Zpět na článek

Diskuze: Cyberpunk 2077 dostal patch 1.1

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
24. 1. 2021 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotaz na misi vloupacka. Vcera po updatu jsem sel, ze to zase rozehraju. Cekala me mise vloupacka. Mam hru rozbitou nebo je to co jsem zazil normalni. Mel jsem pocit ze hraju nejaky walking simulator. Par nepratelu jsem zlikvidoval zezadu, ale pak na me vybehli dalsi a tim uz se z toho stala strilecka. Ale strilecka bez jakekoliv vyzvy. Prosel jsem zbytkem mise naprosto bez problemu. Je to takto normalni a vcele hre stejne? Díky.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub Lenk Na jakou hraješ obtížnost?

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
24. 1. 2021 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Na tu co byla nastavena automaticky.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub Lenk Já to hrál na druhou nejtěžší a nepřišlo mi, že by to bylo nějak trapně jednoduchý. Když si člověk nedával pozor, dostal 2-3 zásahy a konec.

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
24. 1. 2021 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Mam to nejak rozbity. Asi :-). Jeden vojak glicoval ve vytahu. Opakovane mizel. Jackie to do nej palil jak mohl, ale nic se nedelo. Az kdyz jsem za nim vlezl a zacal do nej strilet tak se probral a prestal mizet jen nic nedelal, pouze zemrel.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
24. 1. 2021 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub Lenk Jojo je to glich, reload nepomohl? viděl jsem podobný u AngryJoe,tam mu do toho problikavalo i rozhraní , dokud nezastrelil Jedno NPC ve výtahu ( prolog mise) Co se tyče obtížnosti ,tak to v podstatě nema žádný vliv , jenom víc vydrží a mají větší dmg, buildy jsou v té hře tak neskutečně broken( hackovani,nano wire ,blades a další ) že stačí trochu grindovat a hra už nemá žádnou výzvu v podsítě ji můžeš projít nahý ,hlavně hackovaní závěrečný boss a padl za 5s. S tím budou muset taky něco udělat do budoucna, jinak nevím jak bych na tom chtěli stavět MP , pokud teda nebude čisté jen o CO OP.

miritomsen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravili na PS4 ovládání? Kdy mi hra sama utíkala doleva nebo když jsem chtěl na něco najet nebo sebrat tak to nešlo jak se to pořád hýbalo?

Umbaros
Umbaros
Level 25 Level 25
24. 1. 2021 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I kdyby vydali aktualizaci každý týden, má důvěra v tohle studio byla natolik otřesena, že od nich si nepředobjednám už ani prd. Jak říkám. Já si na grafiku nepotrpím, ale verze na základní ps4 je prostě tak příšerná, že to opravdu po druhé nemá smysl zapínat. Čekám na ps5, pak tomu dám znovu šanci. Kdyby náhodou ps5 nebyla, tak to asi zkusím a uvidíme. Hra jako taková bude určitě dobrá a nechci si kazit zážitek tou kupou balastu kolem. 😀 Stejně jsem teď objevil Ghost of Tshushima: Legends a to ždíme všechen můj volný čas, to a Lolko na mobilu :D

sypač

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snad až bude PATCH 2.0 tak BUDE VERZE GOLD

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
23. 1. 2021 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kyblik proc se prezentujes tak hloupe ? Nizka inteligence anebo proste jsi jenom debil ? Zmen si prijmeni na Kyblik sracek, bude te to lepe vystihovat :)

Martin Kyblík

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Cítíš se ohrožen ? Nebo cítíš zápach smegmatu pod nosem? Vykoučil by si toho muže?

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tady se už dávno nebanuje, ne?

Vojtěch Tůma

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi z vašeho příspěvku smutno, spíš vy byste si měl připomenout historii. Kdyby se toho vůdce dožil, nejspíše byste se toho nedozil vy

Martin Kyblík

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojtěch Tůma Mě je smutno z pšonků. Ve mne proudí německá krev, o sebe bych se nestrachoval. Špíno

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2021 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Kyblík Jestli je tohle opravdu tvůj názor, tak jsi nejspíš nemocný :DDD

Martin Kyblík

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront haha yksdé yksdé. Jestli je tvůj názor jiný tak jsi zabedněný v hovnech

kufač
kufač
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že na CP2077 jsem se docela těšil, ale ne až tak moc, abych koukal na každý trailer, deníček vývojářů a nevím co ještě. Po vydání, co vyšla najevo rozbitost celé hry, jsem se koupi rozhodl odložit až na dobu, kdy vyjde plnohodnotná PS5 verze. Teď ale po shlédnutí videa od Crowbcat, na které tu v minulé diskuzi pár lidí odkazovalo, jsem naprosto zděšen! Já chápu, že některé herní mechaniky se během vývoje odstraní a nebo, že někteří hráči si dokáží vysnít nemožné, ale pokud mi v traileru voiceover něco tvrdí a ono to potom ve hře není, tak to je průser. Fanoušci dokážou mít přehnaná očekávání, ale tady si to CDPR přehypovali sami a kritika je podle mě naprosto oprávněná. Jako chápu, že v takových kritických videích se vybírají opravdu ty nejhorší záběry a při běžném hraní si toho člověk ani nemusí všimnout, ale pokud je slibováno živoucí město s tisíci NPC, které má každé svou denní rutinu a oni nakonec chodí odnikud nikam, tak to je zlé. Vždyť jedna z mála věcí, kvůli které jsem ten stav hry při vydání dokázal chápat, je to, že jde každý úkol řešit mnoha různými způsoby a to prostě u vývoje zabere čas. No a teď se dozvídám, že ani tuto mechaniku vývojáři nedodali. A já se teď jen divím, proč ani tohle žádná recenze nezmínila? No sám jsem teď zvědavý, jak ta nextgen verze na PS5 bude vypadat až bude.

SlayGwynned

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač keby NPCčka mali dennú rutinu tak by tie konzole zhorali

kufač
kufač
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlayGwynned Mě jde hlavně o to, že slibovali něco, co se nakonec ukázalo jako téměř nesplnitelné. Konzole tu byly už dost dlouho na to, aby věděli, co utáhnou. A jednu openworld hru na ně sami CDPR už vydali. A pokud by byly staré konzole problém, tak měli počkat na ty nové a nebo to nechat jen na PC. A to říkám jako konzolista. CDPR si na sebe upletl bič hlavně tím, že Cyberpunk oznámili už v roce 2012 nebo kdy to bylo. Tím samozřejmě vznikl tlak na to, aby konečně ukázali něco ze hry a proto vznikaly ty částečně falešné gameplay ukázky, které jen zbytečně ukusovaly čas z vývoje. Mnohem lépe by udělali, kdyby CP2077 oznámili nějakým krátkým teaserem až kolem roku 2018.

SlayGwynned

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač To v roku 2012 bol hiring teaser

LucyferEwill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač jasný slibovali to ale sakra to je fakt takovej problém že NPC si nedělá ranní kávu,pak nejde do kšeftu,pak na kérku pak na oběd atd atd atd ?

kufač
kufač
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucyferEwill Já bych se s tím asi smířil. Nejsem zrovna ten typ hráče, který by NPCčka sledoval po celé mapě a zjišťoval co dělají. Co jsem ale tak ve videích viděl, tak jsou NPC zas až moc jednoduchá. 10 metrů sem, 10 metrů tam. Nevěřím, že by byl až takový problém jim naprogramovat trochu větší okruh. Ale jak říkám, jde mi spíš o to, že se slibovalo až moc. Já jen doufám, že s postupně menší a menší významností E3 a podobných velkých veletrhů, kde se všichni snažili vytáhnout, bude podobných přešlapů ubývat.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
23. 1. 2021 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Souhlasím, jde přece i o princip. Z tisícovky ručně dělaných NPC s rutinou dostal hráč AI z roku 2000 a generickým vzhledem který se opakuje i co pět metrů. Upřímně ale to je nejmenší problém, co si osobně myslím že hra má.

SlayGwynned

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Tie ručne robené NPC rutiny boli vraj myslene ako 1000 scripted events, chyba v preklade

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
23. 1. 2021 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Ja vedel ze CP vyjde. Vnimal i ten hype okolo. Ale detaily jsem nevedel. Vubec jsem nesledoval jak ta hra ma vypadat a obsahovat. Pokud je to tak, ze tam bylo slibovano vic vselijakeho obsahu a mechanik, tak to zcela jiste melo byt v recenzich zohledneno. Jen pro ostatni hru mam na ps5 a hral jsem ji par hodin do oznameni ze nextgen update prijde az na konci roku. Hra me bavila. Nekolkrat me to spadlo. Uz jsem to tu psal. Hra na me pusobi jako moderni retro. Hraje se to a chova uplne stejne jako xx let stare hry. A asi proto me to i bavilo.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
23. 1. 2021 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač _"Vždyť jedna z mála věcí, kvůli které jsem ten stav hry při vydání dokázal chápat, je to, že jde každý úkol řešit mnoha různými způsoby a to prostě u vývoje zabere čas. No a teď se dozvídám, že ani tuto mechaniku vývojáři nedodali."_Myslím, že je čas opustit internet, zahrát si hru a udělat si vlastní názor, protože já ti můžu říct, že v té hře i jednoduché nájemné vraždy mohou skončit tak či onak. Pokud člověka bavil Zaklínač 3, bude ho nejpravděpodobněji bavit, i ze stejných důvodů, Cyberpunk. Pod těmi chybami se skrývá tak stejně průměrná hra jako byl Zaklínač 3, který ale zářil díky hlavním a vedlejším postavám a jejich příběhům. To samé platí pro Cyberpunk, který, dobře, někde občas pokulhává, ale většinu času člověk hltá každé slůvko a to včetně těch, co jsou v datapadech, protože i ty skrývají sakra dobré příběhy.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Rozhodně si mám v plánu CP2077 v budoucnu zahrát a udělat si vlastní názor. Jestli jdou mise řešit různými způsoby, tak super, ale přesto mi připadá, že CDPR to prezentovali tak, že na základě zvoleného způsobu řešení mise se bude příběh dále různě větvit a měnit a k tomu podle všeho nedochází. Ono to možná vypadá, že tu hru chci nějak hejtovat, ale mě jde opravdu jen o to, že jsem byl zděšen z toho, kolik toho vývojáři naslibovali. Já dokonce věřím, že bych se u hraní Cyberpunku mohl dobře bavit. Nemám v plánu to hrát jak GTA. Vždyť já jsem ani GTA nehrál jako GTA :D

SlayGwynned

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Jo, a to video od crowbcat sa mi moc nelubi vela veci neny pravdiva alebo ich si ich zle vyložil ako napr ten vybuch auta to bolo scriptovane

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlayGwynned Video od Crowbcat bylo relevantní tak jeden den. Hned po prvním patchi ta hra takhle nevypadala. ale ono to vypadá víc cool, když do videa dám z 90% jenom záběry z neopatchované verze.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 1. 2021 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Přesně tohle mi vadilo také, to video je skvěle sestříhané a zábavné, ale používání záběrů z neopatchované verze hry na konzolích bez jakékoliv označení/upozornění není tak docela fér.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel S tím jsem u sledování toho videa tak nějak počítal, že je tam, co se týče všemožných bugů, ukázaný ten největší extrém. Viděl jsem třeba videa s bugy v TLOU2 a osobně jsem při hraní na nic z toho nenarazil, takže věřím, že hráči CP2077 také nemusejí narazit až na tolik chyb. Pro mě to video mělo vypovídající hodnotu v tom, že v něm byly shrnuty všechny sliby, které ve výsledku nedodali. Jako ono se může stát, že díky takovým extrémním videím budu příjemně překvapen, až se k hraní Cyberpunku v budoucnu dostanu 😀

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
24. 1. 2021 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ale to lhaní a nascriptovaná videa z předváděček neokecá nikdo. Dostali se na sakra tenký led, protože věřím že by celé tohle mohlo skončit žalobou akcionářů.

ErBitch
ErBitch
Level 23 Level 23
23. 1. 2021 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra stahnu update a prvni den od vydaní hry co se mi to nechee spustit :D

Dom ino
Dom ino
Level 21 Level 21
23. 1. 2021 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

16GB? Mě se na GOGu stáhlo jenom něco málo přes 1GB. Jinak minimapa při jízdě stále není opravená, takže pořád trvá, že člověk zjistí, že měl odbočit až potom co zatáčku projel. Pro mě zrovna snad nejotravnější věc, která mi pěkně kazí hraní, jelikož nepoužívám téměř vůbec fast travel. To jsem si v prosinci naivně myslel, že tohle opraví už v nějakém tom malém patchi, co vyšli před tímto.

martik642
martik642
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2021 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom ino Na oddálenou mapku je mod na Nexusu. :)

Dom ino
Dom ino
Level 21 Level 21
23. 1. 2021 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martik642 Určitě zkusím, díky za info 👌

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 04:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Martine spíš ty vůbec někdy 😂díky za novinku takhle večer 👍

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 1. 2021 05:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Se spánkem to mám složité Tak jsem rád, že na Zingu je to alespoň k něčemu dobré 🤭

Medyson

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel GJ Marťas😎😎 rád bych tě viděl někdy v podcastu ve Vortexu😎

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
23. 1. 2021 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Medyson TlustyPrase: To je asi tak stejně pravděpodobný jako že borci z Vortexu budou psát novinky na Zing. Možná ti to uniklo, ale Zing má vlastní skvělej podcast.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 1. 2021 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já už čekám jen na expanze ale už opravili jazyk na PC? :D

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo takže co udĕlali snižili počty NPC v konzol verzi a opravili pády hry a snižili grafiku TEĎ bĕžte a řeknĕte jací jsou CDRED borci že opravili hru tim že ji osekali na holo a ten svĕt na konzolich teď vypadá jak hra z ps3 GG

Matej

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Kup si počítač nebo jinou konzoli a nefnukejte pořád, jak je svět krutej a cd projekt jeho krutovládce omg... Nevděčnost lidí je čím dál tím víc drzejsi. Smradi rozmazleni..

Václav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matej Souhlasím 😄

1234
1234
Level 1 Level 1
23. 1. 2021 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matej Matej: Podle tebe je v poradku chtit penize za takovou nedodelanou brecku? Hele tak ja ti prodam ojety auto bez kol za cenu novyho auta. A opovaz se to odmitnout ty rozmazlenej smrade.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
23. 1. 2021 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 na PC za 130h hraní jsem na problem nenarazil,nedodělaní hra ?

patrikvcelis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matej Hrozná blbost. Když něco kupuji tak to musí aspoň být funkční. Mě trvá pět hodin na tu hru vydělat peníze a to není málo. Stačilo říct, že na staré konzole to stojí za prd, ale oni lhali. To je problém

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@patrikvcelis Přesnĕ ale to ďĕtem tady nedochazí že ty 2000kč co dostali od mámy na 2077 si jiní museli vydĕlat makat nĕkolik hodin v práci a dostanou za to takovej odpad přehypovanej co na konzoli ps4pro nefungoval ani mĕsic po vydani a každé 2H padal to je jako koupit si auto co by startovalo jednou za 2 dny ale lidem to nedochazí a taková hra dostávala 10/10 asi neni v pořadku ( a i když jsem za to dostal money přea refund až po 30 dnech ale tak jde o princip že nechci za svoje penize dostávat nĕco co nefunguje jak má na nĕčem na co to koupím kurva to nemĕli vydat na ps4 a xbox ale MONEYYYYY 40% objednávek zakladní ps4 a xbox ( a teď se CDRED topí v penĕzich se zničenou reputací a víš co si o nás myslí že jsme ovce co koupí každej shit protože ho dĕlají oni

Brekeke

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každej dnes nadává na CP jak kdyby ostatní chyby nedělali. To např. Já si konečně po X letech krátím karanténu v GTA IV na pc maxed out a ve 4k. A to jsem čekal jen něco málo přes 10 let :D abych to takto rozběhal. :D a když jsem si to kupoval při vydání o nějakým fhd jsem si mohl nechat zdát a to jsem měl na tu dobu docela herní dělo. Většina lidí rychle zapomíná...

Jiří Neuberg

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Brekeke Je to tak, v TOTAL WAR vyšel ve své době extremě rozbitý EMPIRE e ROMEII a dnes to jsou velmi populární díly série. Na druhou stranu řada chyb zůstala, protože jsou prostě součástí designu hry (který ale přinesl i řadu novinek). U ROMEII se ale opravila i AI, tak doufám, že se tak stane u NPC v CP77.

101macro
101macro
Level 1 Level 1
23. 1. 2021 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve hre mam nahrano asi 75 hodin, jsem skoro u konce vedlejsich misi a u konce pribehu. V prosinci jsem tu hru obhajoval a stojim si za tim, jinak bych to po nekolika hodinach vypnul. Technicky stav do jiste miry po updatech odpoustim (na PS4), protoze hra je i tak zabava, hlavne pribehy misi. ALE! Tahle hra je neskutecne prumerna. Bezva pribeh, bezva mise a prostredi mesta, taky grafika (hlavne na PC), ale vsechno ostatni odpad: mrtve NPC, AI o nicem, celkove asi 30 vozidel - v roce 2077 ?? Fyzika trapna, herni systemy nevyvazene. Tahle hra neni zadna revoluce a nikdy nebude. Nenaplnene sliby vyvojaru, proste ubohost. Boje s neprateli CD Projekt programoval asi v Malovani, jinak nevim - akorat mrtvi panaci s ukazateli zivota, bez inteligence. Za tyden hru v bazaru prodavam za 1100,-, DLC me nezajimaji. Tesim se zpatky na skvelou rozehranou Valhallu, Marvels Avengers ke kterym jsem se nedostal a noveho Spidermana.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@101macro "Tesim se zpatky na skvelou rozehranou Valhallu, Marvels Avengers", docela jsem ti to věřil, dokud si nenapsal tohle.

101macro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Vec nazoru, priteli. Nic z tech tri, co jsem napsal, si nehraje na to, co neni. Cyberpunk ano, od pohledu rozbita a nedodelana hra. Nepatrim mezi ty, kteri hazi spinu na AC jen proto, ze tam neni CZ. Ano, je to od Ubisoftu po tolika letech podraz, ale krome toho je v techhle games presne to, co se od nich ceka - nic vic, nic min. CP77 je ale jedna velka lez. Takze za svym si stojim a pridavam se k celosvetove komunite mimo ČR, ktere se Valhalla vesmes libi a je povedena.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2021 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy U Valhally bych mu to i věřil. Srovnej si ty očekávání pro obě hry. U Cyberpunku většina čekala úplnou herní revoluci což se nestalo, a CDPR si za to častečně mohou sami tím, co vypouštěli před vydáním. Zatímco od AC čekáš prostě další AC... S nižšími očekáváními jsi pak těžko tak zklamanej jako z Cyberpunku.

SlayGwynned

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean grafika je celkom revolučna tak isto aj mesto

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
23. 1. 2021 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@101macro Tak Ty mas nahrano 75 , ale pises jak je to prumerne, co takhle hodnotit hry jestli te bavi ci nikoliv, a myslim, ze tato hra je hodne zabavna, hraji hry jiz 30 let, a vetsinu her nedohraji anebo me proste nebavi, ale toto me bavilo od zacatku az do konce a o to ve finale jde

101macro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ssjimbou Souhlasim se shaak - spis to asi bylo o ocekavani. Jak jsem psal predtim, CP77 me bavi a libi se mi pribeh a mise, takze me obsah hry bavi. Ale random systemy okolo hodnotim jako spatne a nedodelane, to proste nejde prehlidnout. A v cem nesplnene sliby? Nemluvim o nejakem behani po zdech, ktere tam melo byt a vystrihli to. Staci si pustit nektery Nightcity wire, kde je prezentovana “uzasna” moznost zkoumat detaily pripadu skrze braindance (v CZ psychovize). CD Projekt prezentoval 5min ukazku jako slib neceho, na co ve hre narazite bezne a vyuzijete to pri reseni pripadu. Realita? Za celou dobu hrani jsem zatim narazil mozna na dalsi 2 nebo 3 psychovize v misich, dohromady mozna 15min hrani. A to zminuju jen tenhle jeden priklad 😊 to neni jen o kvalite hry, to je doslova o klamave reklame.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ssjimbou Já nahrál 80H a řeknu ti že je to shit co v životĕ hrat znova nebudu víš jak se pozná kvalita tím že tu hru si zapneš ještĕ 3 krát do roka znovu a to 2077 už neudĕlám :D Mass effect 2 jsem dohrál 8x krát Nier automate 4x a pak jsou hry jako TLOU2 RDR2 2077 co jsem dohrál ale v životĕ je znovu hrát nebudu ( naschvál jsem hrál 2077 dlouho aby idioti tady nemĕli kecy je hater ten to zase ani nedohrál a hodnoti:D sorry dohrál komplet a hodnotím jak se má a výsledek je to SHIT

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli to bude na PS5 pořád každé 1-2 hodiny padat tak jim ten patch omlatím o hlavu.

Václav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Co máte pořád za problém na těch konzolích?? To jsou to až takový plechovky?? 😅😂Já hraju Cyberpunk na pc, mám nahráno 150hodin a hra mi nespadla ani jednou 🤣

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav PS5 žádná plechovka není. Je pravděpodobně výkonnější než PC poloviny hráčů na Steamu. To jen CDPR jsou zřejmě neschopní.

svina

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo To víš, že jo. 😂

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svina Pokud mi nevěříš stačí se kouknout do HW statistik přímo od Steamu. 40% hráčů má jen 4 jádro CPU, 14% dokonce jen 2 jádro. 67% hráčů hraje na 1920x1080. 17% nemá ani na to Full HD. 70% hráčů má 6GB a méně VRAM. 25% má jen 8GB RAM. EDIT: Pro představu má Steam měsíčně 120 milionů aktivních uživatelů. Ty čísla co jsem vypsal jsou za prosinec. Těch 14% s 2 jádrovým procesorem je téměř 17 milionů hráčů.

EvoKevo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Co hulis za matros, kdyz se divas na statistiky Steamu, ktery nikdy nebyly objektivni. :D To vi snad i maly dite, ze Steam spatne detekuje hardware. :/

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EvoKevo I s nepřesnostmi je to pořád nejlepší zdroj dat, který je veřejně dostupný a upřímně si myslím, že ty statistiky jsou uvěřitelné. Nebo čekáš že má každý druhý uživatel Steamu 4K monitor, grafiku za 20 tisíc a 16-ti jádro CPU?

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2021 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Souhlasím s tebou v tom, že PS5 je výkonnější než současný nejrozšířenější PC HW (typicky to je GTX 1060), ale ta argumentace je docela nešťastná. Počet jader ti toho moc neříká o herním výkonu - záleží na architektuře, taktech, IPC... Rozlišení monitoru vůbec nic neříká o výkonu PC - můžu k němu připojit i PS5, nic to na jejím výkonu nemění. Porovnávat velikost VRAM, když se o ni GPU nemusí dělit s RAM jak tomu je u APUs, je opět nevhodné - hlavně vzhledem k tomu, že velikost VRAM nic neříká o výkonu GPU. RTX 3060 (12 GB) bude rozhodně slabší než RTX 3080 (10 GB). To už je lepší sečíst kolik procent lidí má grafiky stejné a slabší jako třeba 2060 Super a dělá to přes těch 50 % úplně v pohodě (sám jsem to zkoušel).

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean Já to nenapsal pro přímé porovnání s PS5. Jen jsem tím chtěl ukázat jak vypadá průměrná sestava hráčů na Steamu. Konkrétní závěry si z toho může udělat každý sám. Zase tolik dat tam není, tak jsem nevěděl co vybírat. Počet jader a takty tam jsou zvlášť. Samotný takt ti řekne ještě méně než ten počet jader procesoru. VRAM ti přeci jen naznačuje možný výkon GPU. RTX 2060 má třeba jen těch 6GB, Super má 8GB. U toho rozlišení si myslím, že ten kdo má peníze na to rozjet 4K, tak má pravděpodobně i na 4K monitor. Doufám že lidi nekupují RTX 3090 na to, aby hráli na 1080p (nedej bože na méně).

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Jasný optimalizace 2077 je shit na konzolich ale lepši řict o konzoli že za to může to IQ zdejších pc hráču mĕ dostavá jinak já mĕl PC I7 6 jáder GTX1060 6GB a 32GB ram a 4K to nedávalo zato PS5 jo hoši

svina

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo A kolik uživatelů se účastnilo? Já se toho rozhodně neúčastnil a dovolím si tvrdit, že takového průzkumu se účastní jen malá hrstka uživatelů v maximálních řádech deseti tisíců. Normální člověk nemá zájem o posílání svých dat třetím stranám byť na první pohled neškodných.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
23. 1. 2021 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď mne napadlo, co kdyby redakce ZINGu založila vlastní YT kanál kde by recenzent po vypršení ND zveřejnil komplet svůj průchod recenzované hry, jako klasicky walkthrough s komentářem recenzenta, jak jako hráče tak jako novináře. To by byl unikátní. A pokud by se průchod byl i s EN titulky i s přesahem mimo ČR.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
23. 1. 2021 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Vlastní YT kanál máme: https://www.youtube.com/user/zingvidea NDA jsou někdy složitá věc a recenzenti jsou poměrně často nuceni hrát verze hry bez Day 1 patche, takže si nejsem jistý, zda by takovýto záznam hraní prošel (i po jejím vydání, kdy velká část NDA přestává být relevantní). S velkou pravděpodobností by to skončilo copyright strikem apod. Co můžeme udělat, to je začít obecně nabízet více video obsahu z našeho vlastního hraní, včetně živých streamů apod. Stavíme pro tyto účely nové studio a těšíme se, že to letos spustíme 👌

Jiří Neuberg

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Pravda, když se na ně dívám na Vaše a Tvoje rozhovory - ta hlava.... tedy oprava čistě walkthrough kanál. Verze bez D1 patche To Vám, ale vlastně Vaši práci neusnadňuje: Recenzujete titul kdy můžete jen hádat co bude ještě skrze D1 opraveno. No a pak se na Vás snesou výtky, i ode mne, tedy omluva, že ve hře nezmiňujete technické bugy, když ani nevíte jestli se budou ještě vyskytovat ve hře. Na druhou stranu to je problém vývojářů, tak bych je klidně v recenzi uvedl. To i vy nesete triko na trh. Pokud ve studiu budou i lets play se čtenáři ZINGu, klidně přijdu, cokoliv z TOTAL WAR, rts obecně a ze Souls her - kde jsem si, dejme tomu, jistej v kramflecích.

Pepan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Neuberg Asi myslíte kůži na trh.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
23. 1. 2021 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Děláte si srandu? To by bylo naprosto parádní. Alespoň pro mě zatím jedna z nejlepších zpráv letošního roku. Moc rád se podívám na živé streamy redaktorů Zingu. A jen takové moje přání, na jednom z nejmenovaných konkurenčních webů je jeden naprosto kvalitní redaktor (jeho kolegu už loni draftovali jinde a udělali dobře) a po změně jejich herní politiky podle mého zapadl. David P. by určitě byl pro Zing a jeho letsplay přínosem. Ale to je jen takové moje filozofování po ránu, protože se na Zingu začínám cítit víc a víc jako doma, v tom nejlepším možném smyslu.

Matthew

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ví se kdy (jestli vůbec) budou vracet prvky které ukazovali v trailerech, ale do finální verze se nedostali ? To totiž byla věc která mě vyvedla z míry nejvíc. Všechny problémy s optimalizací a bugy bych přehlídl, ale to falešné slibování věcí které ze hry udělají next gen zážitek, mě od CDPR mrzí nejvíc.

Martin Šabák
Martin Šabák
Level 22 Level 22
23. 1. 2021 01:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matthew Nebudou však je vyškrtli totalnĕ teď budou opravovat ještĕ mĕsic pak se na tp vyserou a pujdou dĕlat witcher4 protože ani MP nebudou dĕlat a možná vydaji 1 dlc do 2077 aby se neřeklo protože to slibovali taky a nextgen patch pochybuji že bude

SlayGwynned

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Na MP nepracuje CDPR

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 1. 2021 02:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matthew Nejspíš pár věcí vrátí v expanzích a s next-gen patchem - převážně ty věci co jsou prakticky hotové a vyškrtli se kvůli staré generaci. V té době bude nová rozšířenější a na starou se budou moct konečně vyfláknout. Nebo se na to vykašlou jako to dělají všichni ostatní. Ale to pochybuju. Expanze si určitě nenechají ujít.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 04:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Nešiř hoaxy ty Lojzo, jak kdyby ty si mohl vědět , co vystřihli ze hry. 😂😂natož kvůli konzolím ,ta hra je akorát nedodělaná , ne že tam něco vystřihli.Pravda je taková ,že to zatím nikdo neví ,zda se to tam objeví, protože k těm chybějícím mechanikám se vůbec nevyjadřují -ani na fóru. TheMatthew Skylines moc neber vážně , je to místní troll 😉

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 1. 2021 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Říkej mi Schreier protože jsem právě domluvil s padesáti vývojáři co u CDProjektu pracují už 5000 let. Ne... Je to obyčejná dedukce protože takhle to normálně chodí. Hra se sotva hýbe na staré generaci a dopátrat se článku o tom že jim na nich hru dostat alespoň do tenhle stavu dalo zabrat tak to nedá moc práce. Aby jsi mohl hru prodávat u Sony (možná i MS) tak jí musíš doručit stejnou jako na ostatních platformách. To znamená že konkurence nemůže nabízet jiné funkce ani mít jinou výraznou výhodu - (viz první Watch dogs a grafický downgrade který se vyřešil editací configu a to odpovídá i na spoustou otázek lidí proč hra takhle nevyšla když to tam bylo celou dobu.) Nebo si myslíš že třeba auta v dálce takhle vypadají ze srandy? Namísto klasických 3D krabiček s minimem polygonů jako jinde? Cesty stanovené mají takže je to jen šetření zdroji (optimalizace) protože tuhle texturu stačí nahradit 3d modelem třeba o dvaceti polygonech ale s tím jde problém že je musíš vykreslit a v celé scéně jich budou navíc třeba i tisíce polygonů a na konzoly která sotva zvládne i chůzi je to celkem problém. Další věc... Zamyslel jsi se nad tím proč se k tomu vůbec nevyjadřují? :D Mohou říct ano to tam mělo být ale nebude. Nebo si to můžou nechají až do expanze nebo updatu kde to bude o to větší lákadlo a bude to viditelně výraznější pokrok oproti základní hře. Co by jsi udělal ty? Nebo co by na tebe víc zapůsobilo? Myslím že jsi si odpověděl sám. A jako poslední věc. Opravdu si myslíš že next-gen update který má podle plánu přijít na podzim přinese jen grafiku, optimalizaci a debug? Že to bude prostě jen další patch s velkým jménem? Proč se to asi jmenuje Next-gen update? Hmmmm... záhada že jo :D Hmm... next gen... co by to mohlo... Že by se netýkal staré konzole a jejích limitů? Hmmm. Že by???

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Já si spíš myslím , že neměli čas vůbec něco takové dokončit ,ne že ty mechaniky vystřihli ze hry, ještě je možnost ,že jim některé mechaniky bugovaly hru( kde se psalo o lince s Adamem Smasherem( ale to se mi moc nezdá) , next gen si představují prostě jenom vylepšení novych generací ,ale rozhodně nic co by hru dostalo do stavu kterou prezentovali před vydáním. Samozřejmě pokud máš pravdu , tak já budu jedině rád, není to tak, že bych to hru hateval protože je to v módě, ale dokud od nich neuvidím nějaké prohlášení, co vůbec vše mají v plánu tam dodat, tam se k tomu stavím tak, jako že opraví chyby , a možná poladí AI aby jim lego city na wii přestalo dávat v tomhle na prdel😂 a tím to asi končí no. Sám sem zvědav co tam bude třeba za rok.

SlayGwynned

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Vies o tom ze aj tu informovali o vystrihnutich funkciach ?

bokas
bokas
Level 42 Level 42
23. 1. 2021 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlayGwynned Myslíš ty co se daji spočítat na prstech jedné ruky ? Modifikce aut, lezení po zdech, kupováni bytů,garáže atd, jo tak tyhle jsem četl , ale nikde jsem nečetl ,že by vystřihli např. Žijící NPC- reagující na počasí na tvůj street creed, větvení Q a ovlivněni děje dle Dema, nebo že by hru změnili na akční adventuru , jo to vlstně udělali až po vydání 😂, policie s propracovaným systém korupce, komplexni hackovani atd.na internetu jen cely reddit s odkazy na články nebo tweety od vývojářů, ostatně Crowbcat video si viděl , tak nevím , co tu řešís 😁

Daniel17M.
Daniel17M.
Level 31 Level 31
23. 1. 2021 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines proč tu lžeš? Ty věci, co slibovali, zvládali hry i na PS2/PS3. Takže je to pouze jejich neschopnost. Totální kopyta rozházeli největší budget v herní historii za béčkoidní zmetek.

Václav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matthew Měli by je prý přidávat právě v těch dlc😅no ale uvidíme

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Mĕ se libi jak každej idiot stav hry svadí na konzole LOL já zapomnĕl že i GTA3 má lepši AI i fyziku čim to je jo vlastnĕ asi je to next gen hra

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
22. 1. 2021 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekne dekuju za zpravu :-). Tak jsem byl donucen :-) vstat z postele a jit to nainstalovat 16.860GB. Zitra to vyzkousim.

Reklama
Reklama