I když řada hráčů možná bude zklamaná, druhé Darksiders bude, stejně jako jeho předchůdce, čistě singleplayerovou záležitostí.
Důvodem přitom není nechuť Vigil Games, ba naopak, studio usilovalo o hru více hráčů od prvního dílu, nýbrž přílišná technická náročnost. Údajně.
„Když jsme dělali na původním Darksiders, chtěli jsme do hry začlenit i multiplayer,“ nechal se slyšet Marvin Donald, ředitel vývoje. „Ale tehdy to bylo moc práce; vzhledem k tomu, že jsme byly nové studio a dělali na nové hře.“
Donald následně poukázal na to, že si chtěli dát záležet na hlavních postavách, jež každá disponuje 800 až 1000 unikátními animacemi a bylo by prý náročné přetavit to do multiplayeru a ještě oba charaktery vyvážit, jelikož má každý úplně jiné schopnosti.
S třetím dílem, pokud se ho někdy dočkáme, by však tvůrci chtěli přidat alespoň kooperativní hraní. Tak uvidíme.