Prodeje fyzických her v Japonsku za 41. týden.
Týden se s týdnem sešel a máme tady nový žebříček odhadovaných prodejů fyzických kopií her a herního hardwaru v Japonsku v týdnu od 7. října do 13. října 2019. Čísla opět uveřejnilo Famitsu a ať už byly první pozice v posledních týdnech jakkoli zajímavé, poslední vítěz je velmi překvapivý.
Tou nejprodávanější hrou se nestal ani Dragon Quest a ani Monster Hunter, ale úplná novinka v podobě Disney Tsum Tsum Festivalu ve verzi pro konzoli Switch. Během prvních čtyř dnů po vydání se prodalo celkem 30 350 kopií hry. Dragon Quest XI S a Ghost Recon: Breakpoint tak byli neodvratně odsunuti na nižší pozice.
Minulý týden také dorazila do japonských obchodů remasterovaná verze prvního dílu série Yo-kai Watch pro Nintendo Switch a se svými 9 426 prodanými kusy se umístil na krásném čtvrtém místě.
Když se podíváme na prodeje herního hardwaru, je na prvním místě Switch s 56 680 prodanými kusy, za ním je PlayStation 4 s 7 849 kusy a následuje 3DS s 1 041 prodaným kusem.
- Disney Tsum Tsum Festival
- Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition
- Ghost Recon: Breakpoint
- Yo-kai Watch 1 pro Nintendo Switch
- The Legend of Zelda: Link’s Awakening
- Monster Hunter World: Iceborne Master Edition
- Mario Kart 8 Deluxe
- Minecraft: Nintendo Switch Edition
- Super Mario Maker 2
- Super Smash Bros. Ultimate
Prodeje hardware
- Switch
- Switch Lite
- PlayStation 4
- PlayStation 4 Pro
- New 2DS LL (včetně 2DS)
- New 3DS LL
- Xbox One X
- Xbox One S
- PS Vita
Zdroj: Famitsu