Zpět na článek

Diskuze: Podpořte oběti války na Ukrajině koupí This War of Mine

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už i na Zingu se to řeší.... Je mi smutno z toho, jak jsou lidi na internetu v komentářích na sebe zlí (obecně), hlavně když jde o politiku. Fakt hnus.

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Je to bezprecedentní vojenský útok nám prakticky za humny. Geopoliticky posun je srovnatelný s 89. rokem. Ovlivní to vývoj v Evropě na další roky. Po Krymu začala Evropa zbrojit (byť aktivita v poslední době uvadala), po tomhle začne zbrojit mohutně. Bojuje se nějakých 400km od našich hranic. A někteří lidi tady toho šílence ještě podporují či omlouvají. Mně z toho běhá mráz po zádech.

DERO
DERO
Level 1 Level 1
26. 2. 2022 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner Kdyby 400km... Je to necelých 300km

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
26. 2. 2022 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner To máš samozřejmě pravdu (obavy jsou na místě) a je v pořádku, když se lidé vyjadřují (nevolám pro zrušení komentářové sekce ani nic takového). Jen mne trochu mrzí, jak po sobě někteří štěkají (jakože vyloženě nadávky, urážky apod.). Je ale fajn, že Zing nechává lidi komentovat, žádná cenzura. To se musí nechat.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když tady čtu ty komentáře chce se mi blít. Byl bych zrušení komentářů pod tímto příspěvkem. Zing je stránka o videohrách ne stránka pro politcké diskuze

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Ja naopak vitam svobodomyslny pristup Zingu k diskusim a velmi jej ocenuji. Chapu vasi nelibost, Racku, a ja sam, ackoliv se bezne nebojim vyjadrit k jakemukoliv tematu, jsem se tentokrate k tomuto zdrzel komentare, prestoze jsem si precetl vsechny prispevky v teto diskusi a mel bych k nekterym co rici. Muj subjektivni pohled je, ze v soucasne spolecnosti je cim dal mensi ochota ke kultivovane diskusi u rozdilnych postoju. Byl bych rad, kdyby spolecenskym trendem bylo slusne a vecne diskutovani k cemukoliv, ale bohuzel, spolecnost spise smeruje k umlcovani a ostrakizovani nazoru lisicich se od "hlavniho proudu" reprezentovaneho ve velkych mediich. Jsem proto velmi rad za Zing, ktery se snazi nechat diskutujicim svobodu vyjadrovani a netresta za nazor. Podle meho pozorovani Zing zasahuje tehdy, pokud je prispevek vulgarni a "zjevne trolici za rozumnou hranou". Pral bych si vice takovych medii jako je Zing. Mam osobni zkusenost s jinymi medii, ktera banuji za vecny a kultivovany nazor, ktery neni shodny s nazorem redakce a ktery se nijak neprovinil proti pravidlum. Zing takovy rozhodne neni. Vazena redakce Zingu, dekuji za vas respekt ke svobode slova a k nazorum druhych, ktere se mohou i zasadne lisit od tech vasich. Smekam pred vami pomyslny klobouk.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Nah, politiku si řeště třeba na redditu

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Sice nemam a nikdy jsem nemel ucet na redditu, ale i tak jsem se setkal s pripady, ktere ukazuji, ze tam prave vladne cenzura, ktera neni na Zingu pritomna. Z moji zkusenosti se na temer jakekoliv "zapadni" platforme neda svobodne diskutovat kvuli aktivnimu potlacovani "odlisnych nazoru". Pokud nekdo zastava nazory "hlavniho proudu", nemusi to vubec postrehnout, ale pokud ma i jine nazory, jakkoliv rozumne je poda, setka se drive ci pozdeji s cenzorovanim nazoru. Nemusite mi to verit, ale takova je moje zkusenost. Klidne staci i jen zminit verejne dostupna data, ale kdyz ho nahlasi dostatecny pocet "spravedlive rozhorcenych uzivatelu", prispevek je bez vecneho zkoumani odstranen. V nekterych kruzich je svoboda projevu (free speech) dokonce povazovana za krajne pravicovy extremismus a jako spolecensky prijatelna forma vyjadrovani je navrhovana "fair speech", coz je eufemismus pro cenzorovanou formu vyjadrovani. Napriklad nedavny navrh EU na zakaz pouzivani slova "Vanoce" a jeho nahrazeni vyrazem "Svatky" je typickym prikladem fair speech, kdy chce nejaka skupina lidi diktovat vsem ostatnim, jak mohou vubec mluvit. Jestli chcete, zkuste si treba udelat maly experiment a na nejake "zapadni platforme" si zahrat na dablova advokata a uvidite sam.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Žádná anonymní internetová diskuze nebude úplně férová. V komunitách se vždycky najde nějaký převládající názor, který bývá prosazován. I tady na Zingu se určité názory potlačují, byť to není mazáním, ale udělováním bodů nebo jednoduše negativními reakcemi tak, jako jinde na internetu. Zing má velkou výhodu ve své malosti. Na moderování nepotřebuje nějaký automatizovaný systém nebo moderátory z řad uživatelů. Díky tomu může mít diskuze větší volnost. Svoboda projevu (free speech) není absolutní a ani ve společnosti taková svoboda existovat nemůže. Ani tady na Zingu si nemůžeš říkat, co chceš. "Free speech" vlastně nikdy neexistovala, vždycky tu byla, je a (doufám) bude to, co nazýváš "fair speech". Někteří jedinci by chtěli brát svobodu projevu doslova, jenže to nám zákony nedovolují. Nebyl to návrh a netýkal se obyčejných lidí. Jednalo se o návod/příručku, jak mají úředníci oficiálními cestami komunikovat s občany EU. Samozřejmě titulek "EU chce zakázat Vánoce" se prodává lépe. Na závěr - proč jsi dvakrát zdůraznil "západní platformy"? Na "východních platformách" se svobodou projevu a cenzurou problémy nejsou?

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Muj subjektivni nazor je, ze prave anonymni diskuse byvaji ferovejsi. Predevsim z duvodu, ktere jsou podobne s principem anonymnich voleb. Clovek se nemusi bat vyjadrit svuj opravdovy uprimny nazor. Pokud zustane v anonymite, nebude ho to napriklad potencialne stat jeho pracovni pozici nebo nejakou jinou formu neferoveho postihu za jeho vlastni nazor. Jsou velka mnozstvi kritiku, kteri vyjadrili nazor pod svym jmenem a pak to melo nasledky v jejich osobnim zivote. Rovnez treba diskuse na Novinkach, kde jsou uzivatele nuceni k registraci pod svym jmenem, je mnohem vyhrocenejsi, nez zde. Ale uznavam, ze na Zingu neni tak velky objem diskutujicich a ze to je take relevantnim faktorem. Kazdopadne, nemyslim si, ze nedostatecna ferovost diskuse souvisi s pritomnosti anonymity. Ja subjektivne pozoruji spise neprimou umeru. Ale klidne muze mit nekdo jiny odlisnou zkusenost. Samozrejme, i svoboda projevu ma sve meze. Ale v tom neni mezi nami rozpor. V cem ja vidim problem a co jsem zminoval, jsou pripady, kdy clovek vecne a kultivovane vyjadri svuj nazor takovym zpusobem, ze neodporuje ani zakonum, ani pravidlum diskuse na dane platforme, ale presto je blokovan za svuj zverejneny nazorovy obsah. Kdyby treba bylo v podminkach platformy uvedeno, ze se budou mazat prispevky za zastavany nazor, i tak by to bylo ferovejsi, nez aktualni praxe, kdy se proste uzivateli vagne sdeli, ze porusil pravidla komunity, ale ani nedokazou napsat ktera konkretni pravidla byla cim porusena, protoze ve skutecnosti k poruseni pravidel nedoslo a vlastnik platformy si pouze preje zabranit vyadreni takoveho nazoru. Jeste jednou zduraznuji, ze mi jde o svobodne vyjadrovani nazoru v ramci zakonu a pravidel. Co se tyce Vanoc, ja to presto vidim jako cenzuru a myslim si, ze i kdyby se to tykalo pouze uredniku EU, je to jen prvni stupen pomaleho vareni zaby / salamove metody. Urcite je vhodne, aby urednici meli jistou uroven vyjadrovani a je v poradku obecne stanovit, ze by se napriklad meli vyjadrovat spisovne. Pokud ale nejake "doporuceni" stanovuje konkretni "zakazana" slova, to uz je nad ramec rozumne miry regulace vyjadrovani. Ani v zakonech o hanobeni neni uveden konkretni vycet zakazanych slov, ale jde o obecnou definici. Co se tyce "zapadnich" platforem, kratka odpoved je, "protoze jsem to povazoval za kontext odpovedi". Delsi vysvetleni je ... Mel jsem v umyslu, a to jsem take udelal, pouze vyjadrit uznani a podekovani za pristup Zingu k diskusim. Ve svem prvnim prispevku v tomto vlakne jsem zminoval konkretne Zing a obecne jina media. Pak jsem dostal odpoved s kontextem konkretni jedne platformy, ktera spada do kategorie "zapadnich" platforem. Reddit je americka spolecnost se sidlem v Kalifornii. Odpovedel jsem tedy v tomto kontextu a zminil jsem celou kategorii. Pro lepsi porozumeni uvedu prirovnani. Vyjadrim uznani vyrobci konkretniho ceskeho syru a je to jedina vec, kterou jsem chtel konkretne sdelit. Dostanu odpoved s doporucenim, at treba vyzkousim konkretni znacku svycarskeho syru, k cemuz se vyjadrim, ze obecne mam k syrum z alpske oblasti takoveto vyhrady. A pak prijde nekdo treti, kdo vstoupi do diskuse dvou lidi a zepta se proc mluvite o syrech z oblasti Alp? Proc se nebavite i o syrech z Balkanskeho poloostrova? Ja se o syrech z Alpskeho regionu bavit nechtel, ja chtel jen vyjadrit uznani konkretnimu ceskemu syru a na predchozi komentar zakladatele vlakna jsem jen ze slusnosti odpovedel v ramci kontextu.

Michal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No Rusko se zastaví za Aši a Němce pak rozsekaji ekonomicky levnou pracovní silou a tím co na východ od nich zaberou.Pro USA i Němce to je v cajku,bo každý přirozeně řešíme jen své problémy a jen abych já byl v suchu ,tak ostatní mě nezajímá ☹️

Jméno Příjmení

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bezte si radeji neco zahrat

jacks1108
jacks1108
Level 1 Level 1
26. 2. 2022 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno Příjmení Metro 2033, Last Light, Exodus.

Alex
Alex
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ukrajina si koledovala už hodně dlouho. Když pominu to, že to byli a jsou náckové a za druhé světové dělali větší zvěrstva než Němci, jako například vypalování vesnic, okrádání a vraždy obyvatel, tak nemusíme chodit moc daleko pro další příklad. Najděte si na netu Oděsa 2014. Zmasakrování civilistů. Stačí si jen něco o Ukrajině najít. Neustálé provokace a další. Mimochodem, kdyby na Ukrajinu vyrazilo místo Ruska NATO v čele s USA, tak se všichni pos*rou blahem.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alex Zatímco Rusové byli během druhé světové a i po ní naprostí andílci. Narážíš na ten požár budovy u kterého ani není jisté, kdo ten požár způsobil, protože několik zdrojů potvrdilo, že molotovy létaly z obou stran? Jen ruská státní propaganda to označuje za masakr, takže je vidět odkud čerpáš informace.

Johan
Johan
Level 36 Level 36
25. 2. 2022 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alex Bohužel máš pravdu...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
25. 2. 2022 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Válka je nástroj slabých a hloupých. Každopádně je teď dobře vidět dvojí metr, manipulace a indoktrinace lidí která je tu už po desetiletí. Když si vzpomenu na články o hrdinském vraždění dětí a civilistů vojsky NATO pod taktovkou USA a porovnám to s odporným vražděním dětí a civilistů Ruskem tak se stejná věc dá podat více způsoby podle toho na které straně stojíme.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Myslím si, že to včera Zeman řekl (pro změnu) zcela výstižně: "Domnělé nebo skutečné chyby, jako bylo bombardování Jugoslávie nebo vstup do Iráku, nemohou být ospravedlněním chyb vlastních. Rusko se tímto činem dopouští zločinu proti míru."

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Zeman mě obrovsky překvapil. Čekal jsem že z toho projevu budu zvracet, ale podle mě se mu projev povedl. Taky jsem si říkal jak upřímný asi byl, ale po tom co je ostře pro odříznutí Ruska od SWIFT to vypadá, že opravdu prozřel.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každý má mít právo na názor a je jedno zda fandíte Rusům nebo Západu. Ale k tomu jsou určená diskuzní fóra pro politiku, takže bych ji tady netahal nebo se to tu změní v něco, co se bude dost špatně uklízet ,viz diskuze typu Novinky a podobná hovna. K tématu - hru už mám, nehodlám ji kupovat znovu. 😉

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Ukrajinci to právo na názor asi brzo mít nebudou.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Nebráním ti aby jsi narukoval na frontu, klidně běž a bojuj za ně 😉👍

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Brání akorát česká legislativa

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Jeste tam chybi atomovej hribek a je to presne podle predstav nejvyssiho.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
25. 2. 2022 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Ten hříbek nechce. Proto použil taktiky NATO. Uznal nelegitimní vládu nad územím která ho pozve bojovat s tou legitimní.

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Můžeš mi prosím doložit případ, kdy nějaká země NATO uznala nelegitimní vládu (nebo legitimní, to je fukt) odštěpeného regionu/oblasti a poté tam na základě pozvání NATO podniklo invazi?

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě jeden koment: právě mne píše kamarád: Čečensko posílá vojáky na podporu Ruska! Právě se na Telegramu dívám jak jich stovky někam pochoduje.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Nechceš se k nim jít přidat? Je evidentní, na které straně konfliktu stojíš a aspoň by byl v komentářích trochu větší klid.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poslední komentář: není toto moment začít uvažovat o reorganizaci naši armády na Švýcarský systém? Povinná vojna na cca 12 měsíců a opětovné pravidelné cvičení, kdy by měl každý muž, nebo žena ČR doma odpovídající výzbroj a výstroj? Nemůžeme konkurovat žádné zemi ať Rusku, nebo Německu v počtu techniky (na Izraelský model nemáme peníze ani vojensko průmyslový komplex - ten byl zničen a rozprodán v 90 letech), ale speciálně v dnešní době, je dobře vycvičení pěšák smrtící univerzální zbraní, tak jak nikdy za posledních 50 let. Czechoslovak Military Parade 1985 https://www.youtube.com/watch?v=hJnd-XMxfyM

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Ty ses normalni cvok, sorac. Kdyby na svete nepobihali silenci typu putin a spol. tak je militarismu zbytecnej - zere materialni, lidsky a kulturni zdroje.. predrazena sracka na zabijeni jinejch lidi

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer V rusku je nulovy umeni, nulova kultura, nulova opozice. Proc? Protoze je putinek opojenej moci, egoismem, bozskym komplexem, ikonou rusky popkyc kultury atd. Mysleni zapadu je naprosto neslucitelny s postojem a hodnotama tohoto exota v kazajce - at tahne nekam na severni pol.. to co udelal je ostuda pro vsechny v 21. stoleti Putin mel moznost rusko povznest k prosperite.. niceho nedosahl a jen sve chyby maskuje pansovetskym nacionalismem a tradicionalismem. Jemu muze verit jen omezeny, polovzdelany clovek.

Johan
Johan
Level 36 Level 36
25. 2. 2022 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Větší kravinu jsem dlouho nečetl...

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
25. 2. 2022 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle není válka, ale teroristický útok za účelem znárodnění cizího státu a majetku! Ukrajina se pouze brání agresorovi! Nestrejte hlavu do písku, jinak můžeme být další v pořadí..

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Stane se následující: Ukrajina se odstřihne od Černého moře Luhaňská a Donbaská republika posune své hranice k regionální hranici Současná vláda Ukrajiny se odsune do Exilu Hovoří se o návratu Janukovyče

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
25. 2. 2022 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Jakmile se to dotkne Polska a vloží se do toho Severoatlantická aliance a zbytek světa, Rusko bude v rozkladu a putina a spol. odstraní sami rusové.. takhle to bude.. jen doufat, že se neaktivuje záložní protokol pro odpálení jaderných hlavic

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox si myslis ze maj ostatni koule na to jit do jaderny valky ? bud se tam budou postuchovat nebo rusa nechaj a bude klid, pokud nenechaj tak si sezen poradne silnej opalovaci krem :D

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
25. 2. 2022 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Každej, kdo nebude mít opalovací krém s faktorem dva miliony, zažije mizernej den! - Sarah Connor

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

češi uvědomte si, že díky Rusku máte zemní plyn … asi rok zpátky Česko škemralo aby nám Putin pustil více plynu… a co udělal Vlado ? pustil nám víc plynu ! a takhle se mu chcete odvděčit ?? že budete podporovat separatisty ?? pěkně češi …

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Prosím o konkrétní odkaz na to, že nám Putin osobně zajistil větší dodávky plynu. Jo a víš, že jsou Česko a USA jediné dvě země, které Rusko označuje za své nepřátele? A prosím, jaké separatisty na Ukrajině? My podporujeme Dombas a spol.?Ale chápu, situace pro tebe musí být nepřehledná, když i Zeman vystoupil proti Rusku.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner EU žádala více plynu ale Rusko odmítalo ale nakonec pustil víc plynu ... nicméně prej je EU připravená na odstřihnutí plynu z Ruska ... myslíte si, že momentální krize o energie + ruská invaze do toho je jen náhoda ?? 40% bereme z Ruska ... však teď se to čechům kecá, když se začíná oteplovat... ale radím vám, připravte se na příští zimu... aby 1/3 vaši výplaty nešla na vaše teplo ...

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Takže v prvním příspěvku říkáš, jak máme být Rusku vděční, ale v druhém, že si vlastně Rusko dlouhodobě připravovalo půdu pro invazi a manipulovalo s trhem (souhlas) a jen díky mírné zimě to momentálně moc nepocítíme? A proto, že bude plyn drahý, máme nad tím, co Putin provádí raději zavřít oči?

ssjimbou
ssjimbou
Level 38 Level 38
25. 2. 2022 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Musím reagovat, nebývám sprostý, ale u mě jsi ubohý kokot, více není dodávat

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip ty si cipe fakt majestátní kokot

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Ano, díky Rusku máme plyn. Taky díky nim máme spoustu bolestí hlavy - dezinformační kampaně, vyhrožování jadernými zbraněmi a válku nedaleko našich hranic.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
25. 2. 2022 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Jdi do prd3le i s putinovo plynem

RezavejTank
RezavejTank
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Táhni zpátky domů Ivane.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Jardo, di doprdele

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Tak teď si mi potvrdil, že nejsi hloupý troll, ale totální k0k0t.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan To jsem psal Jarynovi, ne Cicerovi..sry

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan @Trazan Přišlo mi to divné :D

Nekorektni

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Ty jsi fakt cyp...

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Jen pro info, schvalování nebo podpora invaze Rusů na suverénní stát Ukrajina je trestný čin. Tímto žádám @9 , aby zablokovala uživatele jaryncip z důvodu porušování zákonů ČR. V případě ignorování těchto komentářů ze strany redakce se jedná o spoluúčast na trestném činu.

Nekorektni

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Rovnou to pošli na BISku

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Ne, jen nejsem debil a prokremelský hovno. Nejvíc jak si tyhle debilové myslí, že dělají pro Putina práci. Hovno, zastřelí vás hned jak vás nebude potřebovat.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A o Ukrajině: „Teď něco o tom, co vám mainstreamová média neřeknou. Váleční štváči tvrdí, že my musíme chránit Ukrajinu, protože to je, v uvozovkách, demokracie. Ale oni prostě lžou. Ukrajina ve skutečnosti není žádnou demokracií. Například, ukrajinský prezident se snaží udržet svou moc tím, že uzavřel tři televizní stanice, které otevřeně kritizovaly jeho osobu a jeho politiku. Kromě toho prezident Ukrajiny uvěznil hlavu opoziční politické strany, která skončila na druhém místě ve volbách...“ Warmongers argue that we must protect Ukraine because it is a “democracy.” But they’re lying. Ukraine isn't actually a democracy. To hold onto power, Ukraine's president shut down the 3 TV stations that criticized him, and imprisoned the head of the opposition political party which came in 2nd place in the election, and arrested and jailed its leaders... Tulsi Gabbardová (* 12. dubna 1981, Americká Samoa) je americká demokratická politička, která je od roku 2013 členkou americké Sněmovny reprezentantů, kde zastupuje stát Havaj. Stala se první hinduistkou a Samojkou v americkém Kongresu. Je veteránkou z války v Iráku, jíž se účastnila v řadách havajské Národní gardy. V lednu 2019 oznámila, že bude usilovat o získání demokratické nominace do prezidentských voleb, které se uskuteční v roce 2020. https://twitter.com/TulsiGabbard/status/1494981580468621313?fbclid=IwAR2tOkM5-IkJutJ7mC7cuKr8LHc4qNMqnuzTtJ9Y8t-xN0XzBEQvuLMo63U

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Že se Ukrajina musí chránit kvůli demokracii je možná zaznívající názor, ale rozhodně ne jediný a určitě ne převládající. Mimo jiné bych upozornil na to, že Rusko v Budapešťském memorandu v roce 1994 garantovalo územní celistvost a nezávislost Ukrajiny. Četl jsem pěkný článek, kde se psalo, že hlavním důvodem, proč Putin leze na Ukrajinu je, že si nemůže dovolit, aby Ukrajina mohla dokázat, že demokratická cesta je úspěšnější než ta Ruská (byť nikde není záruka, že se jí to podaří - stačí jenom ta možnost), protože díky početné ruské menšině na Ukrajině by se normální Rus z ulice mohl začít zajímat, proč to teda nejde i v Rusku. Putin si prostě nemůže dovolit riziko, že by se mu systém, co ho drží u moci rozpadl.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner a Amíci s Francií a Británii slíbili po válce Sovětskému svazu, že nebudou NATO šířit blíž k jejich hranicím 🤷‍♂️ jo politika nepřináší nic dobrého 👍

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner slib je slib ,i když neformální. To že to není na papíře, neznamená ,že to nebylo vyřčeno. jak říkám politika 🤷‍♂️

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jako že si to řekli někde na záchodě, když si myli ruce? Opakovaná lež se fakt nestane pravdou. Buď to dolož, nebo přestaň šířit tyhle výmysly.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner Doslova v tom článku máš popsáno jak k tomu došlo. Nějak tam nevidím nic o mytí rukou na záchodech. Prostě to má reálný základ, akorát si to každý vykládá po svém.

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Tak tady to máš ještě jednou včetně komentáře od Gorbačova. Žádný takový slib nepadl, Putin si to cucá z prstu. V roce 1994 se Rusko písemně zavázalo, že bude respektovat nezávislost a územní hranice Ukrajiny. Na to taky Putin kašle.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner tohle asi ukončíme jinak se budem motat v kruhu 😂

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlastně i o tom dvojím a prvoplánovém mylném pohledu krásně hovoří i The Last of Us 2 Ukrajina je Ellie Abby je Rusko a Donbas

Accus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná reklama

Soul eater

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne díky. Hovno o tom víme ale hrajeme si na hrdiny tohle fakt miluju. Kdyby tak každej byl hrdina co se týká toho co se děje u nás v zemi. Korupce opět u moci. Ten kdo vydělává na energiích se jen chechtá a posílá pěkně beztak desatky. EU je u prdele jestli budem mít na energie. Jo a pokud někde kvedlalo NATO spolu s USA bylo to v pořádku a teď se každej třepe. Nezapomeňte vybrat národního ptáka. Jedině s ním dokážeme všechno.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Soul eater Invaze ruských vojsk ti jedno, hlavně ať máš levný plyn a energie. Opravdu český přístup.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Soul eater vtipné je, že již nám teď Rusko pomohlo: je odpískaný ten šíleny "green deal" a pozor budou se rušit emisní povolenky...

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Tomu se říká srážka s realitou. Přišlo to teď, díky nepředvídatelnému faktoru namísto o několik let později, kdy by se ukázalo, že to prostě nejde. Ty miliardy, které by se mezitím utratily, se teď nalijou do vojenské techniky a materiálu. Ukazuje se, že to bude rozumná investice, protože očividně ničemu jinému než síle Putin nerozumí a hodit se to bude i do budoucna.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co takto podpořit za 8 let vražděné ruské děcka na Donbasu~~! Je mne z vás vy pokrytci na blití. --- No....omlouvám se, ale část komentářů jsou jenom výroky lidí kteří neviděli realitu Donbasu ... ano jsem z Donbasu a byla jsem tam i vím co říkám.... je to genocida ruský mluvící PŮVODNÍCH obyvatelů Donbasu.... Ukrajina chce jenom naší teritorii ale nás NE~~~~ Víte jak oni nám říkají? Nedolidí .... a vše, co mluví ruský - pistole k hlavě.... Co vy víte o "šedivé zóně"? A jak tam žijí lidí pod vládou ukr. vojáku???? Rabování, násilí a jsou chráněni ukr. vládou máji to dovolené... můžou vzít vaše auto, vlézt do bytu a vzít co budou chtít... Není to k smích... pomalu každí den na poště fronty ukr. vojáku, který posílají domu narabování věci.... vrchol byl jeden voják který balil kování vrata~~!! A Evropa vidí jenom Putina a "atresii" rusu.... cítím bolest a beznaději, že popírají se lidský práva a všechny kolem rvou - Sláva Ukrajině.... sama lež.... a mám držet hubu.... nikdo nemluví o kvetoucím fašizmu na ukrajině... a že Bandera je národní hrdina .... "civilizování" svět zavírá na to oči..... jenom aby to bylo proti Rusku.... Občas se zdá, že lidí vůbec nezajímá nijaké poznání a snaha něco pochopit a dohrabat se k pravdivé informace... jsou líní a nechtějí zapnut mozek... Víte, nás vychovali s úctou ke všem národům... a jsem za to pyšná. A učili se my ve škole i ruský i ukrajinský.... pro nás to nebyl problém ale normálně všude byla ruština, je to prostě mateřština .... nenávidět nás kvůli tomu a takovým způsobem že zabíjet??? tomu nerozumím, nerozumím .... --- Školy, školky, dětská hřiště, nemocnice. Takovéto cíle si k ostřelování vybírá na Donbase ukrajinská armáda. Jde o genocidu tamního obyvatelstva. To říká představitelka Sdružení vdov a matek Donbasu Anna Tuv, která válku zažila na vlastní kůži. Při jednom z útoků přišla o své blízké a nyní se snaží pomáhat tamním obětem. Například v Itálii byla nominována na Nobelovu cenu za mír. „Ukrajina pro mě zemřela. Ta část Ukrajiny, jejíž vojáci vyvražďují Donbas, pro mě úplně ztratila smysl. Nezajímá mě tamní dění, nezajímá mě její budoucnost,“ odpovídá se smutkem ve tváři Anna Tuv. Ke své bývalé vlasti už nic necítí. Dělostřelectvo ukrajinské armády po druhé minské mírové dohodě začalo ostřelovat její dům v Horlivce nedaleko Doněcka, načež zraněná Anna pak našla v troskách bezvládná těla dcery Káti a manžela Jurije...

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Nějaké důkazy z důvěryhodných zdrojů by nebyly? DPR, LPR ani Rusko důvěryhodné zdroje nejsou.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tak si najdi počet civilních oběti na Donbasu od roku 2014, přečti si Minské dohody, ta byla právě normanským formátem schválena aby tomuto zabraňovala. Ještě před 14 dny (!) i v ČT říkali jak jsou tyto smlouvy překonané... a co více: 3. února 2022 - Associated Press zveřejnila rozhovor s tajemníkem Rady národní bezpečnosti a obrany Ukrajiny Alexejem Danilovem, ve kterém se hlasitě vyjádřil k minským dohodám. Podle Danilova implementace dohod „zničí Ukrajinu", takže dokument musí být přepsán. Tento postoj ukrajinských úřadů je již dlouho vyjádřen na různých úrovních, není tajemstvím. Za Vladimira Zelenského se to stalo téměř de facto oficiálním názorem.

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo jj za to TV a prenos z EU konferenci jo vid :D

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Neuberg - Já nezpochybňuji, že nedochází k civilním obětem. Ostaně i OSN eviduje přes 3000 mrtvých civilistů. Já zpochybňuji, že jde o genocidu. neilz - V EU je narozdíl od Ruska zaručený volný přístup k informacím - máš přístup k propagandám celého světa. Už jen díky tomu je EU mnohem důvěryhodnější než Rusko. Navíc Rusko o konfliktu na Ukrajině neustále lže - zelení mužíčci nebyli ruští vojáci, jen shodou okolností měli ruskou výzbroj, výstroj a výcvik nebo že nepodniknou invazi na Ukrajinu atd.

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo to si delas srandu ne ? po predeslejch 2 letech mas odvahu rict ze "V EU je narozdíl od Ruska zaručený volný přístup k informacím" ? to myslis vazne ?

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Proč bych to neměl myslet vážně? Na co narážíš? Kdy jsi měl problém s přístupem k informacím? Když budeš chtít, tak pořád najdeš weby, které ti budou tvrdit, že covid neexistuje nebo můžeš jít na Sputnik hltat ruskou propagandu. Rusko třeba zpravodajským webům v současné době zakázalo čerpat z jiných, než oficiálních ruských zdrojů.

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Můžeš si přečíst Aeronet, Sputnik, Parlametní listy a dokonce i koukat na Věštírnu. Nikdo ti v tom nebrání, jenom si většina lidí bude klepat na čelo. Které stanice/noviny jsou - ale konkrétně- v EU/ČR cencurovány?

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner Hele, tak Aeorent a pár dalších stok právě zatrhli :D

naliM
naliM
Level 31 Level 31
25. 2. 2022 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Jojo ale zapomínáš na to, že celou tu situaci vyprovokovala určitá událost na Krymu, kterou má na rukou opět Rusko, a že poté se náhle začli objevovat separatisté, vyzbrojeni Ruskou technikou a ruskými dobrovolníky, kteří působí i v armádě Ruska, taky samozřejmě náhoda. A že si potom vyhlásili na území Ukrajiny vlastní republiky, co čekáš? Že si každej přijde a řekne a teď tohle území je naše a tečka, jistě že bude konflikt a hodilo by se třeba říct, že tak velké ztráty jsou na obou stranách, přičemž Ukrajina jako suverenní stát je v právu, je to jeho území. Nebo o dohodách které neustále porušovala každá strana, nejen Ukrajina. Promiň ale tohle jsem od tebe nečekal, od někoho kdo si dá nick že kdo se neponaučí z historii, je nucen jí opakovat, obhajuje tohle to... Rusko si hezky před 8 lety připravila záminku na napadení, bohužel (pro Rusko) se v 21. století na vše přijde, kdyby jim šlo jen o ty 2 staty, tak dobývají jen území těch dvou "republik" ale je vidět, že jim je nějaké Doněcká a Luhanská oblast úplně ukradena a je to jen záminka. A to aní nemluvím o neustálých provokací vyvolat konflikt s Ukrajinou, třeba atentát v Doněcku na automobil, kde odpověď Doněckého vedení byla podle metadat předtočena o dny dříve, než vůbec mělo k incidentu dojít. Nebo třeba letadlo co spadlo a bylo podle vyšetřování sestřeleno separatisty s 300 lidma na palubě. O tomhle se bavit nebudeme?

Keeper
Keeper
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podpořil jsem, alespoň rozšířením o DLC, když už původní hru mám. Rusko nikdy nebylo možné brát v pozitivním slova smyslu. Už ve 2. světové válce se původně paktovali s nepřítelem. A tohle všechno připomíná rok 38 a Československo, akorát my se v té době nemohli bránit.

RezavejTank
RezavejTank
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Keeper Rusko obsadilo Polsko 17 dní po Hitlerovi. Náhoda? :D No, Putinův vzor.

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

me se strasne libi jak skoro kazdej nadava na rusa ale ze to vyprovokoval nekdo treti uz skoro nikdo nevidi a ze rusakum nezbylo vpodstate nic jineho nez zautocit uz taky nikdo nevidi

T800
T800
Level 31 Level 31
25. 2. 2022 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Tahle válka není nikým vyprovokovaná. Je to naprosoto zbytečný akt, u kterého umírají nevinní ukrajinci. Putin je jednoduše šílenec.

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 aha a to si zjistil sam nebo ti to rekl nekdo v televizi/na instagramu ?

T800
T800
Level 31 Level 31
25. 2. 2022 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Neboj kluku, já mám k Ukrajině velmi blízko, takže vím, jak se věci mají :)

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T800 jj treba nasazena vladni strana, spoluprace s nato atd :D

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Ta tu od tebe máme zmíněné už 2 dezinformační cíle ruské kampaně. Adept na banán?

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner jj, covidpas byl taky driv dezinformatorskej vylev, 2 kategorie lidi taky, nech si tyhle moudra pro sebe

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Ruská invaze byla taky jen "blamáž tajných služeb USA", teda dokud se nestala, ty primitive.

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean asi ti trochu nuniklo ze ten kdo tuhle valku celou dobu pomalinku postuvhuje je prave USA

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Tak ještě můžeš zmínit USA v Iráku, bombardování Jugoslávie, Afghánistán, green deal, Fialu, přistání na Měsíci a další věci, co jdou přímo k tématu války na Ukrajině. Třetí dezinformační cíl. Čekám co vyplodíš dál.

neilz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner ja ti tvoje nazory neberu, ani to nema cenu jen je krasne sledovat jak jsou lide zblbli televizi a i kdyz jeste ted se tu ukazuje jak se nam tu 2 roky lhalo a manilulovalo lidma tak staci jen jina situace a jede to zas cele dokola :D

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
25. 2. 2022 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz No to máš pravdu. A čipy nejsou, protože jsme je všichni dostali ve vakcíně a teď jsme všichni podprahově ovlivňováni- teda pardon, všechny nemyslící ovce, které zblbla televize a sledují média - protože pšt! Jedou v tom všichni! I ilumináti! A jenom to Rusko nás ochrání - proto nás koneckonců dalo s USA na seznam nepřátelských zemí, že? To je panečku maskirovka! Opět, odvádíš pozornost k jinému nesouvisejícímu tématu.

RezavejTank
RezavejTank
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blacklanner Ne! Nechtěj po něm používat logické myšlení a mozek! To nemůžeš! xD

RezavejTank
RezavejTank
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Nemáš oči? Uši? Mozek? Zkus to jednou v životě použít, rudochu.

RezavejTank
RezavejTank
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Jj, USA a EU vzala tanky a jeli směr UA... ne počkej, to je vlastně Hitler,... Putler,... teda Putin. Říkej si so chceš, ale Rusko je válečný štváč, který začal třetí světovou válku. Okupant, vrah, válečný zločinec.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neilz Takze kdyz ti reknu, ze mas jit do prdele a ty me zabijes, tak je to defakto akt obrany 🤣 ty mas chlapce taky nejakej deficit v tom, co ti tvrdne na krku

sarakat
sarakat
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupeno TWOF i SH. Ať žije OSN. A s Putinem do Haagu k MS.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale co když podporuju Rusko ? matička rusi ! ❤️

T800
T800
Level 31 Level 31
25. 2. 2022 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Běž k čertu, ty ksichte proruskej

Patex
Patex
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Od teba sa ani nic ine neocakava.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Internet není anonymní, na to nezapomínej. Mimochodem, většího idiota jsem za dlouhou dobu nikde na diskuzích nepotkal. Věci, co píšeš, bych se styděl psát i jako troll. Ty tady v tom pokračuješ fakt dlouho, což ukazuje, že máš nejspíš nějakou psychickou poruchu. A divím se, že tady pořád nemáš ban, redakci je to asi jedno.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Redakci to jedno neni. Vlastne se tim ucime akceptovat odlisnost - jardovu debilitu, a to je na tom krasny. 😎

barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip Jaryne celou dobu jsem bral tvé komentáře s úsměvem ale teď jsi se prokázal jako totální idiot. Zkus trochu přemýšlet.

Reklama
Reklama