Zpět na článek

Diskuze: Šéf DICE brání ženy v Battlefieldu V

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
30. 5. 2018 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přitom je mnoho jiných WW2 titulů, které stojí za pozornost, ale každý rači bude plakat nad BF než by zkusil ty co se válku snaží podat reálně.

Peter
Peter
Level 1 Level 1
30. 5. 2018 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Víte, že se vojáci po ztrátě končetiny posílali domů kvůli nezpusobilosti a vite, že to platí až dodnes(i přes všechen lékařský pokrok)? Ale počkat, tohle je handicapovaná ŽENA ta dokaže vše... Nehledě na to, že to bylo před 70 léty, nehledě na to, že protézy byly na ubohé urovňi. Nehledě na to, že zbraně, vybavení a výstroj bylo mnohem těžší(žádné moderní lehké slitiny a plasty). Nehledě na to, že uniformy a oblečení samotné bylo také velmi těžké, nemluvě o tom když zmoklo(žadné moderní nepromokavé lehké látky). Nehledě na to, že ženy jsou mnohem slabší po fyzické stránce.....už mě nebaví pokračovat. Už jen čekám až mně někdo napíše, že je úplně normální mit na frontovým bojišti handicapovanou ženu(která ve všem předčí ty slabé může) ....kapitáne Picarde Váš facepalm jde slyšet celou galaxií.

Sash13
Sash13
Level 1 Level 1
29. 5. 2018 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wow, prostě wow, žena, která vypadá jak viking zkřížený s keltem to mlátí tyčem dřeva v druhé světové: ). To bude jízda, nu což, na co je taky ve hrách immersion, že jo?

Johan
Johan
Level 36 Level 36
28. 5. 2018 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechte si rovnou odstranit pohlaví, aby jste náhodou někoho z menšiny neurazili, vy korektní rohožky. Nemáte sklony k vlastní oběti z viny za všechny křivdy v minulosti? Musí to být nesnesitelný s tou vinou žít, ta hrůzostrašná dnešní doba pro menšiny. Taková korektní demence a její obhajoba nejenom tady je k uzoufání, těch se zdravím rozumem je tady naštěstí daleko víc než těch pomatenejch...

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 5. 2018 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl to je zase křiku. Kvůli tomu že v novém BFku půjde hrát i za ženskou. Kdyby to tak viděla maminka měli by ste studenou večeři. Rozumné komentáře tady přebíjí ty dementní. Frackové jedni ( i 30ti letí )

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
28. 5. 2018 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že tohle nemá a ani asi nebude mít plnohodnotnej multiplayer, jinak by to byl skutečnej letošní battlefield. Bez nadsázky. Nenechte se zmást grafikou, tohle jse hraje jak víno. https://www.youtube.com/watch?v=puPEui5gyRw

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zlatý gtáčko, fakt poslední hra svého druhu.Tam je jedno co máte v kalhotách, či do jaké popelnice jste zamilovaní udělají si z vás srandu stejně. EA byla vždycky "pokroková" že získají pár žen a ztratí desítky milovníků historie je jim jedno, ale co neudělat pro okamžitý zisk.Za pět let už nikdo nebude vědět o nějakém BF V(Což je pěkně dementní název, když předtím byl Battlefield 1). Politická korektnost jednou ten svět zničí...

TheDrifT3r_Cz
TheDrifT3r_Cz
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady snad ani nejde o to, že si budeme moct vybrat pohlaví.. Ale o to, co tam ta ženská, která by měla pobírat invalidku, vyvádí.. Nějak mi ani nevadí, že tam bude ženská.. V Bf1 za ní taky hrajete.. Ale to jak byla prezentována, aby se někdo náhodou neozval, že ženy sou jen na pozadí, tak jí dali hlavní roli v traileru.. Který nám měl odhalit o čem ten další Battlefield bude, né terminátoří milenku.. No uvidíme co z toho bude.. Doufám, že singl bude aspoň něco mít společného s tou 2 světovou.. A nebude to jako v Bf1, kde musíte furt tahat jen vy.. Chci si už zahrát konečně nějaký singl, který mě bude bavit jako CoD 2 a budu to hlavně mít dlouho v paměti.. A něco málo si z toho odnesu..

mongos cz
mongos cz
Level 15 Level 15
28. 5. 2018 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak doufám že 9 června ukážou trochu jiný BF v MP mi šlo hlavně vždy o tu správnou atmosféru

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
28. 5. 2018 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mongos cz přesně tak :-) Gameplay záběry by mohly vše uvést na pravou míru 😂

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 5. 2018 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď všem, kteří tu sbírají palce dolů a zjevně neví proč (komentář od Martina Cvrčka je pro vás nejspíš moc dlouhý a složitý, tak to pro vás zjednoduším a zkrátím): nikdo tu nežádá, aby byla hra do puntíku historicky přesná, jen si chceme připadat, že jsme skutečně ve válce, ideálně skutečně v té druhé světové válce (cizím slovem imerze, a řekl bych, že se jí v EA KOSTCE v kostce docela dost chlubí). Takže znovu, chceme si připadat jako ve válce, a ne v nějakém skanzenu, jež obývá panoptikum šílených zjevů s "robotkou" v čele.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
28. 5. 2018 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot a ty už jsi viděl gameplay? ;-) Nějaký jiný mód než ten co byl v traileru ( Combined arms) ?

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
28. 5. 2018 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Naopak, v gameplayi člověk nestihne tolik vnímat, jak kdo vypadá, ale právě cutscény by měly vypadat aspoň trochu normálně. A jestli jsem to dobře pochopil, tak konec videa je gameplay, byť upravený pro potřeby traileru, ne? Á, tak už sis všiml a dopsal druhou větu. :-) Viděl jsem jedno video a to mi stačí k tomu, abych si udělal názor (samozřejmě ho mohu později změnit, ale pochybuji). Nevím, cos dělal v době, kdy jsem si musel kupovat hry jen na základě textové recenze. Dost diskutujících tady by to asi nepřežilo. ;-)

Peter
Peter
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mužů zemřeli milióny, ale ve hrách se oslavují ženské charaktery, kterých skutečně bojovalo jenom malá hrstka...Z téhle neúcty je mě fakt na zblití, ale to je ta moderní "rovnost". Muži umírají po milionech, muži složili největší oběť, ale ženy musí být "rovnocenně" zastoupeny, ikdyž ony neumíraly po miliónech. To je jejich "rovnost". Lidi u nás si to neuvědomujou(hlavně díky medií jako je ČT), ale naše společnost už ovládájí feministky a jiní SJW. Zatímco normální lidi se staraj o svůj život, zapšklé feministky a ostatní přisluhovači infiltrovali všechny sféry sociálního života od filmu, muziky, sdělovacích prostředků, her, univerzit a dlouho nepotrvá aby ovládli i legislativu jako např. v Británii.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
28. 5. 2018 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peter No, mě je zase k zblití z někoho jak ty, kdo si takhle hraje na moralistu. V té hře jsou i chlapi, takže o jejich vynechání nemůže být řeč. A tvrdit, že ukázat ženy, které taky umíraly - sovětských ostřelovaček se třeba konce války nedožila asi pětina a mezi tankistkami a kulometčicemi byly ztráty ještě vyšší - je neúcta k mužům, je nechutné pokrytectví toho nejvyššího rázu. Jen proto, že jedněch padly "jen" tisíce neznamená, že jejich oběť znamenala méně než ty miliony ostatních.

Peter
Peter
Level 1 Level 1
30. 5. 2018 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@James Faith No tisíce žen opravdu nepadlo, byli to spíš možná stovky... "sovětských ostřelovaček se třeba konce války nedožila asi pětina" A kolik bylo těch ostřelovaček v celkovým počtu? Pár desítek?Ty to napíšeš jak klasickej SJW- "umřela jich pětina", ale pětina z pár desítek je oproti miliónům mrtvých můžů opravdu mizivé až zanedbatelné číslo. A ano, když někdo umírá v milionech zaslouží si víc úcty než ti co umírají po stovkách, to je to, co to přesně znamená. A navíc se to vysmívá můžům, žena je ukázána jako nejsilnější bojovnice(navíc jen s jednou rukou), které bojují na frontě a muži jí nesahají ani po kotníky...Ve skutečnosti ženy skoro na frontě nebojovali, viz. ty tvoje "ostřelovačky". Víš každej voják chtěl být odstřelovač, ale drtivá můžů skočila jako pěšáci, kteří se stali potravou pro děla, zatímco drtivá vetšina žen skočila u speciálních oddílů, kterých se tohle netýkalo..... Muži umírali po milionech na frontových liniích při brutálních masakrech, aby si ženy mohli hrát na odstřelovačky a teď nám ty společně s EA říkáte, že ženy položili stejnou "oběť" a musí být "rovnocenně" zastoupeny. Zhebni na rakovinu ty feministická hnido.

Peter
Peter
Level 1 Level 1
30. 5. 2018 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@James Faith Btw je úplně normalní mít vojáky bez ruky, jakody by je neposílali domů jako nezpůsobilé...Ale počkat, domů posílají jenom muže, protože sou slabší, ženy sou lepší a dokažou všechno........bože.

Vajcopele
Vajcopele
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Typicky sračkoidní vyjádření švédskýho vývojáře. Ale co taky čekat od zdegenerovaných Švédů... No ale chtěl sem reagovat na to, že hodně lidí na netu píše, že nemůžeme čekat historickou přesnost, že de hlavně o hratelnost. Uvedu jeden příklad za všechny, kterej splňuje hodně prvků z toho, co obsahuje i tenhle sranec od DICE. Hodně z Vás si určitě pamatuje na druhej díl Medal of Honor, na PS1, s podtitulem Underground. Tahle hra totiž i přes to, že není ani zdaleka realistická, je pořád krásně historicky přesná. A co navíc hrajete v hlavní roli také za ženu! JENŽE. Pokud si správně pamatuju je členkou francouzského odboje (po čemž tu také hodně lidí volá, proč to není řešeno takhle), takže to nepřijde nikomu divné. Realističnost se také ztrácí v tom, že v podstatě samy (no spíš doslova) se prostřílíte Evropou (Afrikou, Řeckem, atd) skrze německou armádu, ničíte vlastnoručně tanky po kvantech, atd atd. Ale i přes tyto "šílenosti" (hodně velký úvozovky, nenapadá mě lepší slovo), máte prostě pořád pocit, že jste ve 2. světové válce, že se jedná o skutečné historické zasazení a že se to tak nějak "klidně mohlo stát". Nečekají vás tam kdovíjaké šílenosti a hovadiny ve stylu roborukou, trans-gay-muslim-asiat vojáci s oranžovým účesem, tanky co padaj z nebe apod. Naopak. Jako já bych hrozně rád věřil, že ten trailer co na nás DICE vyzvracel byla čistě multiplayerová záležitost a ty šílenosti budou pouze v multi, ale upřímně velice silně pochybuju, že singleplayer nabídne nějakou historickou přesnost a autentické zasazení do WW2...Přece jenom sou to Švédi, že jo

midder
midder
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To že hra nebude historicky přesná (ani se o to nesnaží) je jedno, tady co se žen týce jde o to, že v dnešní době ta rasová a gendrová vyváženost se sere i do her a pokud válečná hra má na coveru ženu tak to může dost lidí vytočit. Dřív bylo všem jedno jestli se tam objeví černoch a nebo ne, nikdo to neřešil.. prostě tam byl a nebo nebyl. Dnes když tam není, tak je z toho drama jako u KCD. Já tohle neřeším, nejsem rasista, ale vyloženě mě sere, když v např Battlefieldu 1 v první misi dostanete z 10ti životů 10x černocha, jen aby nikdo nemohl nic říct a nedejbože černochy nebudete ani moc potkat. Věřím tomu, že většině to je jedno, ale je jen pár lidí které toto vyloženě vytáčí a ty jsou taky nejvíce slyšet. Aneb proč by hulákal někdo kdo je spokojený, že? EDIT: každopádně není ani moc divu, DICE jsou Švédi, co od nich čekat jiného?

Chabur
Chabur
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy co brečíte jak to někoho uráží... Proberte se proboha. Ta hra je dělaná pro zábavu a gameplay. Rozhodně to nemá poučovat o historii nebo autentičnosti nějakého historického milníků. Na to máme především jiné hry a hlavně knížky :P . Žádná mainstream hra se nebude zabývat reálnou historii protože proč by to dělali, jejich fanouškovská základna se skládá hlavně z mladých lidí, kteří o historii nemají ani ponětí ( Sotva ví, kdo to byl Masaryk), a těm kteří to vadí tak si tu hru STEJNAK koupí právě kvůli nabízenému gameplay .... Už se smiřte PROSÍM stím, že Battlefield se zaměřuje na gameplay a rozhodně ne na autenticitu / historii ... Čím dřív si to uvědomíte, tím méně budete nadávat a více si užijete onu hru ...

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
28. 5. 2018 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chabur Aneb když někdo nic nechápe, že? To se zlepší až vyrosteš. Přečti si, pokud jsi toho schopen, komentář od Martina Cvrčka zde v diskuzi. Pokud ho budeš schopen pochopit, jako že asi ne, tak se pak ještě jednou zamysli nad svým komentářem. Před vydáním traileru na hru byla tuna keců o autenticitě. Jak je to důležité pro ně a jak to chtějí zasazovat do hry. Kdybys viděl celý stream na Twitchi, tak bys nepsal takový blábol. Mě ta hra zatím s dosavadních ukázek nestojí ani za to, abych jí stáhnul. Natož abych jí koupil. Musel bych být opravdu velký ignorant, jako ty například, abych dal peníze za něco, co se dá s klidem nazvat brak.

kojot
kojot
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 03:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu nerad vidím, když tvůrci her a filmů takhle násilně přetvářejí historii. Zrovna v dnešní době, kdy lidé zapomínají na konflikty jako je první nebo druhá světová válka a neuvědomují si, jak moc ovlivnily lidské dějiny. A jak víme, lidé v dnešní době uvěří čemukoliv hlavně mladší ročníky, tak proč jim zábavnou formou nepřiblížit tyto události jako to bylo kdysi ve starých CoD, kde se člověk dozvěděl základní informace o konfliktu a poté se mohl pustit do hraní. A nedá mi tom, ale musím se vyjádřit k problému, kdy se do her i filmu (hlavně těch historických), násilně obsazují zástupy menšin, nebo opačného pohlaví, působí to rušivě a velmi nepřirozeně. (Ono během druhé světové války se na ženu nenahlíželo stejným metrem jako na muže to je čistý fakt). Je tolik historických událostí, které lidé neznají a mohli by přiblížit třeba černošskou kulturu nebo kulturu jiného etnika, ale lidé si vždy najdou důvod a budou se cítit uražení i když neprávem. Taky se objevuje argument, že černoši bojovali za Wehrmacht, ano bojovali, ale byly to oddíly cizineckých legií, bylo jich nespočetné množství od Arabských, Afrických, Japonských a jiných spřátelených národů, které ale nebojovali s regulérní armádou, proč je teda násilně cpát do hry, když můžou udělat kampaň, kde bude zobrazena jen tato jednotka a její „dobrodružství“, nebude to působit jako pěst na oko a taky to bude působit čerstvé a neokoukaně. Ženy, je tolik příběhu z dob válek, které by se dali ztvárnit do herní podoby, ať už je to zmiňovaná Ljudmila Pavličenková nebo třeba Nancy Wakeová. Opět působilo by to čerstvě a neokoukaně, ale to by se v EA museli trochu snažit a udělat si průzkum o dané době, což je logicky komplikovanější, než si vymyslet vlastní pozadí války a naštvat tolik fanoušků.

Minev
Minev
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 02:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten Battlefield V vypadá jako nějaké Final Fantasy inspirované 2. světovou. 😂

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
27. 5. 2018 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me tohle neskutecne urazi. Sef DICE obhajuje zeny? A ve hre si budu moct vybrat zda budu zena nebo muz? To v DICE nevedi, ze uz dneska zname asi 36 ruznych pohlavi a ze porad pribejvaj dalsi? Pozaduju spravedlive zastoupeni vsech pohlavi znamych v den vydani hry a nasledne pridavani tech, ktera se teprve objevi. Jinak podavam na tohle genderofobni ultrapravicovy svinstvo zalobu do Strasburgu. A ocekavam, ze DICE nadale nebude mit ve svych radach podobny nenavistny fasisty !!!!

M1L4N
M1L4N
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MoRt8 Ještě by fašisty mohl odebrat ze hry, aby za ně nikdo nemusel hrát :D

Sigurd
Sigurd
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, ten trailer by byl strašný, i kdyby tam žádná druhoválečná T-X nebyla.

predator.cz
predator.cz
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na začátku videa jsem si nevšiml zmínku o tom ,že by to mělo být autentická hra z druhé světové .Vzdáleně se to inspiruje ... nevidím v tom problém .A navíc tu nemáme reálné gameplaye a není to pořádně dovysvětlené .

T800
T800
Level 31 Level 31
27. 5. 2018 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@predator.cz to proto, že si neviděl to celé představení, ale jen trailer. Tam totiž o té autentičnosti mluvili.

SteveHood
SteveHood
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem asi jeden z mála, kterému se trailer líbil, žena s """"robotickou"""" rukou mu nevadí a na hru se těší. :D Já takové věci, jako je historická korektnost nebo kolik je ve hře žen/černochů, vůbec neřeším. Já si jen chci zahrát hru, se super gameplayem a parádní grafikou. (Už se těším na mínusky :))

dinss
dinss
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SteveHood Nejde o to kolik tam je černochů, asiatů a ženských ale co má tohle hra společnýho s WWII? -_-

SteveHood
SteveHood
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinss Třeba jen to období.

dinss
dinss
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SteveHood Takže myslíš… jenom ty roky? Hmmm, proč nedat do WW2 robotickou ruku protože to má společný jen to období… Aha, ono to tam už je!

Spunak
Spunak
Level 42 Level 42
27. 5. 2018 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dinss tak ne jenom období ale i technika a zbraně i když nejspíš budou mít asi menší upgrade ale tohle si prostě myslím že ty pomalovaný ksichty a robotická ruka a tak dále bude jen vzhledový a bude na hráči aby si vybral co chce mít a furt je to Battlefield který nějaký realismus a historickou přesnost neřeší. chápu že hodně lidí by chtělo pořádnou normální druhou světovou tak jaká byla a ne takovýhle chaos.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SteveHood Hned sem ti tam jeden hodil, protože nesouhlasím s nesmyslem co si napsal. Od toho ty mínusy jsou ne? :D Mě taky zajímá u her hlavně dobrej a zábavnej gameplay, ani grafiku to nemusí mít super. Na druhou stranu tohle de vše stranou pokud je to hra s historie (samozřejmě s vyjímkou alternativních typu Wolfenstein) ... Mám rád historii, vždy mě bavila, i teď jí studuju, koukám na historické dokumenty atd... A WWII mě vždycky fascinovala a jelikož se našeho národa a celé Evropy týkala nejvíc tak o to víc a o to víc mě štve když tu historii někdo przní těmito moderními nesmysly ... je to naprosto odporná urážka všech co v tý válce bojovali a položili život za to aby pak třeba tenhle Švédskej pitomec mohl udělat tuhle hru.

SteveHood
SteveHood
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kolousek001 Je nesmysl, když mě netrápí věci, co druhé?

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
28. 5. 2018 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SteveHood Ne. To je debilita, když tě netrápí, jak je przněná historie. To je naprostá ignorance a tupost v tvém podání. Kdybys byl aspoň malinko vzdělaný a měl aspoň minimální přehled, tak by ti tohle vadilo. Ale jelikož asi ani nevíš, že druhá světová válka kdy byla, tak tě to netrápí. Jsi zkrátka jeden z mnoha velice chudých duchem a patříš mezi ty tzv. jednodušší lidi, kterým stačí pozlacené hovno, ale jim to vadit nebude, protože tam bude zlato.

Kolousek001
Kolousek001
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tohle nemá cenu vůbec reagovat. Šéf DICE je blbeček jako většina švédů dnes, to každej ví, kdo to trochu sleduje, v BF1 jsme se o tom přesvědčeli, tam svoje choutky předvedli ve velkým. Vtipný je , jakým způsobem to udělali teď a jak si to obhajují. Řeknou, že je na hráči jaký pohlaví, rasu atd... si vybere a je jim jasný, že takhle tam bude běhat spousta ženskejch, černochů apod... To se jako klidně může stát že ve hře bude běhat přes 50% ženskejch? :D :D Tak určitě. Tady už nejde o to jak je hra historicky přesná a nepřesná, tady de jen o to jak si ti švédští pitomci tam musí mermomocí protlačit ty svoje choutky a jak je dneska ve zvyku, všude protlačovat menšiny a utlačované, protože bílej heterosexuální muž je to nejhorší co může bejt ... Jediná možnost, je že nabídnou pár základních skinů vojáků a ty "hráčské" půjdou v nastavení vypnout ... JInak to bude nehratelné, protože to co jsou lidi schopný vytvořit radši nechci vědět.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na úvod se tak trochu omlouvám za megakomentář, ale k tomuhle se rád vyjádřím do nejmenších drobností Je vážně smutné vidět, kolik lidí se snaží veškerou kritiku dosavadní prezentace hry omezit na stížnosti na přítomnost žen. Celá tahle maškaráda jde tak daleko, že třeba na dosud víceméně solidním zpravodajském herním webu VG247 měl tamní šéfredaktor tu drzost neskutečně ubohým způsobem poslat vysloveně do prdele každého, kdo se třeba chtěl odvolávat na historickou přesnost nebo kdo si třeba stěžuje na prezentované pojetí žen než na jejich pouhou přítomnost. Přičemž rovnou uvedl, že odmítá slyšet protiargumenty, což je vážně profesionální přístup (v této chvíli má to blití 475 komentářů, díky Síle většinou negativních). Problém ale je, že spoustě lidí vadí jiné věci. Jak už jsem naznačil, jsou tu tací, kteří nemají problém s pouhou přítomností britské vojandy na bojišti druhé světové války, ale s tím, jak absurdně je pojatá. O tom by se dalo dlouze diskutovat, ale myslím, že z jistého úhlu pohledu je to rozhodně oprávněná kritika, když vezmu možná dobovou, ale naprosto nereálně se chovající protézu, modré maskování obličeje ve stylu Mela Gibsona ve Statečném srdci nebo dost pitomou zbraň pro boj zblízka. Osobně se ale stavím k těm, kterým vadí v první řadě to, že záběry, které jsme viděli, vůbec nepůsobí jako druhá světová válka, ženy neženy. Nelze čekat, že hra jako Battlefield bude zcela historicky přesná. Na to tu máme Red Orchestru. Žádný Battlefield nebyl nikdy úplně přesný, vždy se v něm mohly dít naprosté šílenosti. Jenomže atmosféra a pocit, že je hráč opravdu součástí daného konfliktu, je něco zcela jiného než historická přesnost. V BF1942 se mohly dít podobné ptákoviny, jaké asi budou přípustné v BFV. Ale měl jsem POCIT, že běhám na bojišti druhé světové, i když se všude respawnovali vojáci a dělali kraviny. Věřil jsem, že bojuji za nějaký národ, který ve druhé světové figuroval, i když všechno nebylo přesně tak jako ve skutečnosti. I BF Heroes od samého začátku ukazovaly důstojnější a autentičtější pojetí, a to byla parodie na druhou světovou s věcmi typu rocket jumpů a létání na křídle letícího letadla. Jenomže ten trailer BFV neviděl druhou světovou ani z rychlíku. Žádné helmy, žádné aspoň trochu odpovídající uniformy, německý tank jedoucí bok po boku těch britských, již zmíněné ZPRACOVÁNÍ té ženské postavy, prosluněná atmosféra sladší a patetičtější než při nedávné princovské svatbě, vysloveně komické možnosti vizuální úpravy, které by snad nepasovaly ani do těch Heroes... A když se někomu nelíbí tohle všechno, když se někomu nelíbí, jak momentálně hru prezentují, i když EA žvaní o dosud nejautentičtějším a nejvěrnějším Battlefieldu, mají být všechny argumenty smeteny ze stolu a dotyčný má být označen za sexistu, mysoginistu a jiného chabě vymyšleného -istu, protože tu je jistá skupina, kterým vadí ženy, což je zjevně natolik špatné, že se pod to schovají všechny ostatní prvky kritiky? V takovém případě si tu hru vážně můžou nechat. Nebo aspoň pracovat na traileru, který nebude působit dojmem, že si vývojáři cíleně vytírají s druhou světovou válkou zadek

M1L4N
M1L4N
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Cvrček Souhlas. Místo tohodle bych bral Battlefield Heroes remaster.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 5. 2018 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Cvrček Děkuji.

Vajcopele
Vajcopele
Level 1 Level 1
28. 5. 2018 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Cvrček Výborně napsáno

Sash13
Sash13
Level 1 Level 1
29. 5. 2018 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Cvrček Slovo rozumu, což se nevidí tak často!

SVERIGE
SVERIGE
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

šašek, at si ten genderovy odpad strčí do řiti

dinss
dinss
Level 1 Level 1
27. 5. 2018 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už BF1 nebyla v podstatě WW1 ale co je tohle? Supr, nejspíš tam nebudou DLC ale to jak překrucují historii je na pěst. Pojďme do všeho nacpat ženskou a ideálně vytvořit kampaň o tom, jaký jsou to chudinky. Od BF1 nepožaduju nějak historicky přesnou hru a ani jsem si nemyslel, že se to změní s příchodem V. Těším se na to jak v kampani bude vlastně minimum bělochů protože to dává smysl, ne? Snad nikomu z nás ve hře nevadí ženy, černoši či asiati ale proč je cpát tam, kde žádná žena nebyla? To se musíte zeptat kluků a hlavně asi HOLEK ze Švédistánu. Celému DICE a EA přeji brzký krach a komerční neúspěch. Stačilo nám, že jste už zprnili SW univerzum.

Docik
Docik
Level 26 Level 26
27. 5. 2018 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oni si ti tvurci proste neuvedomuji, ze kdyz vezmou krotitele duchu a udelaji zmenu ze z nich udelaji team zenskejch a jeste to odflaknou tak tim vsechny naserou. To same druha svetova. Pritom se da udelat valecna hra s hlavnimi zenskymi hrdinkami ktera nikoho neurazi a pritom bude historicky akuratni a to kurdske zenske bojove jednotky bojujici v syrii proti IS. Ale tohle je proste lamani reality aby vyhovelu ruznym hnutim a to je spatne.

Reklama
Reklama