Klíčovým prvkem akce mají být celebrity a "influenceři".
ESA (Entertainment Software Association) začala rozesílat prezentace s návrhem pro příští E3. Web gamesindustry.biz byl si to nenechal pro sebe a prezentaci (včetně jejího těžiště), popsal.
ESA navrhuje, aby marketing pro E3 obsahoval hlavně celebrity a osobnosti s velkým vlivem. Jako příklad zmínili, když basketbalový tým Los Angeles Lakers hrál před fanoušky basketbalovou videohru. Dále zmínili i oficiální vztahy s agenturami pro lidi s talentem.
Pro obyčejné návštěvníky přibude i počet vstupenek, a to o 10 000. Letos jich bylo 15 000.
Z důvodu většího počtu návštěvníků vznikne nová aplikace, kde si budete moci zarezervovat místo a čas u některých prezentací her. Tímhle by se prý měla zkrátit čekací doba ve frontách, ale i na ty ESA myslí a navrhuje "queuetainment". Zábava pro osoby čekající ve frontě.
S tímhle zaměřením, může být E3 přeorganizována a mohla by mít jeden den, v tomto případě úterý, označený "industry-only".
Pokud návrh bude schválen, jsem zvědav, jak bude toto všechno fungovat v praxi. Stále více to začíná připomínat evropský Gamescom, ale Los Angeles má samozřejmě potenciální přístup k většímu množství celebrit, například z řad Hollywoodských osobností. Stačilo vidět, jak s letošní E3 zamávala přítomnost Keanu Reevese.