Hra nikdy nebyla dokončena.
Když jsem před sedmi lety dělal rozhovor s Peterem Molyneuxem ohledně jeho božského simulátoru Godus, prezentoval ho jako hru, které je ještě třeba dodat ducha. Bohužel se právě to legendárnímu vývojáři nikdy nepovedlo, kvůli čemuž nyní jeho projekt po dekádě od odstartování kickstarterové kampaně končí svou cestu bez toho, že by byl vůbec vydán. Ano, je to smutné, ale ani rozdělení Godus na dva projekty celku nepomohl. Podle svých prohlášení nebudou schopni tvůrci své dílo nadále podporovat a tak bude odebráno ze Steamu. Tato novinka se týká jak Godus, tak i Godus Wars.
Studio si však upřímně váží neuvěřitelné podpory hráčů za posledních deset let. Všem pak děkuje. Komunitu ale tento krok moc nepotěšil, což dokazují tak negativní recenze, které jsou veskrze hodně záporné. Ve výsledku se negativní reakci komunity nelze divit. Peterem Molyneuxem totiž už nějaký ten pátek na Godus nepracuje a raději se věnuje jiným projektům, přitom právě tento kousek byl tím, který vznikal i právě díky podpoře komunity. Té ve výsledku mnoho slíbil, avšak nic nesplnil.