Alespoň to tvrdí samotný vydavatel. Minimálně má hra potenciál něčím takovým být.
Strategií je hodně. Ať už mluvíme o budovatelských, dobyvatelských, tahových nebo real-time strategiích. Není tak divu, že některé nové hry z toho žánru nezaujmou, protože jsou tu prostě starší a dávno zajeté značky. Přesto jsou ale případy, a není jich málo, kdy hra prorazí. O něco takového se snaží i Ashes of the Singularity, o které samotný vydavatel Stardock říká, že jde o „nepokročilejší real-time strategii.”
Těšit se máme na tisíce jednotek na herní ploše, každá se svými úkoly a balistikou střel; zabírání regionů a zásob nebo například tzv. meta-jednotky - skupiny jednotek, které můžete připojit k sobě pro lehčí plánování, přičemž spolu budou spolupracovat.
Samotní tvůrci hru nepopisují jako RTS bitvu, ale RTS válku. Čemuž se vzhledem k počtu jednotek snadno věří.
Kromě toho bude hra nabízet jak singleplayorou kampaň, tak především multiplayer, s tím, že se plánují i žebříčky, statistiky a další funkce. Pokud patříte mezi fanoušky real-time strategií, Ashes of the Singularity byste měli určitě sledovat.
Na závěr se můžete ještě podívat na porovnání výkonu ve hře, když běží na DX11 a DX12.