Zpět na článek

Diskuze: Recenze The Last of Us Part II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
24. 8. 2020 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Martine, jelikož Cestu zbožnuju a četl jsem ji několikrát a nejen česky, tak jsem si na vaše doporučení sehnal i Město Zlodějů. Bylo to naprosto fantastické čtení a díky za něj ;-)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
24. 8. 2020 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 To rád slyším! A také děkuji 😀

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
25. 8. 2020 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Kdybyste měl další tip na takové knižní putování, dejte vědět 👌

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
26. 6. 2020 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V první řadě, s recenzí naprosto souhlasím, ale co s hodnocením? O spoilerech jsem četl jen nadpis a od toho okamžiku jsem vypl notifikace z YouTube, Insta atd., abych se neokradl o překvapení, které při hraní opravdu několikrát přijde. Teď jsem se přistihl, že jsem chtěl napsat "kluci", ale, s klidným svědomím mohu napsat "chlapi" z Naughty Dog, protože opět předvedli, že jdou za hranice klasické videoherní branže a z hráčů se stávají herci v jejich filmu pro dospělé publikum. Tímto thrillerem jsem si prošel za circa 30 hodin, kdy z čtyřiašedesáti procent této herní doby jsem pociťoval hypertenzi a z šestatřiceti procent vychutnával počátky environmentální výchovy z postapokaliptické alternativní reality. Předpokládám, že na druhé hraní už snad budou tyto hodnoty invertované. Gameplay byl organicky syrový, místy až neuvěřitelný. Audiovizuál - takový next-gen na nynější generaci. Postavy jedinečné se svým vlastním osudem. Příběh dospělý s přirozenou eskalací. Ke konci jsem měl srdce až v krku a k akutní hypertenzi se přidala nezastavitelná tachykardie. O příběhu přemýšlím pořád, a jen co naberu síly a čas, zahraji znovu. Je to jako film, který ve vás něco zanechá a vy o něm nechápavě přemýšlíte i několik dní dokud si ho nepustíte znovu (např. Memento, Donie Darko, Vynález a kdysi, v mém prepubertálním věku, i 2001:Vesmírná odysea). Jako velký fanoušek prvního dílu jsem byl natěšený a skeptický zároveň a můj názor? Shodný s touto skvělou recenzí! Polarizaci herní veřejnosti nerozumím, pokud do ni nejsou zainteresovány děcka, co si to nemůžou zahrát. Je to balada, která zaslouží maximální možné hodnocení, tedy pokud máte silný žaludek (a mozek)! 10/10.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
26. 6. 2020 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Děkuji a chválím skvělý vkus nejen na hry, ale i na filmy 😉

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
26. 6. 2020 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Také děkuji 😉 jsem takový malý movie maniac

Jan W
Jan W
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo by možné z mínusů recenze odebrat "Extra porce hlučnosti ventilátorů konzole" jelikož je to docela lež.. Teda záleží na majiteli konzole, pokud recenzent měl X let starou nečištěnou konzoli, je to jeho chyba. Mám pročištěné PRO a o ventilatorech nevím že ta konzole nějáké má... Díky

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
19. 6. 2020 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan W To mi ve skutečnosti dělá velkou radost, že vám stroj při hraní běží potichu. Ale jelikož ten problém zmínilo více recenzentů po celém světě - a má jasný dopad na zážitek z hraní - nebudeme recenzi dodatečně editovat.

Jan W
Jan W
Level 1 Level 1
19. 6. 2020 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Nj konzole je spotřební zboží, nikdo se o ně moc nestará.. takova PC master race nedovolí do PC vniknout ani smítko :D

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
16. 6. 2020 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze je díky sony stylem že člověk ví že nic neví, četl jsem už jednu recenzi před pár dny a taky padají samé desítky. Jakmile padají desítky, hra je kontroverzní, šokující a recenze osekaná tak jsem sakra na pozoru. Člověk už je za ty roky vycvičen a rozhodně kvůli zjištění nebude investovat peníze jen tak.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
13. 6. 2020 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud by nekoho zajimalo, jak hra jede na PS4 PRO vs PS4, tak na PRO to mistama jede hur, nez na klasice: https://youtu.be/8hx2PPwBYoQ?t=270

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
13. 6. 2020 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Tak to,že to na klasik PS4 pojede lépe než na Pro verzi jsem fakt nečekal 🤔

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
13. 6. 2020 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší objektivní hodnocení má stejně PS store 😂 Hra není venku a už dovolila těm co maj předobjednáno hodnotit hru 😀 3525 5* recenzí u deluxe edice a 2750 5* hodnocení u standard edice. Pak se snaž být objektivní,když tam přibude 100 3* recenzí,200 2* apod. a s celkovým hodnocením hry to ani nehne :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
12. 6. 2020 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To, jak je hraní za postavy rozvržené (ne nijak přesně, kvůli spoilerům) se dá najít v jiných zahraničních recenzích. Možná porušily NDA ¯\_(ツ)_/¯ O příběhu, který byl tak rozpitván v době leaků a na který si mnoho lidí stěžovalo, toho moc nenajdete nikde, kvůli embargu, což za mě... nevypadá dobře.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
13. 6. 2020 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Kdyby tam čekala nějaká strašná zrada a příběh byl mizerný, tak by ho snad skoro všichni, kdo jej dohráli od začátku do konce, nevynášeli do nebe, ne? Embargo na klíčové zvraty příběhu není nic neobvyklého, naopak.

Adamo. K
Adamo. K
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja treba nemam ani PS a presto tehle hre fandim. Tuto hru si koupi urcite a hlavne jen fanousci tehle 2 dilne serie. I kdyby tito hraci, zadne recenze necetli, tak i presto si hru koupi. Je to jejich znacka, tak proc ne.

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
16. 6. 2020 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adamo. K Můj poměr hraní PC vs PS je asi tak 85:15 ... V roce 2013 jsem si koupil PS3 kvůli TLOU a GTA V. později jsem přešel na PS4 a kde jsem pořídil TLOU remastered a vidim to tak, že v budoucnu si koupim TLOU1 a 2 Remastered i na PS5. Tim chci říct, že i já PC hráč musím mít tuhle "musthave" hru

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz ted lituju, ze se ke hrani nedostanu toho 19.6. v patek... ale hned v sobotu si to vynahradim!

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Já až v úterý . To budou hrozný 4 dny.

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Já a mighty dostaneme ze čtvrtka na pátek v noci nějakou virózu-19

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys Já mam ještě 23. zkoušku, takže je v mym zájmu to ani nevybalovat :D . Ale nevim, jak to zvládnu. Nejlepší by bylo, kdyby to přišlo až v pondělí, to by se dalo.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
12. 6. 2020 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd CzechNeverEnd: 😾

Lubomír Churý
Lubomír Churý
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Půjdete do toho se mnou? Na Alze? Sleva na Las Of Us Part II Sleva 400 Kč na The Last of Us Part II - PS4 na Alza.cz https://www.alza.cz/url/cmCBKfdXWA

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
12. 6. 2020 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lubomír Churý Ne a reklamu si dělej na fb.

mesyas
mesyas
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co bych na tu diskuzi řekl, nejsem žádný velkým fanouškem LGBT ve smyslu, že bych je musel podporovat, usmívat se jak se mi daná skupina zamlouvá nebo lajkovat jejich oslavné příspěvky, ale jedno musí uznat každý, i zarytý odpůrce, homosexualita je tu od pradávna a nevšímat si jich, protože se vám to nelíbí je prostě nesmysl. Pokud máte pocit, že se v poslední době nějak vyrojilo víc gayů a leseb, tak to není tím, že se ze dne na dne rozhodli stát se homo, ale lidi konečně můžou vyjádřit svoji orientaci bez strachů, aby je sousedi v okolí nezlynčovali. Berte ten svět jaký je. Chtít po smyšlené hře, aby tam byli třeba jen hetero, bílí lidi je prostě totální kravina, když ten reálný svět vypadá jinak. A ne, kdyby moje dítě bylo homo tak bych rozhodně neskákal radostí. P.S je pravda, že v některých seriálech(hlavně od netflixu) to s tou propagandou fakt přehánějí. ~~ jedno mě autore zajímá, můžeš mi prosím potvrdit nebo vyvrátit ty leaky ohledně smrtí Joela a Ellie?~~

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mesyas Podle podmínek embarga to nemohu takto otevřeně komentovat. Je to drsný příběh, šance že hodně lidí umře je samozřejmě vysoká - a v tom kromě jiného spočívá napětí hry až do konce (který v žádném úniku nebyl).

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi krásný dovětek v recenzi na jiném serveru. "Možná jste se spoilerům zvládli vyhnout; možná už vás stihly odradit. Ale když vám mimo kontext po zhlédnutí Kamene mudrců prozradím, že Snape zabije Brumbála, odsoudíte na základě toho celých sedm knih trvající příběh Harryho Pottera jako donebevolající nesmysl?"

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
12. 6. 2020 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Divím se, že když se poslední dobou pořád omýlá téma kulturní rozmanitosti, tak proč nikdo neřeší, že se ve hrách téměř pořád jenom mluví o USA nebo Američanech (a Rusáci hrají nějaké zlé postavy a Němci jsou často také zase ti zlí náckové). Není náhodou tohle také rasistické? Možná to přeháním, ale myslím, že je to také na zamyšlení.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mike86 Bohužel, kupní síla a také to, že spousta studii má základ právě v USA. Co nacistů se týká, to je stále a někdy bych řekl že až příliš, citlivé téma i v dnešní době. Měl jsem třeba povídku, na jednom nejmenovaném webu, kde hlavní postava právě byl nacista (byl to horror s nadpřirozenem) hrdina nebyl nijak černobílý, prostě byl smeten okolnostmi a byl SS. Dostal jsem tolik zpráva a komentářů o tom, že jsem zasranej nácek a že propaguji nacizmus (přesto že hlavní hrdina s tou ideologii a zvěrstvy nesouhlasil) že jsem si musel založit nový email. A to byla jen blbá povídka.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
12. 6. 2020 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Co třeba UbiSoft nebo Sony. U UbiSoftu si vzpomínám snad na jedinou hru z Francie a to Asasína, kterého ovšem hanebně odflákli, což byla leda tak velká francouzská ostuda. Pravda tímhle asi odbočím, ale nechápu, proč ten nový Watch Dogs neudělali ze současného Londýna, protože ten se k tomu stealth stylu doslova vybízí, ale oni se raději inspirují z filmu V jako Vendeta. Jo, počkat. Ještě Saboteur od Pandemicu byl celý ve Francii nebo Remember Me od Dontnodu. Zajímavý byl také Sleeping Dogs od United Frontu. U Sony si však také nevzpomínám, že by dělali snad až na výjimky nějaké moc japonské hry. Přitom v Evropě či Asii je tolik zajímavých architektonických a historických staveb a památek a historických momentů, co by se dali zpracovat, ale velcí vývojáři jsou v tomhle ohledu spíše pragmatičtí. Ať mi nikdo neříká, že Amíky baví jenom čumět na ty svoje lokální scenérie.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 6. 2020 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za velmi čtivou a podrobnou recenzi! Protože nejsem zdaleka tak nadšený člověk a takový požitkář a prožitkář jako Martin Zavřel, sám pro sebe si odečtu od závěrečného hodnocení dva bodíky, což je pořád velmi krásná osmička, a budu se těšit, až si hru zahraju na PS5, hrát ji na základní PS4 mi kvůli jejímu špičkovému audiovizuálnímu zpracování přijde škoda.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Mám takové tušení, že na základní PS4 by mohla hra šlapat dobře díky nižšímu rozlišení.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 6. 2020 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel A právě v tom nižším rozlišení ji nechci hrát, přijde mi to škoda. :) Jedničku jsem taky hrál až na PS4 v remasterované verzi, dokonce až 3 roky po vydání, a čas hře rozhodně neuškodil.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
12. 6. 2020 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Taky jsem původně chtěl na ps5 první průchod,ale do příštího roku se mi čekat nechce....protože pochybuji ,že to optimalizuji ještě tento rok, ale bylo by to mile překvapeni .

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 6. 2020 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Víc než o hry mám spíš obavu o to, že v ČR nebude k dostání dost kusů konzole, případně, že se letošek nestihne vůbec.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nestačím se divit tomu, co jsou tu někteří jedinci schopni vyplodit za rozumy. Ať chcete nebo ne, tak je LGBT problematika součástí dnešního světa. Asi stejně tak, jako byl přerod pohledu na afroameričany ve druhé pol. 20. století. Orientaci nikdo neovlivní a homosexualitu lze najít taktéž v přírodě. Lidé, kteří tvrdí, že to není normální, nebo hůře - že je to nemoc, se měli narodit v 19. století. Tam by zapadli. Druhou stranou mince je již zmíněná propaganda. Ano, například v některých seriálech tvůrci už opravdu tlačí na pilu, ale pokud se mi pořad nelíbí, tak to přece vypnu a nekoukám se na to. Tvrdit něco o nadměrné LGBT propagandě u titulu, který 99% z vás ještě nehrálo, je pouhé papouškování nenávistných tvrzení a názorů. Stejně jako to, když tvrdíte, že recenzenty zaplatila společnost SONY. To je zaprvé úsměvné, zadruhé zcela mimo mísu. Tak prosím nerecyklujte nesmysly, snažte se zjistit co nejvíce informací o dané problematice a poté si utvořte vlastní názor. Uvidíte, že budete daleko spokojenější a navíc se ještě něčemu novému naučíte...

john.korkoran
john.korkoran
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard V Anglii si nechávají změnit pohlaví až 50 dětí týdně, pokud rodiče odmítnou, dítě ti vezme sociálka a nechá ho se přeoperovat. Stejně jako ve Švédsku a Norsku. Znám lidi co kvůli tomu odjeli odtamtud a víš díky čemu to došlo tak daleko?Ano správně, díky názorům a tolerantním lidem jako si třeba ty :) Až za dvacet let za tebou příjde tvůj syn a ty ho nenecháš si změnit pohlaví a vezme ti ho sociálka vzpomeň si na svůj komentář. Jsou i případy kdy sami rodiče nechali děti přeoperovat od 3 let. čím víc propagandy tím větší nebezpečí! Nepříjde ti to zvrácené? Pokud ne,tak okay a omlouvám se.

David Bernard
David Bernard
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@john.korkoran Poprosím o zdroj statistik. Jinak se mi to jeví jako dobrá konspirační teorie. Co se týče přeoperování opravdu malých dětí, někdy je to nutné z důvodu špatně vyvinutého pohlavního ústrojí, a to vlivem nedostatečného či špatného vývoje. Tam problém nevidím...Pokud bych dítě někdy měl a vyžadovalo by to, muselo by počkat do své plnoletosti. Puberta je mrcha a mnohdy se během ní lidé teprve hledají. Po dosažení plnoletosti by to bylo na něm/ní. Radost bych z toho určitě neměl, ale nejdůležitější by pro mne bylo štěstí potomka. Navíc pochybuji, že by přišla paní Jarmila ze sociálky a dítě odvedla rovnou pod kudlu.

john.korkoran
john.korkoran
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Bernard Nebude zde psát odkazy, vygoogli si to a odpověď: nechám ho si vybrat až bude plnoletý, mluví za vše. Existuje pouze muž a žena, zbytek jsou pomatení blázni! Jinak LGBT propaguje legalizaci pedofilie, není to součást dnešního světa, je to naprostá nechutná zvrácenost! něco bych ti řekl od srdce ale nechci být hrubý a sprostý!

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
12. 6. 2020 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@john.korkoran No tak u Seveřanů už mě nepřekvapuje vůbec nic. Ten jejich Barnevernet a Bris, který může jednat nezávisle na soudech a těch přešlapů, co mají za sebou. A co na to jiné rozvinuté země? Nic, protože mají některé země slušný bakšiš z Norských fondů. Potom ty švédské (nebo jaké) feministky, co si kdysi oblékli ten arabský mundúr a lezli do zadnice nějaké arabské delegaci. Zatímco v těchto zemích bojují ženy za svoje práva a mimochodem i za to, aby nemusely nosit ten ponižující oděv, tak v moderní evropské civilizaci někteří lidé svým nadutým postojem, veškeré jejich snahy akorát maří. Prostě někteří lidé jsou schopní pro peníze a moc zaprodat svou duši, obyvatele i celou zemi. Všude prostě bují korupce, podplácení, mamon, hegemonie a vládní mafie a nikdo si nedovolí, s tím nic udělat, protože může být snadno nahrazen více flexibilním člověkem. Nemá smysl si tu hrát na to, jak je moderní společnost v něčem lepší. Myšlení se sice změnilo, ale lidé nikoli. Jediné, co je v této společnosti horší, že s rozvojem některých humanitních věd, můžou akorát někteří mocní jedinci akorát využívat lepší manipulační techniky a lépe je cílit na konkrétní jedince.

john.korkoran
john.korkoran
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky redakci za zmínku o LGBT propagandě 👌 Projel jsem internet a z 90 procent ticho jak po pěšině. Díky Vážím si toho!

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
12. 6. 2020 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@john.korkoran Za takovou kritiku se na západě i vyhazuje z práce, tak proto to nikde není.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 jenže Martin to,naštěstí pro něj, nekritizuje,ale poukazuje na fakt,že je to tam přítomné 😉

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
12. 6. 2020 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher A je to v mínusech, to by spoustě levičákům na západě stačilo, aby ho lynčovali, to u nás naštěstí není, zatím

Bonpar
Bonpar
Level 20 Level 20
12. 6. 2020 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@john.korkoran Jako musím říct, že tady ty diskuse o TLOU se svou bizarností blíží těm na Novinkách. Nechápu tu omezenost neakceptovat fakt, že některé hry prostě odráží kousek reality. Bojíš se, že se z tebe po dohrání stane lesbička?

john.korkoran
john.korkoran
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bonpar Bojím se že za mnou příjde můj syn a bude se chtít nechat přeoperovat, ty se toho nebojíš? necháš ho se přeoperovat v klídečku? The last of us je pouhý začátek, zkoušejí co lidi skousnou a budou přilévat do kotle, čas ukáže, že mám pravdu nebo ne :)

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
12. 6. 2020 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BEST PLACE TO PLAY!

Rack
Rack
Level 28 Level 28
12. 6. 2020 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Thats just like your opinion :)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Včera v tom streamu o PS5 ukazovali, že nový slogan je: "PLAY HAS NO LIMITS" To se mi líbí víc 🤭

Johny
Johny
Level 20 Level 20
12. 6. 2020 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel "Except our system" :D

naliM
naliM
Level 31 Level 31
12. 6. 2020 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny asi tak..

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
12. 6. 2020 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Leaky jsou pravda, Drunkmann je lhář, to mi stačí. Snad bude víc leaků jako varování před sjw v budoucích hrách. Jinak známku 10/10 chápu, riskujete, že když Sony uvidí LGBT v mínusech, že už vám nic nepošlou, tak by k tomu nemuselo dojít, když zároveň uvidí plné hodnocení.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Já nevím no, jak mám na tohle něco smysluplného odepsat? V čem Druckmann lhal? Zkusme začít třeba u toho...

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
12. 6. 2020 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel To si můžeš najít sám, co všechno navykládal, jinak už jenom kvůli té stupidní AI se normálně té hře nemůže dát ultimátní hodnocení, to prostě neberu, tady se desítky rozhazují jen tak, že se hra recenzentovi líbila, dřív se ultimátní hodnocení dávali hodně vzácně, hra musela přinést něco nového i technologicky, to tahle hra fakt nic nového nepřinesla, obyčejná stealth hra, kde se využívá hlavně stupidy AI.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Já si to ale všechno našel, sleduji ho už několik let. Právě proto, že jsem si lží nevšiml, se ně ptám. Jak píšu v recenzi, AI je ve hře naopak velmi dobrá. Jinak desítku udělím tak jednou do roka, někdy ani to ne.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím používejte tlačítko je to takhle jednoduché při vkládání příspěvků o únicích. Berte prosím ohled na čtenáře, kteří si hru zkazit jejich vyzrazením nechtějí.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel jo sorry,zapomínám na to 😂

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
12. 6. 2020 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Násilí ve hrách mi nevadí, ale asi jen do určité míry. Pokud tam někomu realisticky třeba lezou ven střeva apod., tak to nebude hra pro mě.

Fr4nkl1n
Fr4nkl1n
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá recenze, jen mě teda překvapilo tohle "Zároveň také o posun v technickém i výtvarném zpracování videoher." - ono upřímně, tohle připomínat u her, které jsou od sebe 7 let, je tak trochu zbytečné, protože se to tak nějak očekává obzvlášť u exkluzivity na jednu platformu. Já jsem teda po vykoupání v Death Stranding docela na pozoru co bude a určitě do toho nejdu hned ze startu, protože mám trochu strach, že natáhnutí příběhu nemusí být zrovna to správné řešení a taky z důvodu,že jsem leaky viděl a vím, že se v těchto recenzích nemůžou ukázat všechny karty. Ale celkově to vypadá na dobrou hru nicméně si myslím, že to Ghost of Tsushima smete z povrchu a stejně tak to asi nebude tak dobré jako God of War, ale tak to už je můj názor.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fr4nkl1n Já ten posun ale nemyslel ve srovnání s jedničkou, nýbrž ve srovnání se současnou laťkou všech videoher.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi 👌 . Sem zvědavej na tu otevřenost světa. V Uncharted 4 a Lost Legacy se mi to líbilo, ale spíš jako takový zpestření, než aby to převažovalo. Snad to bude fajn.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli mě něco na recenzi mrzí, je to zmínka o LGBT a to (než se začne zase někdo pos*rat) v tom smyslu, že lesba = kauza (myslím tím, že Martin přistupuje na tu hru, že jde o "jakési prvky" - jaké PRVKY, to je naprosto běžná součást života, sakra!). Může mi někdo jako pětiletému děcku vysvětlit, CO JE ZA PROBLÉM? Proč jde o kauzu a objevují se v diskuzích psychopati, kteří jsou schopní zhejtit a trolit donekonečna kvůli jedné lesbě ve hře? Abych to zasadil do kontextu a nešlo pouze o výkřik do tmy, je nutné si přečíst následující řádky: Pocházím z podhorského městečka, kde si všichni vidíme do talíře, nikoliv z megametropole, kde je, jak uznáte, pravděpodobnost narazit na lesbu či gaye mnohem vyšší. A přesto: pracuji v domově seniorů a jeden kolega (pečovatel) je gay. Chodí k nám také na výpomoc zdravotní bratr (vy omezení čtěte jako sestra s penisem) a je to také gay. To není nic, co bych si vymyslel. Maloměsto má dva gaye v důchoďáku. Má kamarádka je lesba (žije ve Švédsku) a jedna kolegyně je přiznaná lesbička (dle facebookového profilu). Jsem fanoušek kyberpunku a mám rád Matrix. Jeden z bratrů Wachovských se nechal předělat na bábovku. Mimochodem, já sbírám tzv. koncentráčnickou literaturu (vše, co souvisí s koncentračními/vyhlazovacími tábory), tudíž nejen postava ve hře se o tohle zajímá (když je nutné zmínit stereotyp - židovka, co vede řeči o táborech). Když jsem pracoval v nemocnici, tak se u nás nechává operovat i řada afroameričanů. U nás, v podhorské prdýlce. Když se podívám kolem tří přehrad, které u nás máme, cvičí tady denně vyrýsovaný holky, co by rozbily hubu asi tak polovině nerdů smrdících za počítači (osvalené dívky, ehm), které jsou po kariéře, žijí singl a nemají zájem o to, aby jim doma smrděl chlap s lahváčem v ruce. Proč to píšu? Mám dvě možnosti: 1) říct si, že žiju totálně reálnou LGBT noční můru v našem městě nebo za 2) říct si, že tohle je naprosto normální život takový, jaký je! Čili se ptám ještě jednou PROČ se posí*áte do vejšky z toho, že hra, která má DOSPĚLÝ PŔÍBĚH, DOSPĚLÉ POSTAVY, konkrétní činy nesoucí (ano, mnohdy velice nepříjemné) následky, obsahuje jednu dvě lesby, jednu transku a nějaká bábovka má svaly?! Proč z toho je u všech bohů kauza, když (jak jsem dokázal výše) je TOHLE absolutně BĚŽNÁ součást života v roce 2020. To jste nějací redneci z Texasu, co brojí proti homosexuálům a potratům? Nebo žijete na jiné planetě, kde lesby neexistují? Nebo jste prostě jen nedorostli a nemáte na to zpracovat dospěleji laděný příběh - životy postav, které zcela EVIDENTNĚ mají předobraz v životě kolem vás? Ano, i vás. Absolutně to nechápu. Co máte za problém? Tak se na to vyse*te a jděte hrát Dooma nebo Volání dutých, ne? Když vás tak strašně moc uráží lesba ve hře… Naprosto neuvěřitelné z čeho se dělají aféry v roce 2020. A samozřejmě mínuska do mě, já to unesu :-D :-D :-D

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Všem normálním konzolistům přeji parádní zážitk s tímto skvostem!

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Souhlas, nechci hodnotit dokud si hru sám nezahraju ale ať už se to někomu líbí nebo ne, tak je to součást života, takoví lidé jsou kolem nás, přijde mi to stejně absurdní, jako když se řešilo že Aloye je ošklivá, přitom jen prostě je to normální postava, hezká normální holka, ne jen další vyprsená rádoby akční hrdinka/modelka co sotva by dovedla natáhnout tětivu luku. Prostě naopak, osobně myslím že v takovém světě post-apo, by i ty ženy měli víc svalstva. Lesbička, gay, nebo někdo, kdo se cítí být opačného pohlaví než do jakého se narodil, tohle všechno je součástí světa od nepaměti, v dost kultůr před příchodem křesťanství, neměli ani výraz pro homosexualitu přesto, že byla u nich naprosto normální.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Už jen ten fakt, že to totálně zpestřuje herní svět! Je zajímavé, že u Bioware to NIKDO v ČR masivně neřešil a to napříč sériemi Mass Effect a Dragon Age. Nebo taková Life Is Strange a její náznaky. Nebo Cyberpunk 2077, kde si doslova může člověk vytvořit pérokozatici. Osobně budu hrát za lesbickou V a nemůžu se dočkat až "vojedu" všechny holky v Night City! Je strašně zajímavé, jak tehdy lesby nevadily, že?

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Jo, Cyberpunk bude zajímavý v tomhle, na to se těším, stejně jako na Bloodlines 2, když vlastně celý univerzum již od počátku tvořili LGBT, byla to právě stolní hra pro ně. (V Bloodlines dokonce převažují lesbické romance) BioWare s tím už začalo v KOTORech, kde bylo možný mít lesbickou romanci s Juhani, plně to bylo potom v Jade Empire, a prostě nemám pocit, že tehdy by lidem to vadilo. Většina tady slintala jistě nad Fem Shep a Liarou :D Jako chápu, že občas je to tlačený fakt na sílu (ano, koukám na tebe Shadow of War :D) ale zase, pokud jde o hru, snažící se o realitu, tak ani tohle by se nemělo prostě ignorovat (pokud to tam autor díla chce) a tvářit se, že to neexistuje nebo jenom případně to zmínit někde bokem v dopise :)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Fakt? V Shadow of War něco bylo? Myslíš jako v Middle Earth?

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Jo, Middle Earth, je tam černoch (Balandor, Balador, nebo tak nějak) ale prostě, ta postava tam působí dost křečovitě, ale tam mi vadilo víc věcí jako ty Nazgulské sestry atd. Na celé SoW se člověk musí dívat jako na takovou moderní zábavnou fan-fikci :) Jako, vyčítat tomu LGBT, mi přijde prostě přinejmenším zvláštní, myslím že minimálně by se měla respektovat vize autora, je to jeho svět, jeho příběh, a pokud to jsou témata a postavy, se kterými je chtěl vyprávět, tak je to v pořádku a mně se to zase může nelíbit ale vyčítat mu to, nebo dávat do mínusů? V žádném případě by se neměl podřizovat za každou cenu fanouškům, potom to odpadne jako 9 epizoda Star Wars. Bohužel, v dnešní době většina fanoušků si myslí, že ten svět je jejich, že oni na něj mají právo a musí být takový, jaký si oni přejí a nedej bože, aby nedostali svůj fan-servis.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech A propos, úplně vidím jak 99,9% těchto nenávistníků sjíždí lesbická porna s oboustranným dildem. Je mi naprosto jasný, že kdybych jim dal na výběr staré dobré hetero porno na misionáře nebo lesby, tak sáhnou po bábovkách. Jen si to přiznejte! ;-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Kdyz to chci videt tak si na ty sajty zajdu, ale do hry me to nesedi a vadi. Spise se tvurci snazi byt super origo na miste kde to rozhodne neni treba. Pribeh by i tak hra urcite kvalitni stale mela. Nemluvim o tom, ze ikdyz hra je koncipovana pro vek 18+ tak co si budeme ze... Kolik decek to bude hrat, a proste me to neprijde uplne fasa. Nejsem clovek, ktery by kvuli tomu odsoudil hru. Hral jsem ji u kamarada a je to skvela hra a nedegradoval bych ji kvuli tomu, ale nelibi se me to. Ve zdravot. delam polovinu zivota, a ze je tam prebuznovano a prelesbovano neni tajemstvi. Nezatracuji je. Nicmene me to prijde jako takovej trend. Co me sere, kdyz mluvi jako sulini. Jako by nekoho zajimalo, ze je teplej. Rikam mu hele ty mas nejaky rozjebany hlasivky, ze mluvis jak debil. Tobe se orientaci zmenil i hlas bo co. Neumis mluvit normalne jako beloch? A slo to. Od te doby se mnou mluvi neprihrate a normalne. Takze to jde. At si pichaji co chcou, ale at si nemysli, ze jsme na to zvedavy. Vychazime spolu normalne. Nijak lesby ani buzny neodsuzuji a pokud se chovaji normal tak np. V kazdem pripade je normalni byt hetero, protoze by se nam tu asi tezko rodili deti ne? V kazdem pripade si Xzone zase nadelil uzitecnou reklamu aby se lepe prodavalo :-))

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 34 Level 34
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Já tedy proti zapracování LGBT do příběhů asi nic nemám. Opravdu rozšíří možnosti příběhu. Navíc do post-apo se to dle mého hodí.

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Líp bych to nenapsal :D

Rack
Rack
Level 28 Level 28
12. 6. 2020 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys PROTOŽE to lgbt je myšleno na jinou postavu, ne Ellie. O Ellie nikdy nešlo.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Jo TAKHLE! Ono se ŠKATULKUJE, kdo je a kdo není v LGBT šuplíčku :-D Takže jedna lesba je OK, to je ta stará dobrá poctivá lesba, co nemá politické názory, ale ta druhá, co je ještě k tomu (MŮJ TY BOŽE) shodou náhod židovka (!!!) to je ta špatná! Upálit! nekupovat. Druckmana zavřít! No tak to je směšnější, než jsem si dokázal představit... :-D

Rack
Rack
Level 28 Level 28
12. 6. 2020 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Nejde o žádnou lesbu, ale o ~~ jednu přesvalenou transku co se jmenuje Abby a to co udělá. ~~

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Je to prostě holka, která má svaly. A když se hodně mračí, vypadá možná "nežensky" drsně. Jak píšu v recenzi, transsexuála ve hře sice najdete - ale jinde.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 34 Level 34
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Jde o to, že si hru nehrál a leaky nejsou 100% v kontextu a ty se vezeš na nesmyslný vlně hatu, která navíc není úplně postavená na pravdě...

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus za A) Ellie nikomu nevadí,to že je lesba se ví dlouho, za B) Je to běžná součást života,ale taky proč by se to mělo cpát do her a filmů? To že tito lidé existují je jejich věc,my to respektujeme,ale proč to cpát dalším milionům lidem do hlavy? Když má průvod LGBT komunita,všichni musíme být korektní a přijmout to,ale když udělá průvod heterosexuální bílí lidé za to,že jsou heterosexuální a bílí,tak kdo se jako první ozve,že je tohle transfóbní,homofóbní a rasistické? Stačí se teď podívat na kauzu streamerky Ferociouslysteph - zasazuje se o práva transgender lidí na Twitchi,ale veřejně uráží heterosexuální lidi a prochází jí to,protože kdyby dostala zákaz streamování,mohla by je žalovat za to,že je to kvůli tomu,že je transgender a tohle je to jejich posrané chování,nelíbí se ti kdo jsem? bum 20M vysouzeno👍 je mi líto,ale už pár tisíc let prostě existují dvě pohlaví (muž a žena) a to že se někdo cítí být jako pohlavím útočná bojová helikoptéra,je jeho věc,nikdo mu to nebere,nemá s tím nikdo problém,ale jakmile se tento jedinec začne ozývat a řvát,že nikde není ve filmech,hrách jeho pohlaví,tak to prostě lidi sere a berou to jako nucenou propagaci něčeho,co existuje,ale je to tam nasílu naroubováno.Proč je ve hže transgender postava? proč tam třeba není místo toho afroamerický klučina?Musí tam být,protože by se tato komunita lidí ozvala,jakto že tam není zástupce této menšiny,vyvolali by opět šílenou reakci a autoři by dostali takový hate,že tam tu postavu prostě přidaj,dělaj to tak teď všichni tvůrci her a to je špatně.Maj si stát za svým jako viz. Vávra s KDC Deliverance,kde nejsou afroameričané jak jim bylo vytýkáno.A hle hra se prodává dobře i bez těchto menšin.😉 Mám taky kolegu gaye a je v pohodě,protože mi necpe do hlavy to,že je na kluky nebo to že v jeho oblíbeném filmu nehraje žádný gay herec 👍nejsem homofob,transfob apod. sračky,ale když mi někdo do hlavy neustále cpe tuhle LGBT propagandu,tak je jasné,že mě tohle prostě bude vytáčet.navíc,když tam ta postava ani být nemusí,nikomu by tam nechyběla.Já jim taky necpu,že heterosexualita je běžnou věcí. Nehodlám v tomto komentáři dál pokračovat,tohle je prostě můj náhled na tuhle problematiku 👍a nehodlám ani odpovídat na komentáře 😉

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher To že tito lidé existují je jejich věc,my to respektujeme,ale proč to cpát dalším milionům lidem do hlavy? - A kdo ti to do hlavy cpe? To, že ty nejsi schopný akceptovat hru, kterou někdo vytvořil je ehm... TVŮJ problém. Nikoliv autorů. Pokud se TOBĚ nebude líbit Mona Lisa, máš na výběr bezbřehý počet jiných uměleckých děl. To, že TOBĚ se nelíbí levičácké texty RAGE AGAINST THE MACHINE, neznamená, že ti to autoři muziky cpou do hlavy. Žijeme v demokracii a jsme svobodní lidé. Pokud se ti COKOLIV nelíbí, tak roztáhni krovky a jdi si zahrát něco jiného. Jdi do jiné galerie, pusť si pravičáckou muziku. (vše jen příklady) Vy se prostě poděláváte z toho, že vám někdo nenapsal příběh jaký VY si přejete a máte problém akceptovat svět kolem sebe. Je to naprosto evidentní z každého příspěvku. Řešení je jednoduchoučké jako studánka v lese: máte NEKONEČNÉ možnosti si vyhledat jiné dílo. A mimochodem, Martin v recenzi JASNĚ napsal, že nejde o žádnou agitaci a že těch pár momentů je napsáno zcela citlivě a normálně. Tomu já neříkám "CPANÍ ČEHOKOLIV DO HLAVY". Nekupuj, nehraj. Nazdar. Já osobně si 100x raději zahraju hru, kde je komunita lidí VARIABILNÍ a ne devadesátkově heterosexuální. To, že černochy v Kingdom Come nechceme, je asi pochopitelné, že? Ale proč nechtít variabilní společnost lidí, komunitu v TLOU II, která se odehrává v kosmopolitních státech, které vždy platily za takový Babylon národů, menšin, většin a všelijakých kultů a skupin? Na nějakou bílou osadu nejsem zvědavej. Zaplaťpánbů za to, že i R* dělá hry takhle! V Red Dead Redemption 2 a GTA člověk potká také parádní sortu lidí. Když si budu chtít zahrát za heterosexuální bílou většinu, pustím si libovolný titul z poloviny '90 let...

Rack
Rack
Level 28 Level 28
12. 6. 2020 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Ptal ses na leaky, odpověď si dostal vysvětlenou pokud možno bez spoilerů

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Já jsem se ale neptal na leaky. Já jsem se ptal proč se z lesbiček a gayů dělá LGBT agitka a škatulka typu PRVKY.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus hele já s tím problém nemám,já mám se hrou úplně jiný problém :-) LGBT mi jde v této hře stranou,jak říkáš,nevadilo mi to u ME,dragon age her,tady je mi to úplně jedno.Bral jsem to jako širokou problematiku.Já viděl leaky a mě vadila jediná věc a to ~~ jak dlouhou dobu ve hře se bude hrát za Ellie a jak dlouhou dobu za jinou postavu,protože já mám prostě spjatý příběh TLOU s postavami jako je Ellie a Joel a tohle jsou dle mého hlavní postavy série a nehodlám přijmout ,když bych hrál polovinu hry za Ellie a druhou půlku za úplně novou postavu ve hře.~~ naštěstí mi Martin odpověděl a proto nadále nemám se hrou větší problém 👍

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jen se ujistím, že jsme si rozuměli: za Ellie se hraje větší část hry, ale to neznamená, že se za jiné postavy hraje málo.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel ~~ok ale je to pořád větší část hry,tzn. že třeba dvě tři mise za jiné,ale zbytek za Ellie. V leacích bylo právě,že za Abby se hraje pomalu stejně dlouho jako za Ellie a tohle je zas můj trn v patě téhle hry,protože spíš bych čekal,že Ellie je hlavní postavou téhle pomsty a spíš se divím,že se celou hru za ni nehraje,v TLOU1 se třeba celou dobu hrálo za Joela ~~

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Ellie je zcela jednoznačně hlavní postavou (a hraje se za ni citelně víc než za ostatní)... ...ale těším se na debatu, zda je postavou nejlepší.

gomental5
gomental5
Level 23 Level 23
12. 6. 2020 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Corvus, krasne napsane 😀 👌 👌

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Nejsi zadne meritko a mozna by bylo lepsi kdyby jsi uz mlcel. :-)) Sem je fakt lepsi vubec nechodit. Kopa pacientu here.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
12. 6. 2020 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Přesně tak, v dnešní době být běloch co je na holky to nejhorší co může být. V leakách šlo primárně o to co se stane a kdo to způsobí ne o to co má kdo mezi nohama a co si tam chce strkat

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 6. 2020 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Viz výše. Já se na žádné leaky neptal.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Naprosty souhlas. Me to prijde podobne jako, kdyz reknes cernochovy negr tak problem,ale ze jsou sami tezci rasisti a belouse si furt berou do hubi tak to je ok.

Petr Záleský
Petr Záleský
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Nezlob se ale ono taky záleží na zpracování, což neposoudím dokud si to nezahraju. Pokud autor píše že tam jsou tyto momenty nuceně, tak to hned neznamená že je homofob, ale že to prostě vypadá nuceně. Sexualita se dá ve hrách, nebo ve filmech zpracovat dobře a nebo špatně. Dám příklad, ve Star Treku Discovery jsou dva chlapy co se mají rádi, ale je to zpracováno podle mě přirozeně a úplně normálně. Ale pak jsou seriály kde je hlavní charakteristika gay postavy to že je gay, a to podle mě není úplně v pořádku. Každopádně Naughty Dog jsou skvělí vypravěči, tak jsem sám zvědavý jaké to bude. Ale jen říkám že tato běžná součást života jak píšete, se dá podat dobře a nenuceně, ale taky špatně a tak trochu přes koleno.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Záleský S tím souhlasím, sám nechci moc hodnotit dokud si celou hru nezahraju sám, ale zatím je tohle první recenze co jsem četl, kde někdo něco takového hře vyčítá, naopak většina spíš razí opak a to, že žádná propaganda LGBT atd.. se nekoná, a vše má své opodstatnění v příběhu.

Petr Záleský
Petr Záleský
Level 1 Level 1
12. 6. 2020 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Já doufám že to bude v pohodě, a taky každému to sedne jinak. Někomu třeba vadil i ten Star Trek, který mi přišel úplně v pohodě. Ono stačí když ta postava má dobře napsaný charakter, což asi v Last of Us bude mít. Ale sám si všímám že někde je to fakt na sílu, jenom aby to tam bylo, a to mě pak štve. Protože stejně jako píše Corvus, za život jsem poznal řadu homosexuálů ať už kolegy, přátelé, profesory, nebo dokonce v rodině. A vždycky to byly normální lidi, co se chovali normálně. Ale ono kolikrát ve hrách působí nuceně i heterosexuální vztahy, nebo sex. Není to lehká látka.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
12. 6. 2020 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Krásně napsaný. Občas se o něco takového taky pokouším, ale dostanou se mi do cesty emoce a akurát skončím s mínusama. Ty jsi příklad toho, že to jde napsat i pěkně. Budu tě od teď považovat z svého nejlepšího Zingového kamaráda, jestli ti to nebude vadit :-D Někdo tady psal, že LGBT je hate skupna, protože nadavá heterákům, když si uspořádají straight pride a oslavují být hetero. Na to bych jenom rád napsal, že je to stejná hovadina, jako psát All Lives Matter. Naprosto vám uchází myšlenka samotné akce. Ignorujete problémy a utlačování těch, kteří za své problémy a práva tolik let bojovali. Proto existuje tyhle akce a průvody, na oslavu toho být sám sebou i přes konstantní utlačování a bezpráví. Pokud si ale někdo myslí, že jsou bílí a heterosexuální lidi utlačování, tak se s radostí nechám poučit :) O tom cpaní názorů a politiky do hlavy se ani zmiňovat nebudu, na to dneska nemám energii. Je pátek :-D Udělal jsi ale pěkné přirovnání k Rise Against the Machine (ta kauza ohledně jejich textu a fanoušku je mimochodem pěkně úsměvná, už dlouho jsem se takhle nezasmál) Autoři své názory nikomu nevnucují, je jenom na lidech, co si z toho odnesou. Říkat, že jim někdo něco vtlouká do hlavy, ať už je to hudba, film, knihy nebo video hry, je směšný. Je mi líto lidí, kteří do některé z těchto skupin spadají, a jsou přáteli místních komentujících (a obecně lidí s podobnými názory). Podobné věci totiž pravděpodobně říkají i v reálném životě a netuší, že se to jejich přátel, rodiny a nebo i dětí může dotknout.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Vůbec bych to téma v recenzi neřešil, kdyby kolem toho v minulých měsících (po tom úniku a následné kampani odpůrců i fanoušků) nebyl takový humbuk. Na základě něj se mě ale lidé neustále ptali "jestli to tam opravdu je a jak moc je to zlý", tak jsem se s tím vypořádal i v recenzi, protože jakkoliv to třeba pro někoho může vypadat, že si prostě píšu "svoje názory", ve skutečnosti se opravdu snažím psát pro čtenáře, dát jim co nejlepší servis a odpovědi na ty otázky, které zajímají je.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 6. 2020 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Corvus, vždyť ty jseš úplně mimo obraz- že je Ellie lesba tu vadí nějakým třem zpátečnickým lidem, a ty tu o tom píšeš, jak kdyby to snad vadilo všem. Ano, kupříkladu téměř všichni antičtí státníci, filosofové a sofisté pravidelně provozovali homosexuální vztahy, dokonce by se tehdy považovalo za divné, kdyby ne. Stejně tak největší renesanční umělci jako Leonardo či Michelangelo byli homosexuálové, nebo třeba jeden z největších myslitelů 20. století Alan Turing. Můžeme tedy říct, že homosexualita provází lidstvo po celý průběh nám známé historie, nejde o nic nového a dnes to vůbec nikomu nevadí, proč by taky mělo- pomíjím ty tři netolerantní lidi opakující se ve všech diskuzích o této hře. Pokud tu slušné většině něco v tomto ohledu vadí, pak je to propaganda- tedy činnost, která něco propaguje, nehledíc přitom vlevo vpravo, a která už je cílena i na lidi, kterých by se jinak téma- v tomto případě homosexualita- netýkalo. Já samozřejmě stále nemůžu posoudit, jestli nějaká propaganda ve hře je, na to si musím udělat obrázek sám při hraní- jestli by mi ovšem něco vadilo, tak by to byla hesla nesoucí se v duchu (jen ilustrace): "staň se homosexuálem", "homo je víc než hetero", apod., která by už zasahovala do práv ostatních. Nikomu (zas až na ty 3 pomýlence) tu ale probůh nevadí, že je Ellie nebo kdokoli jiný lesba, to nakonec už byla v prvním díle a jak to byla výborná hra.

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
12. 6. 2020 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvěle napsané Martine. Díky!! Tak já zase mizím ;-)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 6. 2020 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Děku... kam zmizel? 👁️

Reklama
Reklama