Animace v RPG Elex budou ještě vylepšené
ELEX Novinka Animace v RPG Elex budou ještě vylepšené

Animace v RPG Elex budou ještě vylepšené

Jan Kalný

Jan Kalný

3

Navíc jsme se dozvěděli řadu detailů - od maličkostí, jako že se hra inspiruje například Mad Maxem, až po věci, že je mapa o 50% větši než ve třetím Gothicu.

Reklama

Před několika dny jsme tady na Zingu psali novinku o nových gameplay záběrech z chystané RPG hry Elex. Nejen u vás, ale vlastně i všude jinde, se hra zdála trochu… ne vyloženě divná, ale určitě nedodělaná v širším slova smyslu.

V nedávném rozhovoru pro Rocket Beans TV se autoři hry, Björn Pankratz a Harald Iken, podělili o několik dalších informací, které by snad mohly dodat trochu důvěry v tuhle hru.

Mezi základní informace patří, že by mělo dohrání hry trvat někdy mezi 50 až 80 hodinami, přičemž velikost herního světa by měla být o 50% větší, než u třetího Gothicu. Navíc zatím nejsou plánovaná žádná DLC.

Také zmínili, že animace (které ve zmíněných gameplay záběrech nebyly zrovna žádné terno) se budou upravovat a vylepšovat až do vydání. Je to zkrátka malý tým, který dělá, co může. Velký důraz je také kladen na souboje z blízka, z dálky a na prozkoumávání. Co vidíte, tam můžete jít. Ať už horizontálně nebo vertikálně, díky jet-packům.

Všichni budou reagovat na vaše rozhodnutí (dokonce i v závěrečných titulcích), přičemž se rozhodnutí rozdělují na „lidská” a „mechanická”. Obě mohou být špatná i dobrá, otázkou je, jestli se alespoň budete chovat jako člověk.

Mezi dalšími informacemi pak například padlo to, že vaše smrt může změnit části světa a questů, stejně tak budou ve hře různé guildy, které vám přidají různé bonusy a můžete šplhat po hodnostech.

Uvidíme, co se z toho nakonec vyvrbí. Budeme si ale muset počkat na příští rok, kdy hra vyjde pro PC, PS4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama