Zpět na článek

Diskuze: Nový únik informací! Známe specifikace a cenu PS5 a nových Xboxů?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
25. 1. 2019 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak budu doufat, že to není pravda, tedy v případě Playstationu. Malé RAMky i HDD, i výkon grafiky- to by ho oproti XOX moc nezvedli. Ani ta cena se mi nezdá, i PS4 Pro je dnes leckde dražší. To už budu spíš věřit tomu chlápkovi z Redditu, ten psal smysluplnější věci.

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
24. 1. 2019 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi, "pamětí" je myšlena VRAM což je paměť grafické karty, ne RAM. Obě konzole budou mít určitě 16 GB RAM.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- U konzol sa nedelí pamäť na VRAM a RAM. Bežne ju majú zdieľanú, čo bude aj prípad PS5 a next-gen Xboxu. Čiže keď sa píše o 12 GB tak sa myslí 12 GB RAM pre celý systém a grafická časť si z tej porcie vezme koľko v danej scéne bude potrebovať.

Bobromil700
Bobromil700
Level 1 Level 1
24. 1. 2019 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase to nevýkoné a a přehřívajíci se AMD?

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bobromil700 Ty kde žiješ?? Ryzen používa pájku a má nižšie teploty, ako Intel s pastou šedivkou. Navyše Zen 2 prekonal IPC Intelu a AMD Ryzen 5 3000-series v CPU teste porazil dokonca Intel Core i9! Treba sem-tam výjsť aj z jaskyne a nie používať 5+ rokov staré info.

T800
T800
Level 31 Level 31
24. 1. 2019 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bobromil700 Trocha si zaspal dobu. Evidentně jsi o ryzenu ještě neslyšel.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
25. 1. 2019 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 On zaspal dobu vo viacerých prípadoch.. Keď som si klikol na jeho profil a začul ten "dabing" pre Vice City, tak som si spomenul na pašované VHS z 80. rokov predabované jediným človekom bez akýchkoľvek emócií a na jeden pokus.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
25. 1. 2019 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bobromil700 Bývávalo 😂

Lukass
Lukass
Level 33 Level 33
24. 1. 2019 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

12 GB ram konzoli urcite nekoupim, 12 GB uz je dneska smesne malo. S takovou pameti hry 60, fps a full HD nehrozi. Konfigurace Xboxu je zajimava, ale ten zas nema hry. Navic se budou hry optimalizovat a delat na nejslabsi konzoli coz bude PS5. Osobne doufam v PS5 s 16GB ram.

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
24. 1. 2019 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass To je VRAM ne RAM...

Lukass
Lukass
Level 33 Level 33
25. 1. 2019 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-TomaS587- Tomas: To urcite neni Vram.

KratosGamer
KratosGamer
Level 1 Level 1
24. 1. 2019 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi, jak si zdejší banda xbotů myslí, že ta zelená shit krabice bude lepší :-D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
24. 1. 2019 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude zajímavá generace když třetinu ceny tvoří SSD :D

T800
T800
Level 31 Level 31
24. 1. 2019 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Ceny SSD jdou dolů a neustále klesají. Očekává se, že ještě výrazně zlevní. Než PS5 vyjde, tak ty 1TB disky budou za směšnou cenu a rozhodně nebudou tvořit třetinu celé konzole.

Vlken69
Vlken69
Level 1 Level 1
25. 1. 2019 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines K Vánocům jsem si pořizoval 480GB Kingston A1000 za 2222 Kč, což je nejlevnější NVMe na trhu. QLC letos taky cenu strhne, koukám, že za terovou 860 QVO (jeden z top SATA modelů) si momentálně účtují 3,5k a to je těsně po uvedení. Podíl z ceny to určitě bude velký, ale konzole mají výrobní cenu vyšší než prodejní, takže to při uvedení do prodeje to může být i třeba jen pětina.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
24. 1. 2019 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty ram u Playstationu budou hrozně problémový, RPG hry na tom budou hrozně bité, do budoucna problém. Už i u KCD bylo 8 GB dost málo, když se ještě počítá se sdílením :D

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tak Kingdom Come je v prvom rade neoptimalizovaný bordel...

bokas
bokas
Level 42 Level 42
24. 1. 2019 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořám doufám,že vyjdou zároveň dvě verze PS5 ,kde za jednu si člověk bude moc připlatit a dostane silnější HW.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas určitě bude jako v případě PS4 :-) ale nechtěl bych aby se to ubíralo tímto směrem :-) mají vydat jednu výkonnou konzoli na celou dobu životnosti a podpory,mezi tím vydat nějaké ty jejich slim verze a konec :-) Je ostudné,že obě firmy musí vydávat zase po dvou letech konzoli novou,výkonnější,aby ji po dalších dvou,třech letech nahradila nová generace. To už mi to připomíná životnost smartphonů,kdy si člověk po dvou třech,letech kupuje nový model,jen proto,že to umí o 30% navíc než předchozí :-)

Baifi
Baifi
Level 1 Level 1
25. 1. 2019 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Já bych se 2 verzím nebránil, pokud bude ta slabší nastavená tak aby celý svůj životní cyklus posloužila důstojně. A pro ty co si chtějí dopřát hezčí podívanou, tak vydat druhou verzi za kterou si připlatí. Osobně si raději připlatím (přešel jsem na ps4 pro), ale zase znám lidi, kterým stačí základní verze, ať už kvůli dostupnější ceně, nebo nejsou tak nároční a odpustí si lepší vzhled. U současné generace byl problém, že v době vydání už šlo v podstatě o nedostačující HW, u nastávající by to mohlo být snad lepší, uvidíme po oficiálním oznámení.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jestli tohle nerozjede ve všech hrách stabilně 60fps při fullHD, tak je někde problém ? ale SSD mechaniky chválím ?

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cena se zda nepravdepodobna vzhledem ke specifikaci, kor s GDDR6... to bude spis 599 dolaru

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
24. 1. 2019 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Tak oni mají nějakou smluvní cenu, navíc Sony i MS dotují HW. Budou vyrábět miliony kusů konzolí. Ona se ta cena rozloží a navíc sbírají podíl z ceny her.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
24. 1. 2019 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ceny jsou bez daně, takže to je sakum prdum 10990,- za PS5, a nějakých 13490,- za Xbox. Což jsou víceméně ceny za X1X a PS4 Pro. Jenže jestli bych si koupil konzoli, tak PS5... Ne kvůli ceně, ale exkluzivity zase budou na Windows...

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ou....ten Xbox opět válí a na multiplatformní tituly si zase uzme vítězný věnec...co se týká exkluzivit,tam to zase vyhrává Sony :-)

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
24. 1. 2019 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Ono to za pár let může být i jinak, MS pochopil, že Forza každý rok není řešení.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V může a bylo by to pro MS jen dobře 😀

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
24. 1. 2019 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Jn ten Microsoft začal kupovat studia jak utrženej z řetězu tak už to bude počtem exkluzivit vyrovnaný a ted jen doufat v kvalitu. Sony má ty nejlepší studia tak že to nebudou mít vůbec lehký se jim vyrovnat. Já každopádně ps5 nekoupím a počkám pár let až bude další verze ps5 a mezi tím se ukojím na hrách od Microsoftu na pc :D

Docik
Docik
Level 26 Level 26
24. 1. 2019 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevidim duvod proc by mel mit xbox a ps jiny vykon kdyz v nich bude stejne APU ryzen a navi 7nm. Ale jinak to je 100% ze tam bude zen 2 a navi a dokonce devkity by meli mit vyvojari k dispozici uz asi od lonskeho konce roku

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
24. 1. 2019 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Docik PS5 bude mať Ryzen 2000-series a Xbox Ryzen 3000-series. Grafická jednotka Navi bude v niekoľkých výkonnostných rovinách, takže nemusia mať rovnakú a zjavne ani nebudú.

Docik
Docik
Level 26 Level 26
25. 1. 2019 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Oba budou mit stejne APU - tzn ze je jeden chip, CPU a GPU vjednom, amd v tom ma praxi, dneska je to skoro v kazdem notebooku. Oboji budou Zen 2, je to matouci, ale Zen 2 je 7Nm Ryzen označení 3000 - takže oba budou mít stejný procák a divil bych se kdyby neměli i stejnou grafiku, podle mně to je blbost, budou mít stejný výkon, jen ten streamovací xbox bude mít levnější APU a méně výkoné. ' Jinak potěšpánbůh, že už se vážně blíží doba, kdy ani ty hry nám nebudou už prodávat a budeme všichni závyslí na dobrém připojení k netu, já doufám, že tyhle jejich idee zkrachují a že o to nebude zájem.

Jan Tomanek
Jan Tomanek
Level 1 Level 1
24. 1. 2019 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

9 000 za PS5? I 2 koupím. :D

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
24. 1. 2019 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Tomanek K té ceně je nutné přičíst další náklady. Takže cena bude o pár tisíc vyšší.

EvilFunCore
EvilFunCore
Level 1 Level 1
24. 1. 2019 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chci vážně vidět. PS5 bude ze začátku stát si myslím aspoň 13-14 tisíc. Chápu ale že tohle jsou jen zatím takový "spekulačky"

Nitram1980CZ
Nitram1980CZ
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PlayStation
24. 1. 2019 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EvilFunCore Jo,jo kde je doba kdy jsem si pořídil PS2 za 22000,- 😡

juj

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajimavý názor na amd , hoši nějaký zkušenosti a když už tak ve správným prostředí ? at si ej to amd či nvidia na každý straně jsou chyby . měl sme tunu grafik a převážně problémový byly nvidie . 6800gt rdy , 8600 gts rdy , 8800gt problemová přehřívala se a po 3 letech zrnnil obraz , hd 5770 rdy , hd 7950 problémová propady fps o půlku horší výsledky , gtx 760 už lepší výkontam kde by měl být ale uěmle zvýšován předměty ve hrách se načítaly kousek odemne a dělala mi to ejn tadle grafika , hd 7970 ghz rdy , gtx 560ti ko , gts 450 ko , gtx 780to ko , gtx 750ti rdy , hd 7850 rdy , hd 7870 rdy , r7 250 rdy hd 7790 ry , hd , gtx 1080 přehřívání proapdy fps , r9 280x rdy . hd 4550 rdy , 7770 rdy , gtx 580 rdy, gtx 1060 rdy , gtx 1050 rdy , rx 560 rdy , rx 570 rdy , gts 250 rdy , 8800gts 512mb po isntalaci ovladačů mrtvá , ati 9550 rdy apod - m z toho lecos vyplívá . a dal si evrtre kecuma marketinku na internetu a okolí :D :D an intel a nvidia jsou ve všem elpšía amd je shit :D :D yes idiot lord :D :D :D

Petr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já kupuji jedině když bude mít ps 5 zpětnou kompatibilitu . Do té doby je tu velká spousta her co jsem ještě nedohrál na PS4

FENIX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně se mluví o nové generace ať už je na trhu nova ps5 hned kupují do té doby si vystacim s PS4 Pro

Docik
Docik
Level 26 Level 26
25. 1. 2019 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FENIX Letos na E3 možná představení a ukázka pár her (i když těžko říct když Sony řeklo že letos E3 vynechá) spíš příští rok E3 představení a říjen/listopad launch aby měli všichni krásné vánoce.

Baifi
Baifi
Level 1 Level 1
25. 1. 2019 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Docik Pokud si dobře pamatuji, tak sony oznámila(nebo se zde alespoň psalo), že má v plánu začátkem 2019 "potvrdit" ps5 a do konce roku pak zveřejnit podrobné info. E3 vynechávají a údajně mají připravovat jen svou vlastní "konferenci", takže to i nasvědčuje, že tam odhalí detaily příští generace.

Docik
Docik
Level 26 Level 26
26. 1. 2019 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baifi jo je to taky možné, já si jenom říkám jestli májí nové konzole uidšřit příští rok na vánoce, tak je letošní léto zbytečně moc brzo. Uvidíme

Bajčo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A potom počkám na Xbox Two X a ten bude najvýkonnejší,

Bajčo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tu záleží, ako vyriešia chladenie. Ja mám Xbox One S, ktorý je tichý a s prihrievaním som nemal problém. A tiež používa AMD procesor i grafickú kartu.

Marcus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jojo já v PC nemám normální hdd jen dva ssd disky, takže tak nějak vim o čem mluvíš :D

Marcus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty voe :D. Ty seš buď místní troll nebo nevim. Malý HDD? 1 TB ssd ti přijde málo? :D Na 99% blbost jak cena tak ty specifikace. Určitě tam nebudou dávat takhle velký ssd disk za takovou ceny. Ssd disky ještě neklesly na takovou cenovou hladinu, aby se jim to takhle vyplatilo.

Docik
Docik
Level 26 Level 26
25. 1. 2019 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcus taky myslím, že je to blbost, ale ne kvůli 1TB SSD, ten beru v době kdy vychází hry co mají 90GB při vydání za nutnost, on bude plnej raz dva a nemluvě o rychlosti načítání, na PC mám SSD a když na něm hraju a pak přejdu na PS4 a čekám na loadingu, tak si připadám jako bych skočil o 10 let zpět. Ale co se týče specifikací, nevěřím tomu, osobně si myslím, že ten HW budou mít obě konzole stejný. To APU se jinde než v PS5 a Xboxu neobjeví, takže bych předpokládal, že AMD nebude vymýšlet brikule a dělat 10x verzí. Ten výkon v Teraflopech je jediný popis toho Navi :D a už to ve mně dělá podezření jak to kdo měřil :D aniž by si toho nějací lovci benchmarků všimli. Kdyby řekl frekvence, počet stream procesoru atd atd, tak bych i věřil že něco má, ale napsat jen teraflopy můžu taky. Jako že nové konzole poběží na APU od AMD je 100%, taky je 100% že CPU bude mít 8 jader a víc a bude na 7nm, kdy zen 2 má jak to vypadá větší IPC než intel, takže lepší volbu procáku jsme si nemohli přát, co se týče grafik to je velká neznámá a víc se dozvíme na E3 kde AMD bude soft launchovat Navi a v červenci by mohl být zahájen prodej. Bude to nextgen, ty karty vydrží zase nějakou dobu, právě proto že budou v Xboxech a PSkách, ale jaký budou mít výkon to podle mně teď ví jen těch pár lidí co má devkity nových konzolí na stole a mají pro ně vyvynout Launch tituly do 2020. Já osobně věřím, že bude mít nejvyšší Navi výkon srovnatelný s 2080 a bude cena kolem 350 dolarů. Bez RT a Tensor jader. Bylo by ale fajn, kdyby podobně jako dělají slepence CPU udělali i slepenec GPU tzn více chipletů - to by pak byl skutečný nextgen kdy by skokově mohl být nárůst výkonu klidně i okolo 100%, spotřeba by tedy šla asi dost nahoru i když to by právě mohl řešit 7nm proces kdy by se do 300W mohli vejít. Docela v to doufám, že úspěch co udělali s CPU díky slepencům zopakují u grafik. Nejsem žádný AMD fanboy, ale to co předvádí Nvidia by mělo být potrestáno, ty ceny jsou takové jaké jsou protože AMD grafická divize prostě Nvidii nestačí, ale to by se se slepenci mohlo změnit a to by byla krásná cenová válka potom.

Baifi
Baifi
Level 1 Level 1
25. 1. 2019 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcus Kapacitně bude 1TB hodně málo, např. RDR2 má okolo 110gb, Spiderman tuším 73gb, to jsme měli v roce 2018 za 2roky ty hry zase budou jinde a čekal bych, že za pár let bude běžné u open world her 150-200gb. Takže bys měl 1TB na 4-5 her a to si myslím, že nikdo nechce. Pokud tam bude 1TB SSD proč ne, ale očekával bych v tom případě i nějaký další slot na rozšiřující hdd, buď rovnou jako součást, nebo opět různé verze jako tomu bylo u současné generace 500gb/1tb/2tb. Ale rozhodně 1TB celkově bude málo. A co se týká výkonu tak raději ať je to PSko taky o těch $100 dražší a stejně výkonný.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
25. 1. 2019 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marcus Přesně, jak tu píše Baifi. Na PC si nedokážu představit práci s něčím menším než 2TB už hodně dlouho, a na PS4 s 1TB místa dost často bojuju, kterou hru smazat a kterou ještě ne. Nemám sice úplně pomalý internet, ale že by mě co chvíli bavilo stahovat 100 a více GB, to se říct opravdu nedá. Nehledě na to, že až ty dnešní 100GB hry uvolní nějaké hi-res packy pro nové konzole, tak se skutečně můžou vyšplhat i přes 200GB. Zatím tomu má nejblíže Quantum Break se 178GB, a pak RDR2 a COD:BO4 (jen MP hra!), mají obě přes 110GB. Pokud jde o cenu, tak nezáleží na tom, že běžný zákazník za SSD vysolí x tisíc. Konzole jsou tak obří zakázka (třeba i 100 milionů kusů), že takový výrobce harddisků bude rád i za pár dolarů zisku na kus, a výrobní cena není zas tak vysoká, jak se ti na Alze snaží namluvit. :-) A co se týče mého trollství, tak tu trollím jen trolly, nikdy všechny čtenáře. ;-)

Emporio

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neříkal jsi náhodou, že na Xboxu není co hrát ? :D Ach ty děcka. :D

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS Pro je marketingový výmysl pro hloupé ovečky. Rozdíl neni vidět, a hry ve 4K to nikdy nevidělo. ?

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tradičně smysluplný příspěvek. Děkujeme chlapečku, jdi si zapnout Fortnite na te PS4 co ti rodiče koupili k Vánocům. ?

Reklama
Reklama