Diablo: Immortal se hráčům nezamlouvá. Dávají to viditelně najevo.
Společnost Blizzard má za sebou bouřlivý víkend. Na jednu stranu udělala fanouškům radost s oznámením remasteru Warcraftu 3. Na tu druhou zklamala spoustu příznivců Diabla. Ti se těšili na nový díl, případně na předělávku některého ze starších. To ale o proběhnutém víkendu nedostali. Místo toho Blizzard oznámil Diablo: Immortal, které míří na mobily a tablety s operačními systémy iOS a Android - bude vyžadovat neustálé připojení k internetu. Dle vývojářů titul překlene příběh po konci Diabla 2: Lord of Destruction, ovšem ještě před začátkem děje z Diabla 3.
Negativních reakcí na Diablo: Immortal si musel všimnout každý. Cinematic trailer zaznamenal na YouTube přes 2,7 milionu zhlédnutí. Ovšem 377 tisíc palců dolu a pouhých 14 tisíc palců nahoru. To je znatelný nepoměr. Dle diskuzního fóra Reddit jsou navíc mazány negativní komentáře. Na internetu se objevují i domněnky, že firma NetEase, která má mobilní Diablo na starost, využila svůj předchozí projekt s názvem Endless of God a připravila akorát klon Diabla nebo reskin.
Wyatt Cheng z Blizzardu pro IGN přiznal, že takovou reakci nečekal a odmítá spekulace o využití jiného projektu. „Pracovali jsme s NetEase Games od samotného začátku. Tým je složen z našich a jejich umělců, kteří vytvářeli prostředí, postavy, skilly a příběh.“
Blizzard není jedinou společností, jež to od komunity letos schytala. Při oznámení Command and Conquer: Rivals to bylo dost podobné. Mobilní verze kdysi slavné real-time strategie má dnes přes 827 tisíc zhlédnutí, 62 tisíc palaců dolů a pouhých 2,9 tisíc palců nahoru.
Na závěr dodejme jednu důležitost. Diablo 4 je určitě ve vývoji, ještě ale nenadešel jeho čas. Blizzard dle svých slov pracuje hned na několika projektech souvisejících s Diablem.