Zpět na článek

Diskuze: Šéf Take-Two tvrdí, že se remaster GTA trilogie skvěle povedl

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Robert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šéf Take Two by se měl rozeběhnout hlavou proti zdi, třeba by mu to pomohlo. Ta trilogie je neskutečný průser, kdy jsme vlastně jako "remaster" dostali tu samou hru, která už na Store byla, jen je ve vyšším rozlišení, trochu odlesků....a za tohle málo se nebáli říct si o plnou cenu.

VEJR
VEJR
Level 1 Level 1
23. 1. 2022 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ROFL. GTA Remaster to schytává na všech frontách a vývojáři/vydavatele se plácají po ramenech jací jsou machři.

Sidelakozyne?

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to asi hrál remaster něčeho jiného

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
22. 1. 2022 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle korporace jsou všechny stejné. Jakmile dosáhnou určité velikosti, tak se jim tam nahoře z těch prachů úplně zatočí hlava a výsledkem jsou pak různé skandály a tenhle shit, co vyrábějí. Nemyslete si však, že se to týká jenom herního průmyslu.

Duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alespoň už víme, kdo přibyde do Game Passu příště 😁

skylines
skylines
Level 0 Level 0
22. 1. 2022 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duchino Take2 má třetinovou hodnotu oproti Activision-Blizzard. Nedivil bych se kdyby byl další na řadě.

midder
midder
Level 1 Level 1
22. 1. 2022 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines a 80% jejich hodnoty je jen značka GTA

Razzak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerikal tohle nahodou i CDPR o Cyberpunku? A celkem dost lidi neustale tvrdi, ze to tak je.

LosTaz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten to hrál asi jak Keanu Reaves Cyberpunk....

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyto vyroky lze interpretovat nekolika zpusoby. Jedna z moznych verzi je komplement k Pyrrhovu vitezstvi. Tedy porazka, ktera byla prinosna a bude vhodne takovou porazku pri nejblizsi prilezitosti zopakovat. Pokud by se tento termin ujal, zovu jej pro pripadne reference "Zelnickova porazka". :-) Vydana trilogie GTA sklidila spatna hodnoceni, ale pro Take Two byla podle slov pana Zelnicka financne vynosna, dost mozna i vice, nez ocekavali. Co to znamena? Ze zde z nejakeho duvodu nefunguje princip nabidky a poptavky a ze i po objektivne spatne nabidce je necekane vysoka poptavka. V takovem pripade ale neni cela vina na tvurci nabidky, ale vyznamny podil viny nese strana, ktera vytvari poptavku. Dusledek: Pokud se reflektivne nezmeni trzni chovani hracu, bude to znamenat nefunkcnost uplne elementarnich principu trhu a tedy chovani zucastnenych stran nebude pravdepodobnostne ocekavatelne a ani logicky analyzovatelne. Bohuzel se obavam, ze "konzumni otupelost" velke casti populace se projevuje nejen v hernim prumyslu, ale i v mnoha dalsich oblastech na celkovem stavu spolecnosti, ktera smeruje k necemu, co opravdu vetsina lidi nechce a muze s tim nesouhlasit, muze proti tomu protestovat, ale to je tak vsechno, co s tim muze udelat. Neco s tim opravdu udelat muze pouze navozeni stavu, kdy vyznamna vetsina populace se bude chovat zodpovedne a racionalne, nikoliv ze bude delat veci proto, ze je delat muze.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
21. 1. 2022 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Já vidím problém na straně poptávky v nesmyslných předobjednávkách, kdy se kupuje produkt, o jehož skutečné kvalitě si nikdo nemůže být do poslední chvíle jistý. A to se přitom bavíme o digitálním produktu, u nějž nehrozí jeho nedostatek. A když pak dojde k průseru typu Cyberpunk nebo GTA trilogy tak procento refundací je zanedbatelné, takže i takový produkt s rozporuplnou kvalitou je z finančního hlediska považován za úspěch. Vždyť ono by si stačilo počkat na ty recenze, které u těch významnějších titulů vycházejí nejpozději v den vydání.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
21. 1. 2022 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Pokud je skutečně procento refundací zanedbatelné a většina hru nevrátila a je s jejím stavem spokojená, tak je skutečně vina na straně konzumentů, kteří jsou dneska schopni akceptovat i špatnou kvalitu a to pak se není čemu divit.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
21. 1. 2022 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Jako minimálně u toho Cyberpunku si vzpomínám, že se psalo o jednotkách procent hráčů, kteří to vrátili. Zbytek prostě doufá, že se to časem opraví a čeká. Tak mají kvůli předobjednávky nehratelný produkt za plnou cenu místo toho aby počkali na opravu a pak koupili třeba už levněji. Potom by si vydavatel rozmyslel, v jakém stavu hru vydá.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Souhlasim s vasim komentarem. Myslim si, ze svou roli hraje i jista, jak to vyjadrit kulantne, prirozena snaha o konformitu typu, "vsichni moji znami si tu hru poridi, tak ja musim taky, abych se mel s nimi o cem bavit". To jde ruku v ruce s jevem nazyvanym "hype", ktery bych spise oznacil za "davovou sugesci". Jeste bych podotknul, ze krome recenzi maji dnesni hraci i dobrou moznost, jak poznat hru pred zakoupenim, sledovani na nektere streamovaci platforme, kdy vybrani streameri mivaji casto k dispozici hru s dennim predstihem. Zajemci se mohou podivat co je ta hra zac a jak se hraje, nebo pokud si nechteji vyzradit pribeh, tak se treba streamera zeptat na jeho subjektivni hodnoceni.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
21. 1. 2022 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Tak určitě to taky hraje roli, ale pro mě je zajímavé, že přes tolik negativních recenzí, hatu a naštvaných fanoušků série se přesto našlo velké procento hráčů, kteří to nechali být a je jim jedno, co za svoje peníze dostali a nechtějí to řešit. Určitě v tom taky hraje roli dostupnost digitální distribuce, díky které se hry dají zpětně opravit z defacto nehratelné verze na provozuschopnou verzi, což by ještě před 20 lety nebylo možné a lidi by jim takový produkt omlátili o hlavu a těch refundů by bylo násobně víc a možná by to vedlo i ke krachu dané firmy. Pořád říkám, že komfort jako je digitální distribuce je dvojsečná zbraň, která dává autorům záminku / možnost vydávat produkt rozbitý a je jen otázkou vůle autorů, jestli se jim vůbec bude chtít to opravit a řešit, nebo to prostě a jednoduše zametou pod koberec a budou tvrdit, že si jejich titul vedl náramně dobře. Pak je ale hodně smutné sledovat, když takové věci zneužívají právě velké firmy, které by měly jít příkladem a poskytovat tu nejvyšší kvalitu, za což byl Rockstar ještě nedávno považován.

Vladimír Bártek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele ja nevim, projel jsem v te remasterovane edici zatim jen GTA3, ale uprimne nechapu tu obrovskou vlnu hejtu. Jasne, par bugu tam bylo, ale urcite ne tolik, abych to oznacoval za kdovijak nejhorsi hru. Naopak jsem musel ocenit ruzna drobna vylepseni a treba co se tyce rizeni, ovladala se mi auta znatelne nejlepe ze vsech verzi, co jsem hral. Chapu, ze se lidem nelibi to jak vypadaji postavy, ale mejme na pameti, ze jde stale jen o remaster. Zda se mi, ze spousta lidi ocekavala grafiku ala GTA5, ale proste kdyz v puvodni dobove hre mate postavy, co vypadaji jako chodici kvadry, da se s tim carovat jen odsud-podsud. Snad jedine, co mi tam chybelo byla prostrihana puvodni hudba v aute, ale to ze po tolika letech neni lehke sehnat licence, to zase neni uplne jejich vina.

Vlad B

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vladimír Bártek Co kdybyste mi misto minusu vysvetlili, co je na tom remasteru takovej prusvih?

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlad B Stačí se podívat na srovnání původního vydání vs remasteru. V několika ohledech to vypadá spíš jako downgrade + jejich přístup. Kdokoli se v poslední době snažil o mod, který hru nějak vylepší, tak jim to zakázali. Jasně, mají na to právo a nechtějí si nechat ujít zisk, ale když pak vydají tohle za plnou cenu? A nakonec se dozvíme, že vedení je spokojeno. Neříkám, že je to srágora s hodnocením 1/10, ale od Rockstaru se čeká mnohem víc.

Vlad B

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie To by mě právě ale zajímalo, v čem je to downgrade (kromě hudby jsem nic jiného nezaznamenal). Jako je pravda, že je to další ze série línejch remasterů, kterej asi mohl být ještě mnohem lepší, alespoň za tu cenu. Jasně, ten cashgrab přístup je samozřejmě prasárna. Ale jde právě o to, co píšeš - těch hodnocení ála 1/10 se ze všech stran valí spousta je to, čemu na tom nerozumím, protože prostě takovej odpad ten výslednej produkt rozhodně není. To srovnání jsem si právě udělal sám, když si porovnám jak se mi hraje původní verze vs. remaster, čistě co se týče hratelnosti je ten progres znát a osobně mi to určitě vylepšilo zážitek ze hry. EDIT: ale je pravda, že asi hodně záleží na platformě, kde to člověk hraje.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlad B Za mě je to i grafika, která místy vypadá fakt špatně. Ať už obličeje, změna starých textur, které jsou stále vidět skrze tu novou. Technický stav, bugy a postrádá to smysl pro detail, který R* obvykle má. Jak zmiňuješ tu hratelnost, tak tam se určitého vylepšení dočkalo, ale je to zkrátka málo, aby si to ospravedlnilo tu cenovku.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
21. 1. 2022 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Je ale zajímavé, že díky takovému malému "glitchi na začátku" byli schopni hru stáhnout z prodeje a vrátit následně do prodeje stažené originály, po kterých hráči volali. Kdyby to byla nějaká malá chybka, tak to asi nedělají ;) Bude rozhodně zajímavé, jestli se to Rockstaru podaří celé tak nějak zamést pod koberec a už s tím nic nedělat, nebo přijde ještě záplava patchů a nakonec se bude ještě R* omlouvat, o čemž ale dost pochybuji. Taky bude následně zajímavé, v jaké kvalitě vyjde samotné pokračovaní GTA a nedivil bych se, kdyby tímto remasterem měli i slabé předobjednávky dalšího GTA, pokud se tím nechali negativně ovlivnit.

Mr Dark

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se pak nemusíme divit že některý hry v dnešní době takhle dopadnou když je generální ředitel troll :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
21. 1. 2022 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten musel den před tím výrokem pěkně chlastat....

fabioozo86

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je jak když pořád tvrdí, že ty šroty z Nošovic jsou kvalitní auta. Pozn. - nejsou vím o čem mluvím dělal jsem je 5 let.

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
21. 1. 2022 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fabioozo86 Je mel zase sedm let na starost zakaznika VW. Uplne stejny, maximalni tlak cena na ukor kvality. Dulezite airbagove systemy s klidem hodili do Bulharska, i kdyz jim bylo jasne, co je to za lopaty. (vim ze jsou, leta jsem tam musel letat - uz nikdy vice vw)

gerchan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, že to bude tvrdit, si myslíte, že řekne, že remaster stojí za velké smradlavé hovno? :D

Mighty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V nějakém alternativním vesmíru možná ...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
21. 1. 2022 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinými slovy - Prosím vás lidi věřte v naší společnost ať nám neklesá cena akcii a nekoupí nás MS. :D

IceFire
IceFire
Level 1 Level 1
21. 1. 2022 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu clickbait článek s cílem těžit na rozhořčení hráčů z kvality remasteru, alespoň tak mi to vyplývá z překladu vyjádření CEO, který očividně nemluvil o kvalitách hry, ale o jejích prodejích a vyjádření tak směřovalo směrem k akcionářům. Jasný, pořád je to svinstvo že ho zajímají jen tržby a je mu jedno, jak byla hra přijata, ale tohle je prostě zbytečnej clickbait.

Jfhugdt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak asi ma pravdu,kdyz vidim,kolik lidi to koupilo i pres negativni recenze...

Hrabe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zelnick je odtržený od reality.

Gamster

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybychom dostali triložku i na Steam, tak bych ti to ohodnotil ty Peťo. ❄️

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
21. 1. 2022 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strauss Zelnick je židovský obchodník, ktorý na Harvarde vyštudoval obchod a právo. Pred T2 pracoval v investičnej spoločnosti, ktorá skupovala iné aby zvyšovala kapitál. Do T2 vstupoval ako finančný žralok, ktorý v živote nehral videohry. Stačí si pozrieť/prečítať akýkoľvek rozhovor s ním. On má poňatie o ich portfóliu iba z powerpointových prezentácií, kde vidí grafy, koľko sa ktorá hra kupuje, ako si stojí, či rastie komunita a aká je roadmapa... Síce vie, že existuje nejaké GTA, no nedokázal by vymenovať jedinú postavu z tej série. Čo od takého čakáte? Na powerpointovom grafe to bol finančný úspech a to je jediné, na čom mu kedy záležalo.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
21. 1. 2022 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Naprostej souhlas. A sám přiznal že hry nehraje. To je jako kdyby CEO Applu nepoužíval iPhone.

Phillios191
Phillios191
Level 49 Level 49
21. 1. 2022 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bean To mi připomíná přednášku paní Hubnerové o KCD :D

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
21. 1. 2022 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Fakt díky... Mě tahle kauza minula a zvědavost mi bohužel nedala a tu "přednášku" jsem si našel. To je něco. :D

Jiří Čížek
Jiří Čížek
Level 23 Level 23
21. 1. 2022 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arogantní čur..

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
21. 1. 2022 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě řekne EA že je spokojené s novým Battlem a už fakt nevím...

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle lidi by se měli do jednoho vyházet. Z pohledu byznysmena a prodejů to možná úspěch byl (on ten budget asi nebyl nijak vysoký), ale z pohledu hráče je to průser jak bobek. Něco podobného tuším někdo prohlásil v CDP, že v Cyberpunku nechybí žádný slíbený obsah... když už nechci přiznat chybu, tak aspoň netvrdím jak skvělé to je.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Jeste lepsi moznosti je mlcet.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
21. 1. 2022 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutní masterpiece!!! 👌 🍺 😯 Koupil jsem si to 3x! :-D

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
21. 1. 2022 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus ani bych se nedivil ...

Reklama
Reklama