Nedojde ani na nepříliš oblíbený systém mikrotransakcí, který hráči znají z Killing Floor 2.
Rozpracovanou verzi Killing Floor 2 od TripWire Interactive můžeme hrát díky programu Early Access na Steamu už více než rok, což řada hráčů považuje za velký kámen úrazu. Tvůrci slibovali, že využijí Early Access jen ku prospěchu hry, ale opak se stal pravdou, protože za tu dobu se druhý díl Killing Floor dočkal několika aktualizací, které jej spíš zhoršily. Než došlo k nedávnému oznámení data vydání finální verze, mnozí měli navíc pocit, že se vývoj sune kupředu hlemýždím tempem.
Nejkontroverznějším krokem je bezpochyby přidání systému mikrotransakcí. TripWire tvrdí, že miktrotransakce založené na skinech a bednách jsou lepším řešením než DLC pro první díl a že jim lépe pomohou financovat vývoj bezplatného dodatečného obsahu. Řada hráčů ale mikrotransakce pořád nepřijímá moc dobře.
Dobrá zpráva je, že Rising Storm 2 nepotká podobný osud. Vývojáři prostřednictvím komentářů pod pravidelným hlášením o pokroku ve vývoji oznámili, že v tuto chvíli neplánují mikrotransakce a ani hru nevydají v Early Access programu. Místo toho půjdou cestou uzavřené/otevřené bety, samozřejmě následované finální verzí.
Jinými slovy, hráči si budou moci koupit až tu finální verzi, ale možnost otestovat hru před vydáním bude, jen ne prostřednictvím Early Access na Steamu. Uzavřená beta sice ještě nezačala, ale už se do ní můžete přihlásit.
Jak se tedy zdá, TripWire Interactive, s nímž na vývoji hry spolupracuje tým Antimatter Games, se vážně snaží, aby Rising Storm 2 neopakoval chyby Killing Floor 2. Nezbývá než doufat, že vývojáři nenadělají kupu nových chyb.
Pokud máte zájem o různé záběry ze hry a ukázky jednotlivých herních prvků či novinek, doporučuji projít souhrn na Steamu, v němž najdete menší ukázky ve formátu webm.