Zpět na článek

Diskuze: Konec nadějím. Kingdom Come: Deliverance český dabing mít nebude

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Honza

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale nad případným dabingem se můžeme zamyslet až u budoucích projektů,“ - vesměs totéž tvrdil vávra u KCD :D měli by budto říct narovinu že na to kašlou, nebo že to bude. Ale tyhle "možná/asi/třeba to bude, ale taky třeba ne" jen dávají planou naději, třeba lidi hru koupili a čekali na dabing, takže se ke hraní nedostali kvůli slibům. (a vávrovo prohlášení jak dabing s největší pravděpodobností bude... jdete k šípku s tvrzením že to nebyl slib dabingu)

naheCZ
naheCZ
Level 29 Level 29
6. 1. 2019 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U téhle hry je to prostě ostuda. Česká hra, odehrávající se v Česku, snaží se být co nejvíce realistická, ale česky se tam nemluví...tak snad u případného pokračování.

peko
peko
Level 1 Level 1
6. 1. 2019 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Néééééééééééé, néééééé, néééééééééé, nejhorší zpráva dnešního dne :-(

Waclavka
Waclavka
Level 37 Level 37
4. 1. 2019 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to určitě škoda.

lara
lara
Level 2 Level 2
4. 1. 2019 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyby milý Dan nebyl hloupý, mohl dabing svěřit našemu vydavateli v tomto případě společnosti COMGAD Filip Ženíšek by se určitě o vše dobře postaral jenže milé WORHORS si trvá na tom že by si dabing museli dělat sami co se mého názoru týče je to pro hru obrovská ostuda tahle hra si o dabing přímo říká vzhledem k zasazení

czmajkl
czmajkl
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lara Ano. Já si nemůžu pomoct, chápu tuhle ekonomickou stránku věci a kdo ví co, ale ze všech her co Dan Vávra udělal si tady tahle hra žádala český dabing. Nevím jakou cestou se měl vydat - klidně to měl hodit na startovač nebo zmíněný kontakt na českého distrubutora, ale připadá mi to jako srabárna. Dan rád mluví, rád se vykecává a reaguje na zhovadilosti jako jsou černoši a ženy v KC, ale že by komunikoval s českou komunitou ohledně dabingu - to už se říct nedá, to jsme dostali jenom takový prázdný statement "sorry hoši, chtěl jsem, ale prý to nejde." X měsíců po vydání hry. Je to škoda, hezčí hru zasazenou do českého prostředí už na následujících XX let zase neuvidíme, jestli teda nevyjde pokračování KCD. Taky mě mrzí, že tohle nemůžeme považovat za českou klasiku po boku Mafie a známých adventur. Nemastné, neslané, tak bych to celé shrnul.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
4. 1. 2019 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby udělali dabing až teď dodatečně, tak nejvíc prodělají. Vždyť, kolik lidí by si hru koupilo díky novému dabingu? Pochybuju, že někdo v Americe (nebo v jiném státě) si hru nekoupil čistě kvůli absenci českého dabingu. A v Čechách si to koupí tak pár stovek lidí. Na dabing bych se vyprdnul, spíš ať dělají lepší datadisky, zlepší optimalizaci a ať vydají hru tak aby fungovala.

antiku
antiku
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jedné straně je mi to jedno, hru jsem si užil, česká písnička je top a občas je tam nějaké to české slovo. Jenže takto to působí, že hru nedělali Češi. Příklad: Ve Star Gate: Atlantis hraje Čech a občas nějaké to české slovo/větu řekne. Jde o to, že lidé se stále zajímají o jazyky a kulturu jiných národů, aspoň v Evropě. Toho herce nechali říct něco česky. Přece jenom jsme si všichni velmi blízko v Evropě. Když se potkáte s někým s cizí země, tak se zeptáte, jak se řekne jeho jazykem toto nebo toto. Mě se taky pár lidí zeptalo, jak se řekne česky něco. Svým způsobem to dokáže zaujmout, ne kvůli tomu, že hra je v českých zemích, tak tam musí být čeština. Ale na rovinu. Kolik českých her je v češtině, které se dostali do světa? Tady se to mělo využít, česká hra, české prostředí, prostě měli šanci ukázat, jak zní čeština a být na náš jazyk trochu "hrdý".

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
4. 1. 2019 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to nasrali. Psa mít nebudem, kovařinu ne, češtinu ne. Vlastně všecko najednou nejde protožé nejsou prachy? A kde jsou? To ten mecenáš má tak málo? Hra na sebe nevydělala? Každej placenej prd ve hře taky nevynesl? Ach jo. Hra mě baví ale bez češtiny ale s českou zvukovou kuliskou v pozadí je to hrozný. Kdyby aspoň už ta optimalizace po roce byla fakt dobrá. Ale některé úkoly stále nejdou splnit a průchod velkým městem je stále trhané zlo. 😟

Petr Záleský
Petr Záleský
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je podle mě velká chyba. Je to jako by vyšlo Metro bez ruštiny, nebo Zaklínač bez polštiny. Byla tu debata o černoších v českém středověku a souhlasil jsem s Danem. Ale že by se tu mluvilo anglicky? Jasně KCD to schytává víc než ostatní, ale to je také kvůli typu a zasazení hry. Kvůli tomu, jak to čeští hráči se studiem prožívali a taky jak studio podpořili a dali jim peníze předem. Je to škoda. Jsme na hru přísní co se týče dabingu, ale na druhou stranu, kdyby nešlo o naše KCD... jiné hře bych tolik bugů asi neodpustil. :) Každopádně hru si koupím ještě jednou na Xbox až bude něco jako GOTY. Co se týče češtiny obecně. Titulky bych bral jako základ pro prodej na našem trhu. Aby český herní trh rostl, musí hráči hrám rozumět. Když budou tituly standard, začnou se hry lépe prodávat. Pokud by byl standart dabing - rozuměli by všichni, i ti co nestíhají číst a hrát zároveň. Dám příklad, chlápek vyleze ze základky, žije na vesnici, dělá na poli - anglicky se učit nikdy nebude. To neznamená, že by si nekoupil hru kdyby ji rozuměl. Dělníci mají kolikrát víc peněz než středoškoláci. Ale to jsou dlouhodobé investice, které se vyplatí až když se čeština stane standardem, pak se takovému člověku vyplatí koupit konzoli nebo PC, protože může počítat s tím, že bude hrám rozumět a bude si je užívat. Nakonec DVD přehrávače by se asi taky prodávali mnohem méně, pokud by filmy byly většinou bez titulků. Nemůžeme čekat, že se trh sám od sebe zvětší, a pak se vyplatí dělat češtiny. Do té doby budeme stále tak trochu exoti co jsou ochotni kupovat za 1700 hru v cizím jazyce.

cermi
cermi
Level 1 Level 1
6. 1. 2019 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Záleský Naprosto souhlasím!

fabioozo86
fabioozo86
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: Xbox
4. 1. 2019 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JO je to o prachach. Pekne si nahrabali a museli by platit hvezdy za dabing. Ku*va proc, ja bych do toho sel zadarmo

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty první DLC se jim vůbec nepovedly a vzhledem k tomu, jaké mají celkově prodeje si myslím, že by se na to peníze při troše snaze najít mohly. Čeština holt není prioritní. A pokud si nedají více práce s Band of Bastards a zbylými DLC, tak už si na ně dám větší pozor. Alespoň že hra samotná za to stojí. (◠﹏◠)

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
3. 1. 2019 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

český dabing je dead protoze se nevyplati a navic by byl cringe tak je lepši cz titulky

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra mě nezajímá, když jsem zjistil jak je to kekel po stránce optimalizace.A to jsem opravdu měl v plánu si ji koupit.Porovnával jsem videa a rozhodl jsem se, že kvůli jedné hře teda nový počítač si kupovat nebudu.

Klingi
Klingi
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol No, já o rozběhal na 8 let sratém Athlonu, ne nebyl to žádný zázrak a hromadné akce byly špatné, ale chci tím říct, že trochu normální stroj nemůže mít žádné problémy. Teď po upgradu, kdy stále nemám hi-end, to jsem ostatně neměl nikdy, mi hra běhá na vysoké detaily včetně HD textur. Pardon, ale řeči o špatné optimalizaci jsou zcestné. Někteří prostě nechtějí pochopit, že se zde WH pokusili vytvořit unikátní AI, takže je hra trochu náročnější na procesor, než u opakujících se smyček, které vidíš i u současných AAA titulů

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klingi Tak to svedeme na AI, no dobře.V tom případě i Mafia 3 má podobný syndrom. Dan Vávra asi udělal něco co přeskočilo dobu.U jeho postavy nic neobvyklého. To nemění na tom fakt, že bych to nerozjel na uspokojivé detaily a snímky. Sorry moje peníze neuvidí...Nejsem sebemrskač.

Deiv
Deiv
Level 42 Level 42
3. 1. 2019 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je skvělá i bez dabingu, nelituju jediné koruny co jsem za ní dal

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
4. 1. 2019 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deiv Naprostý souhlas. Lidi vždycky pindali a pindat budou i nadále.

Blackmoor
Blackmoor
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jen doufám že výjde pak nějaká complete edition kde bude vše opravené, všechny DLC atd... to by mě ještě možná přesvědčilo ke koupi. Jinak v nějaké větší slevě, ty plné prachy za takovou optimalizaci nedám...

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
3. 1. 2019 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě tam měla být nadabovaná jen čeština, ať to má pravou atmosféru. Na vyspělém západě snad přečíst titulky dokážou.

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Radši ať tu hru zoptimalizují a dají si na to pozor při "další" hře, aby nedopadli jak bohemka s jejich úžasným enginem.

TiELK
TiELK
Level 5 Level 5
3. 1. 2019 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať jde Vávra tam kam slunce nesvítí.

Orel741
Orel741
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud si dobře pamatuji, čeština nikdy nebyla přímo slibovaná a česká herní scéna není tak velká, aby se český dabing vyplatil do takhle rozsáhlé hry vyplatil. Můžete být rádi, že vůbec nějaká taková hra vyšla, i když byla v takovém stavu, v jakém na začátku byla. Přece jenom, pořád je to byznys a většina českých hráčů kteří si tu hru chtěli zahrát už ji mají dávnou koupenou.

Miroslav Kuba
Miroslav Kuba
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že po roce nejde hru vrátit. Kupoval jsem sběratelku abych podpořil české prodeje a dal větší šanci na vznik češtiny a ono nic. Hru jsem hrál asi 5 minut a kvůli příšerné optimalizaci + anglicky mluvícím lidem v českém prostředí jsem to prostě nevydržel hrát. Od toho prolhance Vávry už si nic nekoupím, osobně nechápu jak se ta hra vůbec na steamu mohla objevit v kategorii hry roku.

s0mnum
s0mnum
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miroslav Kuba Hra byla od začátku pro mainstream publikum. Vávra od začátku češtinu nesliboval, ale chtěl ji tam, proč je tedy lhář? Dělat češtinu pro tak malé publikum je prostě ekonomická sebevražda, pokud bys sám byl v jejich pozici a měl aspoň kousek mozku, tak ty peníze investuješ do dalšího projektu. Je to byznys. A kdybys tu hru hrál víc jak 5 minut, možná to pochopíš proč v té kategorii je (viz recenze na steamu)

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On v to snad ještě někdo doufal? To bylo více méně jasné pokud by to nevyšlo pár měsíců po vydání ... Všechno ostatní jsou jen výmluvy... Nevím jaký měli dluhy, ale hra se prodává a prodávala víc než skvěle ... I teď na blbým Steamu je pořád v top prodejích a to je sleva jen 50% , dál si museli namastit kapsy na otřesných DLC, které fakt nemohly zabrat moc práce vzhledem k směšně krátké hrací době ... A to že by nesehnali dabéry a že by to zabralo moc času atd... to jsou výmluvy ještě větší :D Pokud makají na druhým dílu tak si najdou další výmluvu proč to nepůjde, navíc to bude vypadat dost zvláštně pokud by druhej díl dabing měl a první ne ...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
3. 1. 2019 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No... je mi z toho na blití ale ten Danův Jaguar F-Pace za cca 1,5 milionu se sám nezaplatí, k tomu je potřeba dům s garáží protože přeci nebude bydlet v paneláku a koneckonců tu hru taky nedělal sám takže takových bude v týmu víc. A proto milé děti hrajete českou historii v anglickém, německém a nebo francouzském jazyce. :D

Rack
Rack
Level 28 Level 28
3. 1. 2019 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně by mě zajímalo kdo dneska umí mluvit staročeštinou, protože dabing ve staročeštině by byl celkem k ničemu :D Tehdy se česky nemluvilo

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
3. 1. 2019 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak alespoň po roce se to odvážili říct naplno, ale to mohli už v den vydání- třeba někdo čekal na dabing a hru si kvůli tomu nekoupil. A zcela jistě musíte vědět, když se k něčemu nechystáte. Ale co už, lepší pozdě, nežli nikdy. Mně hra úplně stačila v angličtině a jakous takous "jazykovou autenticitu" jsem nikdy neřešil- nevadí mi česká hra v angličtině, stejně jako anglická hra předabovaná do češtiny. Mimochodem, v 2. odst. je spousta překlepů: "Deliveranc", "lokalizace by stálE", a hlavně "mateřČina". :-)

Reklama
Reklama