Tou novou taktickou mapou se myslí to co je na videu, (např. tady ve 2: 30 [ odkaz ] ) osobně jsem na bitvách v TW neshledal nikdy nic nepřehlednýho, navíc v tý taktický mapě nepůjdou ovládat jednotky takže nevidím moc důvod ji používat. Jinak pár chyb v tomhle jinak pěkným preview.
1. Trošku mi nesedí ty letopočty ("až 1900 po Kristu ? - pokud vím tak východní část padla roku 1453) .
2. "Když se třeba rozhodnete, že budete hrát za Averny, tak dostanete příležitost se stát vůdčím klanem Germánů, " - ( Arvernové byli kmenem Galů a ne Germánů, autor si je asi spletl se Svéby) .
Skalfok: Jo vím přesně co myslíš. Ještě rok zpátky dobrý, poslední dobou končím tak po třetí bitvě, protože už ze složení tanků a "kvality" """"spoluhráčů"""" v 90% případů vím jak bitva dopadne...Navíc mě baví jezdit high tiery, kde nějaká možnost sám ovlivnit výsledek bitvy úměrně klesá....
ThainDegu: Proč by KS měl fungovat jen jako platforma pro malé/začínající vývojářské týmy? KS je podle mě nejlepší a (pro vývojáře) nejužitečnější v tom, že si "ověří" zájem veřejnosti - problém dnešních vydavatelů je v tom že nechtějí podporovat originální projekty, protože si jednoduše nejsou jistí návratností.
Jako vážně? .... Barbarian Invasion akorát pro Rome 2...stejnej obsah jako v x let starý hře, na rozbitým enginu Rome 2 (technicky dřívějším ale pro tuhle éru nefunguje) . Kéž by se CA zamyslelo a zaměřili se na kvalitu her jako dřív, místo keců a lákání na "úžasnou grafiku" která ve výsledku bude poloviční.
OS1R1S: Řekl bych že co se týče grafiky a optimalizace bude mít War thunder určitě navrch...ale co se týče obsahu si nejsem už tolik jistej...přece jen WoT už bude mít přes dva roky náskok. Připomíná mí to situaci s "nepřekonatelným" WoWkem.... každý nový MMORPG se porovnává právě s ním jako s měřítkem kvalitního mmorpg, ale je to chyba s tím náskokem co WoW má se po obsahový stránce nemůže žádná nová hra rovnat.
Navíc většina hráčů co přešla z WoWka na jiné MMO se po čase stejně vždycky vrátila...buď proto že v nový MMO "není co dělat". . nebo proto že do Wowka už moc investovali za ty roky. (mám dost známých na kterých to bylo krásně vidět - ono seknout se hrou kterou dotyčnej hraje třeba pět let není jen tak)
Rascal: No ale zase tě nikdo nenutí k nákupu...nemůžeš to srovnávat třeba s koupí datadisku k jinýmu MMO kdy je to víceméně povinnost. Navíc teda co se týče částky - Jestli se trochu orientuješ v ekonomice WoT, tak víš že prémiový tanky vydělávají několikanásobně rychlejc než ostatní tanky. Záleží na úhlu pohledu ale co se týče efektivnosti tak při vydělávání stejný částky (řekněme 6 mega na novej tank tieru 10) strávíš mnooohem míň času než když grinduješ s KV ...ale jak říkám, záleží na každým.
The_Darkness2: to je, řekl bych, všeobecně problém free-to-play her. Spousta lidí nemá motivaci se zlepšovat a do WoT a podobných (Warthunder) si chodí jenom "zajezdit" nebo "zalítat". . pak to podle toho bohužel vypadá : /
Blackjoint: ok dobře, možná jsem se nechal trochu unýst mým zaujetím proti Wii... (ještě jsem na něm totiž neviděl pořádnou hru, resp. něco co si nemůžu jít reálně zahrát) - Wii bowling ? proč ? Můžu jít na bowlingovou dráhu - ale to už je z jinýho soudku.
Stačí si do hráčovi řeči přeložit tuhle větu "Nová konzole Microsoftu nese jméno Xbox One a má se jednat i ultimátní centrum zábavy pro moderní rodinu. " - čili: Se*eme na věrný hráče, z platformy uděláme generickou krabici podobnou Wii a budeme se soustředit na všechna multimédia (na herní konzoli chápete to jo ? ) Navíc si zpoplatníme všechno a pro jistotu dvakrát.
Dopitapetr: jo tak proti PS4 nemám ani slůvka...kdybych si pořizoval konzoli tak v tomhle stádiu už jen PS4...to ale kvůli několika málo exkluzivním značkám dělat nebudu ať mě táhnou sebevíc...jak v případě Xboxu tak PS