Studio nabírá nové zaměstnance.
O chystaném čtvrtém Bioshocku zatím moc informací nemáme. S jistotou víme, že vzniká v nově založeném studiu Cloud Chamber se sídlem v kanadském Montrealu. Před časem jsme se rovněž dozvěděli, že se BioShock 4 pochlubí úplně novým unikátním světem.
Tím bychom ale mohli dosavadní seznam zpráv o hře ukončit. Nyní se k nám však dostává další zajímavý střípek, podle kterého nabídne BioShock 4 otevřený svět. Tato informace pochází přímo z oficiálních stránek studia, které zrovna nabírá nové členy.
Této skutečnosti si poprvé všiml web PCGamesN. Zásadní je především inzerát na pozici Senior Writer, ve které se přímo uvádí, že společnost hledá někoho, kdo dokáže vytvořit působivé příběhy zasazené do otevřeného světa. Tato pozice je navíc výslovně spojena s prací na novém Bioshocku.
Je samozřejmě otázkou, jak moc otevřený a rozsáhlý svět by hra potencionálně mohla nabídnout. Už jen samotnou zmínku o open worldu ale můžeme považovat za překvapivou. Starší lineárnější díly má ostatně určitě řada z vás ještě v živé paměti.
Další otevřené pozice konkrétně zmiňují herní náplň rozdělenou na hlavní a vedlejší mise, což rovněž naznačuje možné směřování hry. Společnost dále shání někoho, kdo má zkušenosti s Unreal Enginem čtvrté generace a s vývojem stříleček z pohledu první osoby.
Spojení dosavadních informací každopádně naznačuje, že BioShock 4 půjde v mnoha směrech vlastní cestou. Nábor nových vývojářů na některé klíčové pozice však zároveň signalizuje, že si na vydání hry ještě nějaký čas počkáme.
Jak se vám koncept Bioshocku v otevřeném světě zamlouvá?