JP žebříček: Kojima jasným vítězem
Novinka JP žebříček: Kojima jasným vítězem

JP žebříček: Kojima jasným vítězem

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

3

Prodeje fyzických her v Japonsku za 45. týden.

Reklama

Pojďme se podívat na aktuální žebříček odhadovaných prodejů fyzických kopií her a herního hardwaru v Japonsku v týdnu od 4. do 10. listopadu 2019. Jak je vidět, naše a japonské herní publikum má absolutně stejný názor na to, co je v herním světě nejlepší.

JP žebříček: Kojima jasným vítězem

Nejočekávanější novinkou minulého týdny byl bezesporu Death Stranding, exkluzivita pro PlayStation 4. A stejně tak jako byl nejočekávanější, stal se v Japonsku i nejprodávanější hrou s pěknými 185 909 prodanými kopiemi. Číslo je to sice hezké, ale jen pro srovnání můžeme uvést že předchozí titul režiséra Death Strandingu Hidea Kojimy, tedy Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, odstartoval v Japonsku s 293 652 prodanými PlayStation 4 verze mi a 117 547 verzemi pro PlayStation 3. Celkem tedy krásných 411 199 kopií. Ten rozdíl je ale jasný, The Phantom Pain navazoval na zaběhlou sérii, ale Death Stranding startoval z čisté vody.

Minulý týden vyšel také nový díl série Need for Speed s podtitulem Heat, který ve verzi pro PlayStation 4 obsadil pěkné páté místo (16 306 prodaných kusů).

Když se podíváme na prodeje herního hardwaru, na prvním místě je opět, stále a pořád konzole Switch s 88 772 prodanými kusy, za ním je PlayStation 4 s 15 810 kusy a následuje 3DS s 1 774 prodanými konzolemi.

  1. Death Stranding (včetně limitovaných edicí)
  2. Luigi’s Mansion 3
  3. Ring Fit Adventure
  4. Persona 5 Royal (včetně limitovaných edicí)
  5. Need for Speed: Heat
  6. Call of Duty: Modern Warfare
  7. Mario & Sonic at the Tokyo 2020 Olympic Games
  8. Minecraft: Nintendo Switch Edition
  9. Mario Kart 8 Deluxe
  10. Super Smash Bros. Ultimate

Prodeje hardware

  1. Switch
  2. Switch Lite
  3. PlayStation 4 Pro
  4. PlayStation 4
  5. New 2DS LL (včetně 2DS)
  6. New 3DS LL
  7. Xbox One X
  8. Xbox One S
  9. PS Vita

Zdroj: Famitsu

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama