Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 18. až 24. září
Speciály Článek Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 18. až 24. září

Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 18. až 24. září

Martin Cvrček

Martin Cvrček

5

Film Tomb Raider v traileru, Vampyr odložen, oznámení Left Alive od Square Enix, čeština v Gran Turismu Sport, Forze Motorsport 7 a Elex, gameplay trailer Wolfenstein 2, Frostpunk i pro konzole a další.

Reklama

Filmový Tomb Raider v prvním traileru

V týdnu jsme se dočkali prvního traileru, který láká na novou filmovou adaptaci série Tomb Raider. Už od dob vydání prvních fotografií se vedou spory o to, jestli se Alicia Vikander hodí do role Lary Croft a trailer nejspíš tuto debatu moc nezažehná, spíše ji naopak ještě víc rozvíří, i když nyní se pravděpodobně budou řešit nejen kvality ztvárnění herní hrdinky, ale i to, jak je momentálně film prezentován. Příznivcům klasických herních dílů bychom každopádně doporučili podívat se na trailer až do samotného konce. Možná tam na ně čeká menší pomrknutí. Z rebootu z roku 2013 si toho ale film bere mnohem víc, včetně prostředí, využívání luku, hlavního padoucha Mathiase, kterého tentokrát ztvárnil Walton Goggins, a očividně i ustavičného hekání hlavní hrdinky.

Vampyr odložen, vývojáři nechtějí dělat kompromisy

Pokud jste se těšili na akční RPG titul Vampyr, tak vás nepotěšíme. Hra nevyjde v listopadu letošního roku, ale až během jara roku 2018, a to na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vývojáři ze studia Dontnod Entertainment se rozhodli pro odklad, aby nemuseli dělat kompromisy. V prohlášení se dočteme, že před několika týdny byli ve studiu přesvědčeni o listopadovém vydání. Bohužel se ale objevily technické problémy, které bylo třeba vyřešit. Z toho důvodu došlo ke změně vývojového plánu. Měsíce navíc poskytnou vývojářům dodatek času, aby se mohli zaměřit na vyladění hry a vydat hru ve stavu, který bude bez kompromisů.

Recenze Destiny 2 - space opera, která chytne a nepustí + Jak se hraje: Destiny 2

Příběhový trailer Call of Duty: WWII připomíná válečný film

V posledních letech se stalo zvykem, že na přelomu léta a podzimu dostaneme příběhový trailer, který se více zaměří na singleplayer aktuálního Call of Duty. Nejinak je tomu i v případě očekávaného Call of Duty: WWII z druhé světové války, a tak jsme se dočkali povedené podívané, která naznačuje, že kampaň Call of Duty: WWII bude pořádná, filmově laděná jízda, která povede od vylodění v Normandii přes zasněžené Ardeny až po Německo. V týdnu navíc došlo na vydání videí, která představují spolubojovníky a spojence, s nimiž se v kampani setkáme, a dokument, který se zaměřuje na historické pozadí singleplayeru. K dispozici jsou také nové detaily o zombie módu a náznak toho, že klasická multiplayerová mapa Carentan z prvních dílů série bude bonusem pro majitele Season Passu.

Gran Turismo Sport s českou lokalizací

Česká pobočka Sony v úterý oznámila, že exkluzivní PlayStation 4 závody Gran Turismo Sport budou lokalizovány do českého jazyka. Čeština se ve hře objeví ve formě přeloženého textu. Gran Turismo Sport tak kráčí ve šlépějích šestého dílu, který měl nejen české titulky, ale i dabing. Doufejme, že lokalizace Gran Turisma Sport znamená, že v češtině budou i další připravované exkluzivity od Sony. Mějte každopádně na paměti, že pro většinu funkcí hry bude třeba připojení k internetu.

Recenze Dishonored: Death of the Outsider - výborná stealth akce, za kterou se její předchůdci nemusí stydět

Square Enix odhaluje survival akci Left Alive

Společnost Square Enix na tiskové konferenci PlayStationu v Tokiu představila svou novou hru. Jmenuje se Left Alive a jde o survival mech akci, na které se podílí spousta významných japonských osobností. Do vývoje Left Alive je zapojen Yoji Shinkawa (návrh postav a prostředí pro Metal Gear Solid a Zone of Enders), producent Shinji Hashimoto (Final Fantasy, Kingdom Hearts), režisér Toshifumi Nabeshima (Armored Core) a designér Takayuki Yanase (designér Xenoblade Chronicle X, Ghost in the Shell a Mobile Suit Gundam 00). Na podrobnosti o Left Alive si musíme počkat. Z dostupných materiálů to ale vypadá, že titul bude mít dost blízko k Armored Core. Těšit se mohou majitelé PC a PlayStationu 4, přičemž hra vyjde v roce 2018. V týdnu dorazil i první gameplay trailer, který nás zavede do fiktivní země Noso Slava v roce 2127, kde zuří nelítostná válka.

V Británii připravují konkurenci pro Playerunknown's Battlegrounds

Hra Playerunknown's Battlegrounds v předběžném přístupu láme rekordy. Není tak divu, že se pomalu, ale jistě začíná mluvit o konkurenci. Řeč je o titulu s pracovním názvem Project X, který vzniká v britském studiu Automaton. Project X ale nechce být kopírkou PUBG, vývojáři totiž slibují, že tahle hra bude čtyřikrát větší než současná populární survival akce. Project X je ve vývoji od roku 2015 za použití technologie CryEngine. V tiskové zprávě ho tvůrci popisují jako taktickou MMO střílečku, která na mapách o velikosti 12x12km přivítá až 400 hráčů v módu Battle Royale. V jiných módech může být na jedné mapě/serveru až 1000 hráčů. Komunita má očekávat divočinu, dynamické počasí, požáry, zvířata nebo stopy krve. Vývojáři rovněž lákají na vývoj hrdiny a komunikaci s dalšími hráči. Project X dorazí během roku 2018. První testy jsou v plánu na jaro.

Recenze Baja: Edge of Control HD - reinkarnované závody z minulé generace konzolí

Forza Motorsport 7 s češtinou a slovenštinou?

Když je do nějaké hry plánována lokalizace, většinou se to dozvídáme pár měsíců před samotným vydáním. Kdyby ale nebylo pozorných hráčů, tak bychom se o překladu závodů Forza Motorsport 7 dozvěděli nejspíš až v době, kdy bychom hru recenzovali. Microsoft lokalizaci vůbec neoznámil, ale čeština a dokonce slovenština je v podporovaných jazycích uvedena na Xbox Store. Nezapomeňte také na to, že od úterý je ke stažení demoverze. Navíc se můžete podívat na launch trailer a na 15 minut záběrů z hraní kariéry.

Gameplay trailer Wolfenstein 2: The New Colossus nešetří akcí a násilím

V úterních jednohubkách jsme vás informovali o tom, že Wolfenstein 2: The New Colossus se ten samý den dočká nového gameplay traileru. To se také stalo, video vyšlo v úterý odpoledne a podle očekávání je plné záběrů na likvidaci nacistů za pomoci celé řady zbraní. Akcí, násilím a krví se tu vážně nešetří. Trailer navíc přibližuje některé postavy a obecně snažení odboje proti nacistům, přičemž v něm nechybí ani trocha humoru a poněkud odlehčených okamžiků. Celkově vzato jde o trhlou, praštěnou, ale nepochybně působivou a zábavnou podívanou.

Recenze Evil Genome - postapokalyptický svět na čínský způsob

Elex zdědil všechny nedostatky sérií Gothic a Risen. PC verze s češtinou

RPG titul Elex, který hráče v polovině října zavede do post-apokalyptického sci-fi fantasy světa, měl možnost s velkým předstihem ochutnat redaktor německého magazínu GameStar. Studio Piranha Bytes poskytlo redakci hru a ta si v recenzi nevedla vůbec špatně. GameStar udělil 85/100 a prý jde o nejlepší hru tohoto tvůrčího celku od dob skvělého Gothicu 2. Ale pozor, pokud se vám nelíbily hry ze série Gothic a Risen, nezamilujete si pravděpodobně ani Elex. Elex totiž zdědil všechny nedostatky předchozích projektů Piranha Bytes. V pondělí jsme se navíc dozvěděli, že Elex bude mít české titulky, ale jen v PC verzi. Verze pro PlayStation 4 a Xbox One budou v originále. Comgad bojoval za lokalizaci všech verzí, ale vydavatel (THQ Nordic) bohužel češtinu na konzole nedovolil.

Ex-autoři Blur připravují akční závody Switchblade

Studio Lucid Games oznámilo práci na novém titulu jménem Switchblade. Jde o akční záležitost, kterou pohání technologie Unreal Engine 4. Hra má vyjít pro PlayStation 4 a PC na počátku roku 2018, a pokud máte chuť zabojovat si ještě před vydáním, zkuste se na oficiálních stránkách registrovat do uzavřené bety. Důležité také je, že akční závody Switchblade budou free-to-play. Za hrou stojí tým, který pracoval na takových titulech, jako je Projekt Gotham Racing, Blur nebo Geometry Wars. Tentokrát ale půjde o boje 5 proti 5, odehrávající se v arénách a kombinující v sobě velmi rychlý boj s neustále se měnícím množstvím strategických možností. Jako jezdci můžete přepínat mezi různými, silně ozbrojenými vozidly. Můžete třeba sejmout soupeře pomocí rychlého stíhače a ten pak vyměnit za těžké bojové vozidlo a zaútočit na věž, která bude vaším hlavním cílem. Vaši spoluhráči zase mohou přeskakovat mezi léčitelskými vozy a dělostřelectvem a ve vašem snažení vás podporovat.

Preview Dojmy z Gamescom dema Ylands - sandboxový titul pro všechny věkové kategorie

Konflikt mezi lidmi a androidy v traileru Detroit: Become Human

Tvůrci Heavy Rain a Beyond: Two Souls z francouzského studia Quantic Dream ukázali na tiskové konferenci Sony na výstavě TGS nový trailer z chystaného Detroit: Become Human. Ten znázorňuje konflikt mezi lidmi a androidy, který je základním kamenem celého příběhu. Scénář Detroit: Become Human napsal David Cage. Trvalo mu to více než dva roky, pracoval šest dnů v týdnu. „Napsat tenhle scénář bylo dvacetkrát složitější, než cokoliv, co jsem kdy udělal,“ prozradil před časem Cage.

NFS: Payback - HW nároky a 4K gameplay

Společnost Nvidia ve středu odhalila minimální a doporučené hardwarové nároky arkádových závodů Need for Speed: Payback, které vyjdou 10. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One. PC verzi Need for Speed Payback lze hrát ve 4K rozlišení s odemčeným frameratem a nepřeberným množstvím grafických a dalších možností. „Majitelé grafických karet GeForce GTX 1060 se mohou těšit na vizuálně nádhernou podívanou v rozlišení 1920 x 1080 při 60 snímcích za vteřinu. Majitelé výkonnějších karet GeForce GTX 1070, 1080 a 1080 Ti budou těžit z do detailu zpracovaných závodních aut i tratí ve 4K rozlišení a s 60 snímky za sekundu,“ píše se v tiskové zprávě Nvidie. Zároveň byly zveřejněny nové gameplay záběry v rozlišení 4K, které ukazují, čeho budete moci u NFS: Payback dostáhnout v případě, že budete mít dostatečně nadupaný počítač.

Speciál: Deskovkový speciál: Arkham Horror - liduprázdnými ulicemi se šíří strach z pradávné hrozby

Frostpunk až v roce 2018, ale zato i na konzole

Pokud jste očekávali, že survival strategie Frostpunk od tvůrců This War of Mine vyjde v následujících třech měsících, tak budete zklamáni. Studio 11 bit plánuje premiéru své novinky až na rok 2018. Dobrou zprávou ale je, že Frostpunk vyjde nejen na počítače, ale také na konzole. Vývojáři jsou spokojeni s PS4 a Xboxem One, ale ještě nechtějí slibovat, kdy bude Frostpunk na tyto platformy připraven a zda budou obě současně. Nejprve chtějí dodělat verzi pro PC, poté dojde na prezentaci konzolových verzí. Studio 11 bit ve spolupráci s vydavateli připravuje ještě bohatou krabicovou edici, stejně tak speciální edice. To, co v nich bude, zatím firma neodhalila.

Multiplayerová expanze se ve Final Fantasy XV objeví 31. října

Společnost Square Enix přišla s oznámením týkajícím se multiplayerového rozšíření Comrades pro Final Fantasy XV. Na konzolích PlayStation 4 a Xbox One se objeví svorně 31. října. Rozšíření bude k dispozici všem hráčům, kteří si zakoupili Final Fantasy XV a Final Fantasy XV Season Pass, nebo jej půjde koupit samostatně. Podmínkou je ale členství v PlayStation Plus nebo Xbox Live Gold. V rozšíření Comrades se hráči vžijí do role přeživších z Kingsglaive, aby se dozvěděli více o zmizení Nocta, ke kterému došlo po událostech ve 13. kapitole hlavního příběhu hry. Hráči se budou moci vybavit královskými sigly, které vám přidají zvláštní schopnosti, dostupné jinak pouze přímým potomkům Lucianů. Následně půjde vytvořit tým lidí, který by měl být co nejvíc vyvážený a měl mít co nejlepší strategii, protože na vás bude čekat celá série questů. Ty budou určeny pro hru více hráčů, ale kromě nich budou k dispozici i další singleplayerové úkoly, díky nimž budete moci posílit pouze své vlastní postavy.

Videorecenze a srovnání AIM ovladače pro PS VR

EA naslibovali tvůrcům Project Cars hory doly a potom zrušili NFS: Shift 3

Po vydání Shift 2: Unleashed bylo velkým překvapením, že nevznikl další díl. Shift byl totiž velmi populární a oba díly se dobře prodávaly. Ve čtvrtek jsme se dozvěděli, proč Slightly Mad Studios nevytvořili další díl a místo toho se vrhli na Project Cars. Ian Bell se o zákulisí spolupráce s Electronic Arts rozpovídal v rozhovoru a nebyla to hezká slova. Bell odhalil, že je vedení EA obelhalo a snažilo se je zničit, aby je mohli převzít, případně jim ukrást zkušené zaměstnance a technologii. Studio se ale z toho dostalo a ve Slightly Mad Studios za podpory a peněz hráčů mohli vytvořit Project Cars, který je mnohem větší, než měl být zrušený Shift 3. Na stres a beznaděj může Bell s klidem zapomenout. Project Cars jsou úspěšné závody, které dokážou soupeřit s Forzou Motorsport a Gran Turismem. A nejspíš by ani nevznikly, kdyby nedošlo k situaci s EA. Ve studiu navíc vzniká další závodní hra, která má hollywoodskou licenci. Dlouhou dobu se spekuluje, že jde o Rychle a zběsile a podle všeho byly spekulace pravdivé.

Battle Royale mód pro Fortnite bude zdarma pro všechny

Pokud jste ještě své peníze neinvestovali do hry Fortnite od Epic Games a čekáte na příští rok, kdy bude Fortnite vydáno v plné verzi a hlavně zdarma, tak pro vás máme dobrou zprávu. Již 26. září bude spuštěn mód Battle Royale, který bude od placené verze Fortnite oddělen. Budou si ho tak moci zahrát všichni hráči. Až bude mód Battle Royale spuštěn, tak se objeví i v bezplatné verzi Fortnite. Epic Games dokonce tvrdí, že nebudou prodávat žádné věci, které by poskytly při hraní výhodu. Jen za nějaký čas si budou moci hráči koupit kosmetické věci. Battle Royale je PvP režim určen až pro 100 hráčů, kteří se proti sobě utkají na jedné mapě. V Battle Royale má záležet na budování dovedností. Zapomenout nemůžete ani na stavbu základen, před kterou vás ale odradí smrtící kruh, který se bude stále zmenšovat, stejně jako v PlayerUnknown's Battlegrounds.

Blogy: Proč mám rád Mafii III

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama