Horor Scorn je příliš divný pro masu, vydavatelé ho nechtějí, přesto vývoj pokračuje
Scorn Novinka Horor Scorn je příliš divný pro masu, vydavatelé ho nechtějí, přesto vývoj pokračuje

Horor Scorn je příliš divný pro masu, vydavatelé ho nechtějí, přesto vývoj pokračuje

Michal Burian

Michal Burian

31

První obrázky a trailer. Představte si Vetřelce trochu jinak.

Reklama

Po necelém roce se o pozornost hlásí malé nezávislé studio Ebb Software, které pracuje na hororu Scorn. O něm jsme psali na začátku července loňského roku. Informovali jsme vás, že nadějný hororový projekt vydavatelé nechtějí, zdál se jim příliš divný pro masy hráčů. Podle vydavatelských společností si tenhle titul najde jen malou skupinku hráčů, což znamená, že se jim nevyplatí do projektu investovat své peníze. Přesto studio Ebb Software na Scornu stále pracuje a dnes nám ho ukazuje na nových screenshotech a v traileru.

Scorn se bude odehrávat z pohledu první osoby a je popisován jako hra, kde budete prolézat temná zákoutí a bojovat proti opravdu hnusným tvorům. Není divu, že je Scorn přirovnáván k Vetřelci. Mají toho dost společného. Kromě bojů na vás čekají hádanky a také několik přátelských bytostí. Ne každý vás bude chtít vykuchat. Zajímavé také je prezentace příběhu, ten nebude vyprávěn žádnými filmovými pasáži, vše zažijete přímo při hraní, kdy se budete prodírat skutečně podivným a strašidelným světem. Příběh tak nebude nelineární. Vývojáři chtějí, abyste při hraní neustále přemýšleli, stejně tak dlouho po dohrání.

Scorn je v plánu na příští rok pro PC. Vypadá to, že vývoj Ebb Software zvládnou i bez peněz od vydavatelů, případně hráčů. Před dvanácti měsíci zvažovali kampaň na Kickstarteru. Pokud se prodá dostatečné množství kusů, chtějí vytvořit i PlayStation 4 verzi.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama