Zpět na článek

Diskuze: Remember Me – zapomeňte na to

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kiko
Kiko
Level 1 Level 1
30. 6. 2013 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes som to dohral, nič svetoborné ale super nápad, tiež remixy boli zaujímavé ale bolo ich málo. Proste ako som písal musí ti sadnúť aj bojový systém lebo keď nie tak sa budeš nudiť. Ja by som dal 7/10 ale za tu cenu určite nie

Conchar
Conchar
Level 1 Level 1
30. 6. 2013 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jdu do toho... nenechám se odradit... ale hrozně se bojim, že vyhodim litr oknem

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2013 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lucyfer: ja recenze pisu ale pouze na filmy:) na hry jsem psaval ale to byla jina doba a vetsina lidi kteri tady pisou se hrali v kulkach tatika:) kazdopadne diky za podporu jsem rad ze na to ma nekdo podobny nazor:)

Damaj
Damaj
Level 1 Level 1
18. 6. 2013 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S číslem recenze souhlasím, ale s psaným textem už ne. Hra nevyniká soubojovým systémem, ale právě tím příběhem, který je neskutečně zajímavý a vy se snažíte co nejrychleji proskákat a probojovat, aby jste se dozvěděli z příběhu něco víc (o to víc zamrzí, když nakonci zjistíte, že ten příběh vlastně nestojí za nic) .

"Můžete se proto těšit na celou řadu logických kiksů, kdy vás kupříkladu po celém městě honí bezpečnostní složky, vyptávající se na vás kamkoliv přijdou, a vy jim uniknete tak, že po okapu slezete doprostřed přeplněného nákupního střediska, čehož si ale náhodou nikdo nevšimne. "

Celá tahle věta nedává smysl, na umělou inteligenci by se dalo stěžovat, pouze v případě, že by Remember Me byla open world hra. Celé pronásledování "bezpečnostní složky" je vyprávěno pouze pomocí cutscén, takže tam ani žádná umělá inteligence není....

"Protivník, jenž byl ještě před vteřinou pevně rozhodnutý napálit vám jednu mezi oči, se najednou rozhodne počkat až kolem sebe domáváte rukama, abyste vyvolali požadovanou abilitu a brutálně ho zrasili. " S tímto také nesouhlasím, narozdíl od Assassins Creed se protivníci nebojí zaútočit ve více lidech, takže vám kombo častokrát přeruší. Když vyvoláváte nějakou "superschopnost" jejich útok tím přerušíte... Za prvé se to dá vysvětlit tím, že ná vás nemůžou zaútočit, když jste v cutscéně a za druhé se to dá vysvětlit také tak, že se vás při té animaci zalekli a svůj útok si jednoduše rozmysleli....

A poslední: technické zpracování je naopak skvělé a s trhanými animacemi také nesouhlasím. Animace při soubojích jsou podle mě trhané schválně, aby vypadaly efektně, jako např. ve Star Wars: Force Unleashed. A "vpíjení postavy do překážek" se mi nikdy nestalo.

Hudba je skvělá, a koridor je prostě koridor... Jo a herní doba 8 hodin.

A díky, kdo to dočetl až do konce : p

jendakroupa
jendakroupa
Level 1 Level 1
18. 6. 2013 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já s recenzí celkem souhlasím. Právě jsem Remember Me dohrál a musím říci, že to taková bomba není. Pokud bych počítal, že 5/10 je průměr, tak potom bych dal maximálně 6 bodů, a to už není takovej rozdíl. Rosťo díky za recenzi.

David Absolon
David Absolon
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím ze začátku takové rozpačité dojmy , ale pak mě to začalo strašně bavit

Kiko
Kiko
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to presne ten typ hry kt. niektorých hráčov chytí a iných nie...mňa napr. hra od začiatku nebavila ale postupom času ju hodnotím ako vydarenú 💃

David Absolon
David Absolon
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevím , za mě osobně minimálně 7/10 spíš 8/10 , ale ještě sem nedohrál (5. epizoda ) . Hraju na pc s xbox ovladačem a baví mě to . Linearita mi nevadí , protože otevřený světy moc nemusim a příběh mi přijde dobrej zatim . Jediný dvě věci co mám , že kamera je někdy hrozná a štve mě že Nilin nemůžu skákat všude jen na vyznačených místech

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
17. 6. 2013 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

náhodou. . korporátní fašisti jsou na vzestupu, ale pravdou je že bych téma netahal do her (to se týká i bioshocku, watch dogs! stále to samé ) . . he A na samotný hraní rm se chystám příští týden, takže se uvidí jak moc se přibližím k hodnoceni recenze. Jinak jak jsem psal dřív už podle gameplayů - kamera a navigace debilní a tunel - ten je snad i v té postapokalyptické nudě co vyšla onehdá. . he

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
17. 6. 2013 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby ta hra měla delší a zajímavější příběh+otevřený svět, tak je dokonalá

(dokonale by využila potenciál)

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
17. 6. 2013 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wifinus: podle mě nejchytřejší EuroGamer . . (podle mě : P)

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrdina. Nejak si nevybavuji recenzi ME3 ale dle tveho prizpevku je to sracka a to jako proc?

seprah
seprah
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta hra je tak na půli cesty... mě osobně hodně mrzela linearita úrovní (to, co u nového Call of Juarez fungovalo, tady spíš zamrzí, neo-paris mě už od první cut-scény hrozně lákal k prozkoumání každého zákoutí a temné uličky) a neskutečně štvala kamera, už třeba jen z toho důvodu, že na okolní svět je radost se dívat (což je s tou kamerou o nervy ) soubojový systém je fajn, ikdyž mi chvíli trvalo, než jsem se dostal "do ráže, " ale o tom to je, nemůže jít všechno hladce hned od začátku, člověk se musí taky trochu snažit... možná, kdybych ke hře přišel jako slepý k houslím, tak bych mluvil jinak, ale takhle, když jsem se na ni vážně hodně těšil, je to docela... nechci říct zklamání, ale radost z toho prostě nemám...

hrdina
hrdina
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz delsi dobu, zvlaste po hodnoceni srajdy Mass Effect3 , neberu zdejsi recenze vazne. To si prectu na recenze od hracu.

Onos T'oolan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ] tak to hodnocení od lidí ani od recenzentů není tak špatné... Škoda, že recenzenti nejsou tak přísní na srajdy typu ME, Skyrim, AC3 apod. vyplachmozky.

Wifinus
Wifinus
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zing. cz - 5/10

Re-Play - 6/10

Eurogamer - 9/10

hrej. cz - 7/10

games. cz - 6/10

SAKRA DĚLÁTE SI ZE MĚ P***?

dcreep45
dcreep45
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze nápadu hry jsem byl nadnešnej ... ale pak přišla zjištění jako : Tunelovej svět (chci otevřenej) s hnusnou grafikou, nezajímavým příběhem , ale dobrým systémem soubojů - naprosto souhlasím s recenzí tady na zingu

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ještě jedna věc ... do zveřejnění této recenze měla docela u hráčů úspěch viz hodnocení až po Silenta, pak najednou onefootman (4) , Meiron (4) , Junkul (5) , MartasZLA (3) , Limec (5) , ... opravdu by mě zajímalo zda tito lidé hru hráli nebo pouze četli jen tuto recenzi? ? ? ? a ohodnotili? ? ? ? ... protože opravdu potom nevim k čemu tady to hodnocení vlastně je ... odpověď hledejte všichni sami u sebe ....

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám to rozehráté a zatim se mi to líbí proto zatím za mě 8 z 10 (uvidím jestli se změní) už teď můžu dát za mě menší + a menší -

+ soubojový systém

+ stylizace prostředí

+ hudba

- kamera (opravdu mě někdy s****)

- a ikdyž mi linearní hry nevadí zde je to docela až moc

... příběh zatim nehodnotím nemám dohráno, ale nechápu tak velkou kritiku, dnes už všichni kopiruji vše a je těžké něco vymyslet a tady máme novinku v podobě zahrávání si se vzpomínkami, nevšiml jsem si že by někdo vytýkal tuto věc i u jiných her kde to tak také rozhodně je ...

myslím že hodnocení 5/10 už určitě v dnešním systému hodnocení napříč různými servery neznamená průměr ale spíše podprůměr a tato hra mi podprůměrná nepříjde ... ale je to jen číslo

vertigo
vertigo
Level 21 Level 21
17. 6. 2013 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panikudlanka. cz : Píšeš že sis přečetl recenzi a dnes se chystáš zahrát RE. A pak porovnáváš. To jsem udělal podobně v případě GOW Ascension po přečtení recenze od Rosti. Kdo chce tak v tom vidí nej díl. V mnohém jsem dal poté za pravdu co bylo napsáno v článku. Pestrost a ruznorodost. Byla by to nuda číst jenom kladné názory a těch komentu by nejspíš bylo taky min Co člověk to názor, co recenzent to názor. Rozhodně není nutné mít u každé hry 10/10 koupit si ji, to ještě neznamená, že to bude každého bavit. Příklad, nikdy jsem nepřišel na chut GTA atd. Je to pořád dokola to omýlat, bla bla. Pro každého něco, je to tak prostý. Dělejte si vlastní názory, čtěte recenze a budte nad věcí co se týče hodnocení a čísel. Hrajte a hlavně si to užívejte.

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chepa: Hře by jsi dal pouze o jeden bodík víc, v textu si nenašel žádné faktické chyby, a přesto tu děláš humbuk větší než stádo volů, protože se nemůžeš zbavit pocitu, že Rosťa tu recenzi šel už psát s cílem hru potopit (tvá slova) . Tohle od tebe prostě není fér. Máš na Rosťu pořád pifku za tu recenzi na TLOU. Když to podáš takhle, tvůj názor pak můžu jen těžce považovat za objektivní. Jinak bych ho respektoval.

Radioactive
Radioactive
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

díky za recenzi, četla se dobře

panikudlanka. cz: mám na to hodně podobný názor, příjde mi, že hodně lidí nezažilo doby/recenze kdy 10 nedostávala defacto žádná hra, protože to je považováno za 100% bezchybnou a dokonalou hru 9 bodů dostávaly jen naprosto ohromující hry, budoucí legendy přinášející něco úplně nového, převratného, případně hry zakládající zcela nový herní žánr

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
17. 6. 2013 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si radši ani nevzpoměl

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

panikudlanka. cz : nechces psat recenze ? to myslim jen v dobrem , mas ten pohled zabijaka ktery si to radsi vyzkousi nez by se nechal manipulovat, ja mam nejradeji spatne recenze o to me pak dilo muze vice prekvapit

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
17. 6. 2013 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

th0ca: No to by vypadalo úžasně kdybychom všichni recenzovali jenom hry které se nám líbí. Všechny by dostávaly skvělé hodnocení, všechny bychom chválili, ty špatné hry bychom pokaždé úplně igonorovali a po čase bychom se mohli začít tvářit že žádné špatné nebo průměrné hry vlastně neexistují, že si každý z nás bez rozdílu preferencí má automaticky koupit každou hru na trhu, protože je to vždycky záruka kvality. Všichni bychom tak měli jednotný názor a mysleli bychom stejně. No to by byla krása. Přímo Orwellovská krása. Přece člověk recenzi nezahodí protože se při hraní ukázalo že to není tak skvělé jak doufal, naopak je třeba dát dost jasně najevo, že ta která hra ani zdaleka nemusí sednout každému nebo že jde mnohdy o odpad (to samozřejmě myslím obecně, nemluvím o konkrétních hrách)

Reklama
Reklama