Vývojáři se snaží vyslechnout kritiku od hráčů.
Zájemci o chystanou akci Redfall od studia Arkane museli až dosud počítat s tím, že i ve chvílích, kdy budou hrát v singleplayeru a nikoli v kooperaci, budou muset být připojeni k internetu. Teď se vývojáři nechali slyšet, že vnímají kritiku, která se na rozhodnutí snesla, a že se pokusí hráčům vyhovět.
„Jsou dvě možnosti, jak na to reagovat. Mohli bychom říct: Proboha, vždyť jste pořád online. (...) Chcete být stále online! Ale takové odpovědi podle mě chybí empatie. Jsou lidé, kteří žijí v místech, kde jsou výpadky nebo je jejich připojení na mizerné úrovni. Nebo [o něj] soupeří se členy své rodiny. A tak si myslím, že je to oprávněná kritika,“ říká game director Harvey Smith magazínu Eurogamer.
„Musíme udělat několik kroků, například zašifrovat uložené pozice a upravit uživatelské rozhraní, abychom mohli tuto funkci podporovat,“ vysvětluje, „neměl bych nic slibovat, ale zabýváme se tím a aktivně pracujeme na tom, abychom to dokázali v budoucnu opravit.“
Vydání Redfall připadne na 2. května. Hra se podívá na PC a Xbox Series. Dorazí také do předplatitelské služby Game Pass.