Zpět na článek

Diskuze: Na Game Awards bude představen nový Far Cry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 12. 2018 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Assassin's Creed se po dlouhé době přesunul z ročního na dvouletý cyklus, takže u Far Cry musí být postup zákonitě opačný. :-) Jinak ale spíš než plnou hru očekávám něco na způsob datadisku Blood Dragon. Lidí, kterým nestačila základní hra Far Cry 345 s tunou DLC navrch je zřejmě ještě dost. ;-)

naliM
naliM
Level 31 Level 31
6. 12. 2018 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Divím se že ve světe kde vychází hry jako Witcher 3 nebo Red Dead Redemption 2 (které jsou strašně promakané a mají X mechanik, a jde vidět že si na tom dali fakt práci) pořád se stejně prodávají i takové "rychlokvašky" jako tohle.. hry co vychází skoro každý rok a přidají max jednu novou mechaniku, jinak změní destinaci, záporáka a skiny enemáku a přidají více otazníčků...

Abel Ramos
Abel Ramos
Level 5 Level 5
6. 12. 2018 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Jsou lidi co nemají čas na hry co jste psal výše. Já hrál dřív taky jen dlouhá hutná RPG, kde jsem si vyhrál s postavou, užíval si příběh a plnil všechny i vedlejší questy. Nebo třebas simulátory, strategie delší apod. S rodinou jsem rád, že mám jednou za pár dní čas na dvě hodiny večer pustit právě nejnovější Far Cry, Assasins Creed nebo třebas Battlefield a "vyblbnout" se u jednoduché hry. RPG / příběhové hry tímhle stylem fakt hrát nejdou, nebo to neumím- nevtáhne mě to do děje, pořád si musím vzpomínat kde jsem minule skončil a co se tehdy před třemi týdny vlastně událo. To u výše jmenovaných her nehrozí. Takže pro mě a věřím i hafo dalších lidí jsou tyhle "rychlokvašky" ideální.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
6. 12. 2018 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Abel Ramos Ale Assassins Creed i Far Cry jsou hry, které jsou dělané na velkou hrací dobu (i díky těm otazníčkům... ) Rozhodně né něco co si za pár pár dní zahraji na dvě hodiny... To by jste se v tom příběhu taky ztrácel.. To je i důvod proč tyhle hry už moc nehraji, není čas.. A Battlefield je spíše to, co zmiňujete na oddech.. ale poslední díl jde strašně cítit tím že to prostě museli vydat i když to mají tak z půlky rozpracované a jen slibují updaty..

Abel Ramos
Abel Ramos
Level 5 Level 5
7. 12. 2018 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Jop, ty hry jsou "dlouhé" časově, ale příběh je u nich z mého pohledu většinou nepodstatný. Ty otazníčky jsou právě ideální na ty dvě hodinky- člověk jich pár proběhne a objeví, s příběhem se nic moc nestane a za tři dny můžu v klidu pokračovat. Takže tam mi úplně nevadí, že si přesně nepamatuju proč musím jít teď dělat tenhle quest a jak to navazuju na předešlý děj- u Far Cry je úplně markantní že "děj" je prostě jen způsob jak hráče dotrkat dál na mapě. Kolikrát si téměř celou mapu objevím sám dopředu před dějem (samozřejmě jen tam kde to jde), objevím všechny otazníčky a pak na 2-3 zátahy projedu dějovou linku.

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
6. 12. 2018 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM tohle je jen spin-off k FCV to je něco jako Far Cry Blood Dragon a Far Cry Primal

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
6. 12. 2018 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FC5 byl nejlepší díl po 3ce :D Pokračovat to muselo zákonitě kdo to dohrál, takže super! Ale podle traileru to spíš vypadá na nějakou zombie chujovinu ...

fabioozo86
fabioozo86
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: Xbox
6. 12. 2018 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel No nevim me FC5 po peti hodinach prestalo uplne bavit a hra sla do bazaru

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
5. 12. 2018 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jako vážně? Vždyť se od FC3 v sérii vůbec nic nezměnilo, tahle série fakt potřebuje delší pauzu a svěží přístup.

Adamo. K
Adamo. K
Level 1 Level 1
5. 12. 2018 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Meli by si dat pauzu, alespon rok. To stejne Assasin Creed. Kazdy rok mi prijde stale ta stejne hra, jen jine kulisy.

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
6. 12. 2018 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamo. K AC neni stejný kazdy rok

jemarek
jemarek
Level 1 Level 1
5. 12. 2018 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Far cry 76 snad bude lepší než Fallout 76

skylines
skylines
Level 0 Level 0
5. 12. 2018 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Battle Royale :D Ale ne. Teď vážně... Trojka byla dobrá a BD byl vtipný. Co přišlo potom je už jiný příběh. :D

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
5. 12. 2018 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pátý reskin v řadě.. nemám slov. Snad tam bude soví bombardér, wingsuit a možnost ochočení mutantů.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
5. 12. 2018 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spinoff? To spíš vypadá, že navazuje na poslední díl

fatush1
fatush1
Level 40 Level 40
Hlavní platforma: PC
5. 12. 2018 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ou yeah! FC5 jsem si skvěle užil a po tom konci by byl hřích nevyužít post-apo svět.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
5. 12. 2018 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oh fuck no. Další reskin už fakt ne.

Blackmoor
Blackmoor
Level 1 Level 1
5. 12. 2018 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny jop, u FC sem to nečekal.....bohužel to tak vypadá

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
5. 12. 2018 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Mně to nevadí. IMHO: FC Primal > FC4.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
6. 12. 2018 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Jako Primal byl asi jediný po FC 3, který byl aspoň trochu unikátní. Zbytek je prostě stejná hra odehrávající se někde jinde.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
6. 12. 2018 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Já si myslím, že příště je už hráči pošlou do zadele. Alespoň já, pětku jsem dohrál, abych věděl, jak to se Seedem dopadne. A upřímně, konec hry byl za dlouhou dobu nejlepší, že mi z něho spadla čelist na zem. Kdyby existovalo ocenění "The least expected ending", vyhrálo by ho Far Cry 5 :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
6. 12. 2018 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Nevím no. Já bych je už poslal po FC 5 někam. Furt ta samá hra. Příběh o ničem, za 20hodin dokončeno na 100%, DLC taky úplně o ho*ně. Kdyby radši přišli s Splinter Cell nebo Watch Dogs, ale Far Cry? To je to poslední o co bych měl zájem. Za mě to je zklamání roku.

T800
T800
Level 31 Level 31
5. 12. 2018 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna tohle je série, která by potřebovala delší pauzu.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
5. 12. 2018 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 Souhlas

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
5. 12. 2018 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle už taky sklouzlo do kolotoče vydávání reskinů:-(

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
5. 12. 2018 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to se hodně těším. :)

BackPa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trailer s cz titulky: https://youtu.be/Ix9aSs5-_cU

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chapu, ze to tak nejspis vyznelo, ale to opravdu neni ten duvod proc F76 hraju... :D Mam na hru svuj vlastni nazor a kupodivu ji dokonce sam hraji - ne jako nekteri papousci, kteri tady opakovali to, co si precetli na netu, ale sami hru nehrali. Ovsem ale to uz se budeme bavit uplne o jine hre nez ke ktere slouzi tato diskuze. Vim, ze si semnou radi povidate, ale pro dnesek me prosim omluvte. Prave mi konci pracovni doba a ja uz nemam cas tlachat na forech. Dekuji a uvidime se zase priste :)

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdopadne srovnavat Fallout a FC z hlediska realisticnosti jaksi moc nejde. Fallouta jsem zminil jen proto, ze me zabavil mnohem vic nez nejake FC a myslim si, ze kvalita techto her je uplne opacna nez si vetsina lidi mysli. Ale to je jen muj osobni nazor se kterym presne podle meho ocekavani nesouhlasite :D za dalsi se tady nehodlam s nekym porad o necem dohadovat a osvetlovat kazdy muj prispevek, ktery napisu. Na to je ma energie prilis moc draha.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne nejakou takovou reakci jsem cekal. Fallout ma svuj specificky koncept - svuj styl. Kde ho, ale ma FarCry...? V mamutech...? Zombies...? Nebo snad v nabozenskych sektacha...? A jo... v arkadovem hrani stylu rambo. A z toho prameni ona realisticnost... respektive nerealisticnost kde ve FC5 jsem si to sinul lesem v nejakem pickupu a kazdejch 100 metru jsem byl pod palbou onech nabozenskych fanatiku. A o natuningovanym trucku s nasprejovanymi plameny a vrtulnikem s raketovym pohonem se raci ani nebudu rozepisovat. Todle uchvati opravdu jenom pubertaka. Musim se priznat, ze u FC5 jsem se opravdu kousnul a rekl si, ze to dohraju... ale todle fakt neslo. Asi uz jsem na takovehle hry stary.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
6. 12. 2018 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Co to tady furt placas ? Ja netvrdim ze je fc5 realna hra ale ty si na to stezujes a pak vyzdvihnes fallouta kterej je taky rychlokvasek a taky nerealnej . Chapes?

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rad, ze se ti me vysinute nazory libi... :D

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Todle je smysluplna odpoved proc i starsi rocniky a mnohaleti hraci hry tohoto tipu kupuji a s takovym nazorem souhlasim a chapu.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvalitni a silna reklamni kampan je zaklad. Otupme jejich mozky nablyskanymi trailery a drsnackymi screenshoty. Deti potom koupi - presne pro ne je tadle hra urcena. Stejne tak predchozi dily. Nerealnost, absurdita a arcada je presne to co tady hraje prim. Nechat se ovlivnit a jit s masou je dneska cool. Vycnivat z rady se uz nenosi. Malo kdo si umi udelat svuj vlastni nazor. Proto zapinam Fallout 76 a pluju proti proudu - ach, jak neskutecne me tadle hra bavi... A ne nejaka rychlokvaska rok co rok novej dil. A ted...? Hate me... stejne to semnou nehne.

Mixalis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Promiň ale od kdy se dá u videoher hodnotit reálnost? :D Dokonce i taková hra jako Farming Simulator má k farmaření co do reálnosti dost daleko :D Jinak FC5 nebyla dokonalá hra, ale jak už bylo zminěno předtím, ten konečný plot twist fakt překvapil, což se mi třeba u některých lepších AAA her nestalo.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
6. 12. 2018 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Sice už se blíží konec roku a rád bych kvalifikace na nejvtipnější komentáře 2018 uzavřel, ale tohle je taková perla, že udělám výjimku. 😂

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
6. 12. 2018 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Ted se zamysli co jsi to napsal. Stěžuješ si na nereálnost a rychlokvašky a pak si ucvrkáváš z Falloutu kterej je taky nereálný a podle stavu hry aji rychlokvašek.

Ergonaut69
Ergonaut69
Level 1 Level 1
6. 12. 2018 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Příště zapni radši rozum, jestli to moc nebolí.

flexo369
flexo369
Level 21 Level 21
6. 12. 2018 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Aha takže keď je hra nedokončená, bez obsahu, neoptimalizovaná a nudná (3/10) tak treba ísť proti prúdu a hovoriť aká je úžasná len aby si sa niečím odlíšil?

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne tak... ja hry tohoto tipu oznacuji jako “pracky na penize”. Vydat co nejvice dilu, ktere neprinesou nic noveho a jen z lidi vytahat co nejvice penez. Dle meho, kvalitni hra musi projit mnohaletym vyvojem a ne sazet kazdej rok novej a novej dil.

Letec91

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Na AC:Odyssey se pracovalo tři roky než to spatřilo světlo světa. Pokud mě paměť neklame tak Fallout 4 vyšel koncem roku 2015. Proč by měl být tedy Fallout v něčem jiný než Assassin’s Creed série? Podle někoho se v AC mění jen kulysy zrovna tak jako podle mě se ve Fallout mění jen číslo vaultu. Včem je tedy Fallout jiný od jiných her co se týče stereotypu? Nad Far Cry jsem zlomil hůl u posledního dílu zrovna tak jako u Call of Duty Black Ops 3. Jediný co mě posledními dvěma díly zase vrátilo k mé kdysi oblíbené sérii je AC. V Odyssey bylo nově přidané spousty věcí na př. důraz na volby hráče, tři příběhové linky několik konců hlavní dějové linky či výběr pohlaví ale stejně se zase ozve někdo kdo řekne že je to stejné jako předchozí díly a měli by si dát pauzu.Co přesně by se tedy mělo změnit? Tuto reakci adresuji na poslední dva pod komentáře.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taktez... lituji penez co jsem za FC5 dal a to jsem si rikal, ze po Primalu a FC4 zadny dalsi dil nekoupim... Tak jsem se aspon ponaucil a ted uz vim, ze tu stejnou chybu znova neudelam. Kazdopadne verim, ze hrace urcite vekove kategorie hra zabavi.

matezcz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D pan je gurman

Mixalis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matezcz :D :D :D

matezcz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to snad ne. Klasicka rychlokvaška. Battle royale survival a udelame to rychle, system a mapu mame z 5ky. Tak to trochu “destroynem” předelame a vydame jako novou hru. Oni to ty lidi zase koupi. Nechcu predvidat, ale neverim ze prekvapi. A aby toho nebylo malo udelame jeste o 50% vetsi mapu :D kdyz uz je to stereotypni tak at aspon poradne :D

GreenArrowCZE
GreenArrowCZE
Level 20 Level 20
6. 12. 2018 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matezcz BR nečekej jen SP kratký něco ve stylu Primal a BD

Reklama
Reklama