně rozvíjí se i pár větších linek.

Nejvíc ze všeho ohromí vizuální styl. Ručně vytvořené postavy i lokace ve spojení s působivou animací připomenou vysokou kvalitou zpracování třeba řadu modelínových animáků, byť v tomhle případě jde hlavně o dřevo, takže spíš Fimfárum. Už teď se mi moc líbila taky hudba, která se opravdu těžko popisuje, ale je hravá a výborně podtrhuje atmosféru lechce poťouchlé společnosti uvězněné v hlubinách.

Asi už chápete, že na tom, co je vidět a slyšet, jsem v demu nenašel chybu, nepočítám-li drobet technických nedodělků. Chci vidět a slyšet víc v plné verzi hry, která se na plejádu platforem podívá během letošního roku. Ovšem přestože vývojáři neslibovali žádné hádanky nebo nedej bože akci, ocenil bych, kdyby časem přibyla špetka skutečného hraní. I za hodinu a půl jsem byl z neustálého pobíhání za dalším dialogem trošičku unavený.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama