JP žebříček: Králem Japonska je Link
Novinka JP žebříček: Králem Japonska je Link

JP žebříček: Králem Japonska je Link

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

Prodeje fyzických her a hardwaru v Japonsku za 38. týden.

Reklama

Famitsu pravidelně uveřejňuje odhadovaná množství prodaných fyzických kopií her a také hardwaru na trhu v Japonsku. Stejně tak tomu je i za minulý týden od 16. do 22. září.

Vzhledem k tomu, jaký titul kraluje v prodejích na domácím i anglickém trhu, asi vám nepřekvapí, že i v zemi vycházejícího slunce se na prvním místě umístila nová verze Linkových dobrodružsví v podání hry The Legend of Zelda: Link Awakening pro konzoli Switch. Za první týden prodeje se prodalo 141 375 fyzických kopií, za což jistě vděčí souběh s uvedením konzole Switch Lite, kterého si domů odneslo 177 936 kupujících.

V těsném závěsu zůstávají nejkupovanějšími herními tituly v Japonsku Monster Hunter World: Iceborne Master Edition od Capcomu, eFootball PES 2020 od Konami nebo dvojice Nintendo her Super Mario Maker 2 a Super Smash Bros. Ultimate.

Hned za nimi se ale umístila remake lixusní ho Ni no Kuni: Wrath of the White Witch pro Nintendo Switch s pěknými 11 237 prodanými kusy. Zajímavý je na tomto čísle fakt, že se remaster pro konzoli PlayStation 4 neprodával tak dobře a se svým 6 271 kusem se nedostal ani do Top 10.

Co se týče herního hardwaru, na prvním místě se stále drží konzole Switch, za ním je pak PlayStation 4 a třetí, v Japonsku stále populární Nintendo DS.

  1. The Legend of Zelda: Link’s Awakening
  2. Monster Hunter World: Iceborne Master Edition
  3. eFootball PES 2020
  4. Super Mario Maker 2
  5. Super Smash Bros. Ultimate
  6. Ni no Kuni: Wrath of the White Witch pro Nintendo Switch
  7. Minecraft: Nintendo Switch Edition
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Tsuri Spirits Nintendo Switch Version
  10. Borderlands 3

Prodeje hardwaru

  1. Switch Lite
  2. Switch
  3. PlayStation 4
  4. PlayStation 4 Pro
  5. New 2DS LL (včetně 2DS)
  6. New 3DS LL
  7. Xbox One X
  8. Xbox One S
  9. PS Vita

Zdroj: Famitsu

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama