Nový horor od Blooberu má potěšit fanoušky značek Resident Evil, Silent Hill či Eternal Darkness
i Zdroj: Nintendo
Novinka Nový horor od Blooberu má potěšit fanoušky značek Resident Evil, Silent Hill či Eternal Darkness

Nový horor od Blooberu má potěšit fanoušky značek Resident Evil, Silent Hill či Eternal Darkness

Jan Urbančík

Jan Urbančík

Platformy Nintendo Switch Switch 2

Podle šéfa studia může hra existovat pouze na platformě od Nintenda.

Reklama

Polské studio Bloober Team, které má z poslední doby na kontě hned dva úspěšné survival horory v podobě remaku Silent Hillu 2 a vlastní nové značky Cronos: The New Dawn, už připravuje několik dalších projektů. Kromě předělávky prvního Silent Hillu, na níž opět spolupracuje s Konami, vývojáři pracují také na projektu s kódovým označením M, jenž zamíří exkluzivně na konzoli od Nintenda. CEO Blooberu Piotr Babieno o něm pár informací prozradil v rozhovoru pro magazín Nintendo insider.

„Ani nevíte, jak těžké je pro mě neprozradit, co je Project M skutečně zač,“ říká na úvod Babieno. Dodává, že zatím je příliš brzy na to prozradit úplné podrobnosti, ale oficiální oznámení by mohlo přijít už velmi brzy. „Co ale můžu říct, je tohle: fanoušci Resident Evilu, Silent Hillu, Limba a Eternal Darkness se budou hned cítit jako doma,“ řekl Babieno o chystaném projektu. Řada fanoušků už dříve spekulovala, že by Project M mohl být pokračováním či remakem právě Eternal Darkness, hororu z roku 2002, jenž vyšel exkluzivně na konzoli GameCube a dodnes jde o jednu z mála her s americkým ratingem M (17+), které Nintendo vydalo.

Možná ještě zajímavější je však poslední Babienova věta na konto tohoto projektu: „Project M přináší odvážný, nečekaný prvek – takový, jaký ještě žádná hororová hra nikdy neprozkoumala. Je to vize, která může existovat pouze na hardwaru od Nintenda,“ uzavírá Babieno. Zatím můžeme pouze spekulovat, co přesně tím myslí, ale Switch 2, na který titul pravděpodobně míří, má hned několik zajímavých prvků, jež se dají zužitkovat, ať už jsou to dva rozdělené ovladače v podobě joy-conů, pohybové ovládání, mouse controls či třeba přepínání mezi handheldem a hraní v docku. Možností je spousta, takže co přesně nakonec vývojáři zvolili, na to si budeme muset počkat až do samotného představení. 


Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama