Rozhovor s producentem NFS: Hot Pursuit
Speciály Need for Speed Článek Rozhovor s producentem NFS: Hot Pursuit

Rozhovor s producentem NFS: Hot Pursuit

Lukáš Haltof

Lukáš Haltof

4

Producent očekávané závodní hry společnosti Electronic Arts, Hamish Young, si udělal čas na rozhovor ohledně nového dílu série Need for Speed s podtitulem Hot Pursuit. V rozhovoru se dozvíme jak základní, tak i rozšiřující informace o novém NFS.

Reklama

Můžete nám říct něco málo o nejnovějším Need for Speed?

Když studio Criterion dostalo poprvé příležitost vytvořit nový díl NFS, přemýšleli jsme, který díl série chceme opravdu udělat. Milovali jsme původní 3DO verzi hry se skutečně exotickými a rychlými auty a nádhernými lokacemi, po kterých jsme byli pronásledováni policisty. Mysleli jsme si, že lepší bude obnovit celý koncept z našeho úhlu pohledu.

Volbou Criterionu je velká rychlost a pořádná akce, při které jsme pronásledováni strážci pořádku. Ale tentokrát, a to po prvé, umožníme také hraní příběhu za policisty. Můžete hrát jak za závodnika, tak za policistu, obojí jak v online, tak v offline režimu.

Jedna z věcí, kterou si pamatuji z prvního Need for Speed, byl Maclaren F1 v Austrálii. Můžeme očekávat k vidění některé z těchto oldschool automobilů?

Máme ve hře některé z nejzajímavějších a nejexotičtějších aut na světě, a to jak z nových her, tak i z těch starších. V podstatě jde o moderní, rychlá a exotická žádoucí auta a my jsme tyto vozy pro hru vybrali.

Jak se to ovládá? Pravděpodobně bude každé auto jiné, ale jsou licencovány. Jeden z problémů je právo na manipulaci, obzvláště po úspěchu Need for Speed: Shift. Jak to bylo vyřešeno?

Máme mnohem raději arkádovější pojetí hry, než-li simulaci, jak tomu bylo u NFS: Shift. Víte, bylo by velmi náročné pro hráče, aby během úniku před policisty se snažili ještě koncentrovat na jízdu a třeba i na správné zařazení rychlostního stupně. Chceme se raději zaměřit na akci, než-li simulaci jízdy. Proto jsme zvolili mnohem přivětivější jízdní model. Přesně takový, jaký byl v původní sérii Need for Speed. Je rychlý, snadno ovladatelný, každé auto se chová jinak, ale není to simulace závodů, je to spíše arkáda.

Co jste udělali proto, aby jste se ujistili, že vás policejní vozy doženou a případně vás i odříznou?

Nejde pouze o to umístit do hry exotické prvky, ale výrobci nám poskytli možnost vytvořit policejní verze všech automobilů. Na E3 jsme ukázali Lamborghini Remington v policejních barvách, za zavřenými dveřmi jsme pak ukázali Bugatti Veyron v policejním provedení. Takže policejní jednotky mají stejné vozy, jako závodníci a to udržuje rovnováhu.

A to i pokud se jedná o AI policistu v offline režimu hry. Stejně tak si může hráč zahrát online režim jako závodník proti skutečným hráčům hrajícím za policejní tým, což přináší zcela nový rozměr tohoto systému. Samozřejmě máme velmi dobrou AI pro offline část hry, kterou dobře známe ze série Burnout. Uvidíte tak agresivní styl jízdy, policisté budou pěkně výbojní a budou se snažit vás smést ze silnice.

Co Criterion plánuje jako DLC do hry?

V současné chvíli nesdělujeme naše plány na přídavný stahovatelný obsah, pouze jsme oznámili hru. Držíme se zpátky a chceme to oznámit až v pravou chvíli, ale hru podporovat určitě budeme.

Bude podporována stejně, jako předchozí hry?

Samozřejmě se o to budeme snažit a uspokojíme co nejvíce lidí. Vzhledem k tomu, že naše práce na Burnout: Paradise měla skvělý ohlas, naučili jsme se mnoho věcí, které v budoucnu uvidíte.

Jaká je vaše nejoblíbenější věc na Hot Pursuit?

Jsem docela nadšený uvedením reálných vozů ve hře. V Burnout jsme na auta neměli licenci, avšak v této hře máme práva na velmi exotické kousky. Máme exkluzivní licenci na Porsche. Když Porsche oznámilo na ženevské konferenci informace o Porsche 918 Spyder, hybridu superauta, tak se nám týden po konferenci podařilo získat výhradní práva na tento vůz. Je to nádherné auto a jezdí opravdu rychle. Ovšem je exkluzivní pouze pro naší hru, nebudete si moci s ním zajezdit v žádné jiné hře. Pokud jste opravdový fanoušek dobrých aut, máme pro vás velmi zajímavé vozy.

Takže Hamishi, řekněte nám něco, co jste ještě nikde neřekl.

Chystáme Aston Martin 177, což je reakce Aston Martinu na Bugatti Veyron. Ať už jako závodník nebo policista, Bugatti vs. Aston Martin budou velmi epické bitvy. V podstatě jde o první hyper auto z řad Aston Martin. Jsme skutečně nadšeni, že můžeme toto auto ve hře mít také.

Otázky pokládal redaktor serveru incgamers.com. Need for Speed: Hot Pursuit vyjde v Evropě 18. listopadu 2010 pro PC, PS3, Xbox 360 a Wii. Více o hře v našem preview.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama