Prodeje fyzických her a hardwaru v Japonsku za 38. týden.
Famitsu pravidelně uveřejňuje odhadovaná množství prodaných fyzických kopií her a také hardwaru na trhu v Japonsku. Stejně tak tomu je i za minulý týden od 16. do 22. září.
Vzhledem k tomu, jaký titul kraluje v prodejích na domácím i anglickém trhu, asi vám nepřekvapí, že i v zemi vycházejícího slunce se na prvním místě umístila nová verze Linkových dobrodružsví v podání hry The Legend of Zelda: Link Awakening pro konzoli Switch. Za první týden prodeje se prodalo 141 375 fyzických kopií, za což jistě vděčí souběh s uvedením konzole Switch Lite, kterého si domů odneslo 177 936 kupujících.
V těsném závěsu zůstávají nejkupovanějšími herními tituly v Japonsku Monster Hunter World: Iceborne Master Edition od Capcomu, eFootball PES 2020 od Konami nebo dvojice Nintendo her Super Mario Maker 2 a Super Smash Bros. Ultimate.
Hned za nimi se ale umístila remake lixusní ho Ni no Kuni: Wrath of the White Witch pro Nintendo Switch s pěknými 11 237 prodanými kusy. Zajímavý je na tomto čísle fakt, že se remaster pro konzoli PlayStation 4 neprodával tak dobře a se svým 6 271 kusem se nedostal ani do Top 10.
Co se týče herního hardwaru, na prvním místě se stále drží konzole Switch, za ním je pak PlayStation 4 a třetí, v Japonsku stále populární Nintendo DS.
- The Legend of Zelda: Link’s Awakening
- Monster Hunter World: Iceborne Master Edition
- eFootball PES 2020
- Super Mario Maker 2
- Super Smash Bros. Ultimate
- Ni no Kuni: Wrath of the White Witch pro Nintendo Switch
- Minecraft: Nintendo Switch Edition
- Mario Kart 8 Deluxe
- Tsuri Spirits Nintendo Switch Version
- Borderlands 3
Prodeje hardwaru
- Switch Lite
- Switch
- PlayStation 4
- PlayStation 4 Pro
- New 2DS LL (včetně 2DS)
- New 3DS LL
- Xbox One X
- Xbox One S
- PS Vita
Zdroj: Famitsu