Zpět na článek

Diskuze: Hellblade: Senua's Sacrifice dostává next-gen upgrade

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Faldmen
Faldmen
Level 17 Level 17
12. 8. 2021 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne prijde zajimave, ze v tabulce uvadeji Ninja Theory u XsX performance modu ve sloupecku "frame rate" jako "120hz", kdezto u vsech ostatnich rezimu uvadi hodnotu v fps. Mame to chapat tak, ze ve vsech ostatnich rezimech to bude skalopevna hodnota, kdezto v preformance rezimu se hra prepne na 120hz, ale realne pobezi s odemcenym frameratem okolo 80-90fps, kde pomuze ke hratelnosti jedine VRR obrazovka?

Lukaso23
Lukaso23
Level 0 Level 0
10. 8. 2021 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že PS5 nic

stylar
stylar
Level 34 Level 34
10. 8. 2021 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, to si pamatuji DLSS slibovali hned jak hra vyšla (2018) a nikdy žádný update, tak snad se už dočkám.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
10. 8. 2021 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hellblade jsem zrovna nedávno dohrál a i na mé stařičké Ps4 hra vypadala parádně. Co mě ale u Hellblade mile překvapilo, byla absence jakýchkoliv tutoriálů, waypointů a ukazatelů, jaké tlačítko je pro danou interakci potřeba stisknout. Hra sice neměla nijak komplikované ovládání, ale na rozdíl od většiny dnešní produkce to byl příjemný návrat do dob, kdy si člověk u hraní musel na všechno přijít sám 😇 Pokračování bude asi jedna z mála her, které mi na Playstationu budou chybět.

Limec
Limec
Level 3 Level 3
10. 8. 2021 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutne nechapu ty pochopitelne duvody proc nebude PS5 upgrade

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
10. 8. 2021 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Limec Mě ta situace také mrzí, ale studio odkoupil Xbox, takže rozumím těm důvodům.

Limec
Limec
Level 3 Level 3
10. 8. 2021 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel presne tato informace mohla byt v clanku pac ne kazdy vi kdo co koupil dekuji za vyjasneni pochopitelnych duvodu

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
10. 8. 2021 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Limec Je to už 3 roky starý nákup, ale je mi jasné, že ne každý se v tom musí orientovat. Informaci jsem do článku doplnil. :)

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už několik let pozoruji, že se z Hellblade:SS dělá větší hra než ve skutečnosti je. Je určitě zajímavá, ale je to jen jednohubka na jedno odpoledne od (v té době) nezávislého malého studia.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
10. 8. 2021 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Ve své době to byla naprosto revoluční hra po stránce performance capture a zvukového designu, která dalece překonala většinu AAA konkurence. Kromě toho má hra obrovskou hodnotu jakožto velmi účinná a zasvěcená studie traumat i zotavování z nich. Ne všechna díla je možné objektivně hodnotit jen podle jejich délky. P.S. To malé nezávislé studio dalo vzniknout třeba výpravnému PS trháku Heavenly Sword a lidé z něj se podíleli také na filmové trilogii Pán prstenů.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
10. 8. 2021 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Tak tady budu muset krutě nesouhlasit. Myslím že se vývojářům s Hellblade povedlo jejich vizi zrealizovat prakticky prefektně. Nenapadá mě žádná jiná hra, která by mě donutila pochopit co protagonista ve finále cítil stejně efektivně jako zrovna Hellblade. ~~ Na konci příběhu jsem čekal nějaké uspokojivé uzavření osudu Dilliona. Mohlo to být cokoliv od jeho vstání z mrtvých po dopadení vrahů a sladké pomsty. Nic z toho se ale nestalo a žádné takové vyvrcholení se nekonalo. Senua místo toho konečně pochopila, že je čas nechat minulost být a hlavu svého partnera nechala za sebou. Po té tak intezivní jízdě jsem tohle opravdu nečekal a na začátku jsem byl vážně zklamaný. S postupem času mi ale došlo že je to geniální konec, protože Senua se musela cítit úplně stejně. Prošla doslova peklem a skoro za to zaplatila životem. Musela na konci té cesty očekávat něco, co její zoufalou situaci úplně zvrátí. A místo toho... Nic. Konečně pochopila že jediné řešení je se postavit realitě čelem. A právě tahle touha po tom happy endu a následná konfrontace reality je něco co mě a Senuu během hraní spojovalo. Hry by měly být s vyvoálváním negativních emocí u hráčů velmi opatrné, protože se to může vymknout, ale tady to podle mě zvládli perfektně a já na hru budu vzpomínat ještě dlouho.~~Tohle u mě pořád spolehlivě zvládne vyvolat husí kůži.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že tak raný vývoj to zase není. Snad bychom se do dvou let mohli dočkat protože takto brzká oznámení následně přidávají větší očekávání. A taky se na to prostě těším. :D

Raymy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Co si tak vybavuju tak v tom jejich posledním videu k pokračování bylo defacto řečeno že teprve v té době pořádně začínají s tvorbou. Takže bych to neviděl asi tak optimisticky. A popravdě se není co divit, když to chtějí mít v UE5 a ten teprve teďka pořádně leze ven.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
11. 8. 2021 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie To je skutečně raný vývoj, nedávno ještě nic pořádného ze hry vlastně neměli. Více informací o dvojce mají tady.

Reklama
Reklama