Vedoucí konzolový návrhář si na BlizzConu sedl na slovíčko se serverem Destructoid a odhalil, jak je to s konzolovou verzí očekávaného RPG.
Je jasné, že už to nejsou jen plané sliby a fámy. Blizzard to s konzolovou verzí Diabla 3 myslí smrtelně vážně. Všichni přítomní na výstavě prahli po oficiálním potvrzení, ale název pozice Joshe Mosquiera to jaksi udělal za samotného návrháře.
„Prozatím nic nebudeme oznamovat, protože jsme v současné době v týmu tři. Ale o to se také snažíme. Snažíme se v Blizzardu vytvořit ten nejlepší konzolový tým,“ řekl publiku Mosquiera. „Blizzard to s návratem na konzole myslí vážně.“
Do rozhovoru se ale přidal i vedoucí projektu Jay Wilson a rozpovídal se o hře samotné.
„Ovládání pohybu je vlastně na ovladači lepší,“ odpověděl Wilson na jeden z dotazů fanoušků. „Zaměřování, to je zatím problém. Většina způsobů využívá zaměřovací kolečko nebo kříž a to my opravdu nechceme dávat do hry. Také monstra a umělá inteligence celkově jsou trochu jiné, než je tomu u PC verze.“
Vypadá to, že prvním úspěšným krokem studia v tomto směru bude právě Diablo III. PC hráči by se ale neměli ničeho obávat. Většina práce v současné době spočívá v dokončení PC verze, které se dostane té největší pozornosti.