Původně hru poháněl engine Unity, tvůrci ze studia Dreadlocks ale časem zjistili, že nevyhovuje jejich potřebám.
Ghost Theory, ambiciózní horor od tvůrců RPG Dex, původně využíval engine Unity. Po čase však vývojáři ze studia Dreadlocks zjistili, že Unity3D nevyhovuje potřebám projektu a jeho rozsahu, takže došlo ke změně. Nyní tedy Ghost Theory pohání CryEngine od Cryteku.
Změna si však žádá další podporu. Tentokrát ale tvůrci od hráčů a fanoušků nežádají peníze, jen to, aby si případně založili účet na webu Cryteku a dali Ghost Theory na příslušné stránce hlas. Čím víc bodů Dreadlocks obdrží, tím větší bude šance, že je Crytek finančně podpoří.
Na té samé stránce jsou navíc k vidění další screenshoty ze hry. Jedná se o obrázky z prototypu, pravděpodobně ještě z doby, kdy Ghost Theory poháněl engine Unity. Některé screenshoty, které jsou k vidění na webu Indie Development Fundu, byly totiž k vidění už na stránce kampaně na Kickstarteru.
Více o Ghost Theory se dozvíte třeba z našeho rozhovoru. Já jen dodám, že horor Ghost Theory sice cílí na využití virtuální reality, ale měl by bý problémů hratelný i bez VR headsetu.