Mass Effect 3 představuje obtížnost Insanity
Mass Effect 3 Novinka Mass Effect 3 představuje obtížnost Insanity

Mass Effect 3 představuje obtížnost Insanity

Michal Burian

Michal Burian

8

Šílená obtížnost bude jen pro opravdové hráče. Pokud neuděláte všechno na jedničku, tak zemřete.

Reklama

Kromě klasických obtížností nabídne Mass Effect 3 i speciální Insanity, která vám rozhodně nic nedaruje a dokonce bude těžší než v předešlých dílech.

BioWare zmínilo, že pokud si zvolíte obtížnost Hardcore nebo Insanity, tak nebudete moci vyčkávat někde v úkrytu na vhodnou příležitost k útoku, nepřátele si vás najdou a bez problému překvapí například palbou za vašimi zády.

Často budete muset využívat biotické schopnosti a sbírat každou munici, protože té nikdy nebudete dostatek.

"Na normální obtížnost si budete moci zvolit cestu a tou se prostřílet. Pokud stejný postup zvolíte v Hardcore nebo Insanity módu, tak budete mít velké problémy. Budete muset využít každou schopnost," varoval hráče hlavní designer Preston Watamaniuk v magazínu OXM.

"Hráči budou muset přemýšlet o každém svém kroku, o každém nepříteli, o jeho schopnostech a neustále měnit strategii a doufat, že vše udělali bez chyb."

"Snažili jsme se, aby vše hrálo určitou roli. Budete se muset spolehnout na své členy, vybrat správné síly a zbraně, abyste v boji přežili."

"Hardcore a Insanity módy vám nic nedarují, svých chyb si budete dostatečně vědomi. Sami byste měli rozhodovat o schopnostech vašich členů. Pokud necháte, aby počítač o použití schopností rozhodoval sám, můžete se rychle dostat do maléru."

Watamaniuk pokračoval a prozradil, že v Hardcore a Insanity obtížnostech nezvýší zdraví a účinnost zbraní. Místo toho se budete obávat umělé inteligence, jež bude mít vylepšené chování a využije sofistikovanější postupy.

Pokud jste v Mass Effect 1 či Mass Effect 2 rádi využívali kryty pro přerušovanou střelbu, tak se s ní budete muset určitým způsobem rozloučit. BioWare si na tomto systému dalo dost záležet – dva zaměstnanci si rozdělili práci a po celou dobu vývoje pracovali nepřetržitě na animaci krytí pro vaše družstvo a na animacích krytí nepřátel.

Jak se nakonec Mass Effect 3 povede, především pak nové animace v krytu, vylepšené souboje a další maličkosti, budete moci zjistit již 14. února, kdy vyjde demoverze.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama