Zpět na článek

Diskuze: Náhled do Remedy Connected Universe, část třetí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vena 2k3
Vena 2k3
Level 24 Level 24
28. 3. 2025 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Frajer. Perfektní. Klobouk dolů 😎

overlord22
overlord22
Level 29 Level 29
24. 3. 2025 23:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mega peckovní recenze, klobouk dolů před tebou!!! Hru mám už dlouho, ale stále jsem nainstaloval. Díky tobě jsem tomu zas o krok blíž.

Michal
Michal
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
23. 3. 2025 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wow, tak toto je mega článok. Muselo dať kopec práce, rešpekt 👌

Dion
Dion
Level 43 Level 43
23. 3. 2025 17:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takových "bláznů" v tom nejlepším slova smyslu je v redakcích málo :o) ... Nechápu jak se v tom Jane můžete orientovat a tak krásně se z toho zájmu vypsat . Do toho vidíte snad více než Remedy !

Dakh666
Dakh666
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PlayStation
23. 3. 2025 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělý článek, o hře jsem věděl, ale na seznamu byla níž. Určitě pořídím. Ještě jednou - super článek. Díky

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
22. 3. 2025 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Quantum break... jedna snad z nejlepších her s cestováním časem.

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
22. 3. 2025 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Quantum Break jsem nehrála - proto jsem se čtením skončila kousek za Novikovem a pak jen proscrollovala sem na komentáře. A bylo to dlouhý scrollování! Ale už úvod stačil k tomu, abych si jednak Quantum Break posunula trochu výš v backlogu, ale hlavně abych smekla před úsilím a časem, který do toho musel Honza vložit. I když tuším, že to byla primárně zábava. Věřím, že i zbytek bude zajímavý čtení a jestli se ke hře někdy dostanu (je to pravděpodobný), moc ráda se k článku vrátím.
A souhlasím s tím, co už tu v komentářích bylo řečeno - tohle je typ obsahu, kterej by mě osobně bavil číst úplně nejvíc. Ale zároveň chápu, že u webu jehož cílem je generovat zisk, je převaha takovýchto článků totální utopie.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
22. 3. 2025 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji moc nejen za tenhle, ale i oba předchozí články. Je to skvostné počtení o mých oblíbených hrách, mém nejoblíbenějším studiu a fantastickém světě, do kterého se neustále rád vracím. Naprosto famózně sepsáno, perfektně čtivé a i když jsem dost věcí věděl sám (ostatně před pár lety jsem si to projel znovu), tak i přesto mi sem tam něco uniklo, takže díky za to. Tyhle tři články jsou to nejlepší, co jsem kdy na Zingu četl (a že sem chodím, i když nepravidelně, už snad i víc jak dekádu). Vážně perfektní počtení, na které mi nestačí ta slova chvály a muselo to dát zatraceně moc práce, ale myslím, že se vyplatilo.

Tohle je zkrátka obsah, kterého by tu mělo být více. Takové články zaměřené na nějakou tématiku mám rád a myslím, že by to přitáhlo na Zing další čtenáře, než jen suše psát o novinkách, recenzovat ty samé hry, co konkurence a přežvykovat témata, o kterých toho bylo napsáno až příliš moc.

Co se týče QB, tak myslím, že je to zbytečně podceňovaná hra. Já si užil příběh, postavy, souboje a protože mám rád i cestování v čase, tak se mi to náramně trefilo do vkusu. Smrt Beth byla zdrcující a fantasticky ztvárněná a jediné, co mě mrzí, je málo času na implementaci Shifterů ke konci hry. Pokud si to pamatuju dobře, tak snad i v nějakém artbooku byly concept arty nebo něco takového. Na druhou stranu ta pasáž, kde jakože byli před chvílí, vyvolává u člověka husinu po celém těle, když vidí ten všudypřítomný masakr.

Co mě mrzí je to, že Microsoft neprodal nebo nevrátil tu značku Remedy. Ti se teda obešli i bez práv na ni (a postavu šerifa v Alan Wake 2 si nejde nezamilovat, hlavně jak má čím dál více počmárané ty tabule :D), ale takhle to jsou a budou vždycky jen náznaky a pomrkávání ke QB.

Na závěr chci ale vážně ještě jednou pochválit tenhle obrovský kus zajímavého čtení. Děkuji a hodně sil do další části, kterou si taktéž s radostí přečtu.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
22. 3. 2025 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @FireWolf Moc děkuju za krásný komentář, opravdu si toho vážím. Z Quantum Breaku, když jsem ho loni hrál podruhé, jsem měl velmi podobný pocit, alespoň co se týče příběhu a postav (souboje přece jen dokážou být docela repetitivní), které byly hodně silné a celé to téma cestování časem je neskutečně dobře zpracované. Až do té míry, že by podle mě byla velká škoda, kdyby se k tomu Remedy nevrátilo. Tak trochu doufám, že po té fantastické třetí epizodě Night Springs DLC dostaneme jednou plnohodnotnou Time Breaker hru jakožto náhradu za QB2.

_DAVE_
_DAVE_
Level 27 Level 27
22. 3. 2025 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu famóznní “srdcařina”, protože je jasné, že “člověkohodiny” reálně strávené vyvojem tohoto díla ti nejspíše nikdo adekvátně nezaplatí :)

QantumBreak je dnes už neprávem opomíjená pořád fantasticky vypadající střílečka, která dojela na opravdu nepovedený start - a možná ten nalepený seriál.

Rozhodně pročtu, protože jsem to hrál možná rok zpátky a ne ůplně vše je mi jasné

AuroN
AuroN
Level 32 Level 32
22. 3. 2025 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paráda.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
22. 3. 2025 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto fantastický článek, na to jsem se těšil už od druhého dílu. Ani si nechci představovat kolik ohromné práce to muselo dát. Smekám klobouček. Tohle je totální studnice informací ke hrám mého milovaného studia Remedy. Jen mě mrzí, že Quantum Brake je celkem zbytečně nepochopená hra a z jejich portfolia je hodnocená nejhůře. A dle mého celkem neprávem. Už aby Finové vydali další hru, protože to by znamenalo další nádherný článek.

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
22. 3. 2025 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Repry @Repry Díky moc, čekání od druhého dílu to teda muselo být takové autentické na styl Remedy. Sice ne 13 let jak u Alana, ale doufal jsem, že to stihnu dřív než za rok a půl :D Práce na tom bylo opravdu hodně, ale byla dost zábava dávat to dohromady. Obzvlášť ten lore dump v Paulově pracovně, ze kterého je poskládaná prakticky celá kapitola o Monarchu. A to jsem ani zdaleka nedokázal v článku pokrýt všechno.

Příští hrou bude už brzo FBC: Firebreak, ale tam zas až tolik loru neočekávám, takže na speciál to asi nebude. Čtvrtý díl chci ale určitě věnovat principu multiverza, jak padlo v článku, a potom si pořád nejsem jistý. Docela se bojím pouštět se do AW2, protože to bude naprosto gigantické a už tohle mi zabralo hrozně moc času, ale dříve nebo později se k tomu budu muset dostat. Přemýšlel jsem i o takovém kratším článku věnovaném Maxi Payneovi a Death Rally, coby počátkům Remedy a jak se i z těchto her některé prvky dostaly do RCU, ale zároveň nevím, jestli už radši nepočkat na remaky. I když... než se k tomu dostanu, tak dost možná vyjdou.

Repry
Repry
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
23. 3. 2025 05:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík @Jan Urbančík Článek o Max Payne bych bral všema deseti. Alan, Control a Quantum Brake jsou úžasné hry, ale Max je srdcovka společně s Mafií ta největší. Teď jsi mě tedy hodně navnadil, tak snad do toho článku ještě najdeš trochu zbývajících sil.

Reklama
Reklama