Nejhorší hry roku 2020 podle serveru Metacritic
Remothered: Broken Porcelain Novinka Nejhorší hry roku 2020 podle serveru Metacritic

Nejhorší hry roku 2020 podle serveru Metacritic

Ondřej Partl

Ondřej Partl

12
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One Nintendo Switch Switch

Co se letos podle kritiků opravdu nepovedlo?

Reklama

Aktuálně si na různých webech můžete pročítat vybrané seznamy nejlepších her roku 2020, kdy i my jsme své zážitky začali shrnovat, kdy se již nyní můžete podívat na nejnovější epizodu našeho podcastu, v níž představujeme seznamy dvou autorů ze Zingu, přičemž již od dnešního večera se můžete těšit na pravidelné články, kde si postupně přečtete, jaké hry bavily redaktory tohoto webu, a samozřejmě přijde řada i na hlasování vás, našich čtenářů.

Nicméně ještě předtím by rozhodně bylo dobré si připomenout i druhou stranu mince, jíž jsou ty nejhorší letošní tituly, které dorazily na pulty fyzických i digitálních obchodů.

Pro tyto účely byl sestaven žebříček serverem Metacritic, který dal dohromady seznam deseti nejhorší her, které jsme si podle kritiků mohli letos zahrát.

Všechny tituly, jenž se zde objevily, musely splňovat podmínku toho, že u nich bylo dostupných sedm a více recenzí, přičemž přirozeně musely vyjít v tomto roce a při vydání několika verzí na různé platformy se vždy brala ta nejhorší.

Každopádně vzhůru již na samotné videohry.

10) The Elder Scrolls: Blades (Switch) - 42 bodů ze 100

Nejlepší hrou z nejhorších se stala Nintendo Switch verze spin-offu populární RPG série - The Elder Scrolls: Blades, která nabízela repetitivní, grindovací hratelnost, která sice dodala pohledný vizuální kabátek, avšak postrádala kouzlo, díky němuž máme všichni rádi hlavní sérii.

9) Gleamlight (Switch) - 42 bodů ze 100

2D akční adventura Gleamlight od vývojářského týmu DICO, chtěla být jistým nástupcem Hollow Knighta, jenž se odehrává v prazvláštním fantasy světě tvořeným sklem. Bohužel, naprosto špatné ovládání, nepovedená hudba a neférová obtížnost z toho udělala spíše frustrující záležitost, která vám vydrží zhruba hodinu.

8) Street Power Soccer (PS4) - 41 bodů ze 100

Street Power Soccer chtěl být moderním nástupcem FIFA Street, avšak nakonec tohoto cíle dosáhnuto bohužel nebylo, kdy mezi nejvíce vytýkané věci patřila nepatřičně nastavená cenovka, kostrbaté animace a nepříliš zábavná hratelnost. Co navíc zamrzí ještě více, tak je fakt, že na hře dělalo brněnské studio Gamajun Games.

7) Tamarin (PS4) - 40 bodů ze 100

Na první pohled roztomilá adventurní platformovka od vývojářů z Chameleon Games, kde se vyskytuje i několik vývojářů z Rare, je podivným kočkopsem, jemuž naprosto chybí identita a koncepce.

6) Remothered: Broken Porcelain (PC) - 39 bodů ze 100

Další ambiciózní hororový titul, jenž nejspíše skončí v hlubinách zapomnění, jelikož jeho otřesný technický stav a podivná designová rozhodnutí naprosto zabraňují tomu, aby jsme si ho jakýmkoliv způsobem mohli alespoň trochu užít.

5) Arc of Alchemist (Switch) - 36 bodů ze 100

Když vydáte akční RPG se špatným soubojovým systémem, nepovedeným technickým stavem, zapomenutelnými postavami a nudným příběhem, tak máte zaděláno na problém, což ostatně pochopili i tvůrci z Idea Factory, kteří vydali tuto nešťastnou záležitost.

4) Fast & Furious Crossroads (PC) - 34 bodů ze 100

Ani se moc nechce věřit tomu, že by studio, které stojí za sérií Project CARS či Need for Speed: Shift, vydalo takto špatný titul, u něhož není dobře téměř nic. Zastaralá vizuální stránka, rozbitý technický stav a nudná hratelnost jednoduše v roce 2020 nestačí.

3) Dawn of Fear (PS4) - 33 bodů ze 100

Hra, která chtěla být nostalgickým výletem do éry prvních Resident Evilů, bohužel doplatila na generický design, špatné ovládání a nepříznivý technický stav.

2) XIII Remake (Xbox One) - 32 bodů ze 100

Předělávka komiksové střílečky z roku 2003 je jasným příkladem toho, jak by se remaky starších her jednoduše dělat neměly.

1) Tiny Racer (Switch) - 29 bodů ze 100

Závody, ve kterých malinká autíčka jezdí po kuchyních a jiných lokacích, zní jako poměrně bezproblémová zábava, avšak to by nesměla být natolik špatná, že někteří tvrdí, že její podoba vypadá jako něco, co se dá vytvořit během jednoho týdne.

 

 

 

A tímto oficiální seznam z Metacritic končí. Nás by ale zajímalo, jaké největší videoherní průšvihy letos potkaly vás? Dejte nám to vědět v komentářích.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama