Novinka AMD představilo FSR 2.0

AMD představilo FSR 2.0

Jan Urbančík

Jan Urbančík

Platformy Windows PC

Nová verze přinese výrazně lepší kvalitu obrazu.

Reklama

Už před pár dny se začalo spekulovat o tom, že AMD chystá vylepšenou verzi své upscalovací technologie FidelityFX Super Resolution. A skutečně, dnes jsme se dočkali přímo oficiálního oznámení prostřednictvím videa, které se zaměřilo také již na dříve oznámené Radeon Super Resolution. Jde o technologii, jež je už nyní k dispozici v grafických driverech a funguje podobně jako FSR. Tím, že se upscale provádí z celého výsledného obrazu, ale utrpí na kvalitě text a další prvky uživatelského rozhraní. RSR navíc funguje pouze na kartách Radeon RX 5000 a RX 6000.

Na rozdíl od toho FSR 2.0, stejně jako první verze, slibuje fungování na grafikách napříč všemi výrobci. Oproti první verzi ale využívá tzv. temporální upscaling (ale ne umělou inteligenci), díký čemuž je kvalita obrazu mnohem vyšší. AMD slibuje kvalitu na úrovni nativního rozlišení a v některých případech dokonce ještě o něco lepší. Nová verze má obsahovat také svou vlastní formu anti-aliasingu, která nahradí ten ve hře.

Na první výsledky se můžete podívat už nyní na videu z loňského titulu Deathloop od Arkane Studios. Půjde o jednu z prvních her, která má FSR 2.0 podporovat. Technologie dorazí už ve druhém čtvrtletí letošního roku a více se o ní máme dozvědět příští týden na GDC, kde má AMD speciální prezentaci o upscalování obrazu ve hrách.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama