Trochu clickbait článek s cílem těžit na rozhořčení hráčů z kvality remasteru, alespoň tak mi to vyplývá z překladu vyjádření CEO, který očividně nemluvil o kvalitách hry, ale o jejích prodejích a vyjádření tak směřovalo směrem k akcionářům. Jasný, pořád je to svinstvo že ho zajímají jen tržby a je mu jedno, jak byla hra přijata, ale tohle je prostě zbytečnej clickbait.
@skylines
Jo, teď jen doufat že nenarvali všechny prachy do marketingu a že se vrátí ke kořenům i hratelnost. Btw s tou hudbou, v jednu chvíli tam byl hodně slyšet Tenet :D
Strašně se mi líbí že podle traileru pochopili v čem je síla Battlefieldu a ukázali v traileru přesně to co člověk chce v těhle hrách zažít :D Po minulých fiascích najali koukám pořádný markeťáky a odpálili to! A že použili i ten největší BF3 meme tak to je top :D
Jason Schreier si koukám vybral novou oběť, tentokrát Sony :D Ten kritický pohled je tu ale úplně mimo, to je přece věc Sony, na jaké projekty se soustředí a jak je rozděluje svým studiím. A očividně jim to funguje. Jak píšete ve článku, je logické jak se Sony chová a že bude upřednostňovat Naughty Dog, které vyrábí system sellers. A to tomu týmu co nechce dělat na Uncharted teď ještě vyhověli, takže přes koleno to taky zřejmě nelámou. Že nechtěli dávat zelenou Days Gone 2 např. naprosto chápu, ta hra fakt nebyla žádný zázrak, nakonec studio mohlo být rádo že to bylo jakž takž kladně přijato. Zajímá mě ale jak to je s tím TLOU, remake zní zvláštně, tak jestli to nebude nějaké nepochopení, jestli to není třeba jen remaster. Uvidíme..
@AsuraCzech
Vždyť jim tu hru stáhli i ze Sony obchodu, mají kvůli tomu refundy, dělají omluvný prohlášení a videa aby minimalizovali škody, kdy jim ty akcie stoupnou, je otázka. Jasný, vývoj se zaplatil, ale jim jde taky o ty dlouhodobé prodeje, prodeje dlc, aby o tu značku byl zájem i do budoucna atd., musí se teď sakra snažit aby napravili reputaci. Měsíc po vydání se o tom pořád vydávají články a je toho plný Youtube, jaký mají ve studiu problémy. To mi přijde jako pořádná facka. Nemyslím si, že měli lidi z CD Projektu pěkný Vánoce :D Oproti tomu Division takovej flame nedostala, prodávala se určitě taky, že z ní byli lidi jinak málo nadšení a spíš byly vidět negativní reakce bude tím, že to nebyla tak skvělá hra. EA má na kontě nějaký PR průšvih každou chvíli, tak už jsou na to lidi citliví, ale ono to taky neznamená, že se jim ten Battlefront nezaplatil.
@AsuraCzech
No nevím, mně se zdá že je toho všude plno. Už jen ty refundy a že jim klesly akcie od 30 % a investoři je žalujou, mají teda mnohem větší škody než Ubisoft tenkrát s Division. Nevím, jak moc víc by za to měli platit. Ono zase to není tak, že by Cyberpunk byl úplný shit, pod těmi technickými nedodělky je to pořád nadprůměrná hra, která dokáže bavit a vtáhnout (tady už se jedná samozřejmě čistě o můj subjektivní názor).
@N0isy
Já myslím že na slovech, která jako novinář použiješ, dost záleží. A nemusí to být tak komplikované, jak píšeš. Je rozdíl, kdyby napsal, "parts of the demo weren´t programmed yet" a "demo was almost entirely fake." Akorát to zní míň emociálně, nejsou to tak silná slova. A Jason určitě jako profesionál v oboru ty věty netvoří náhodně, ale účelně.
@N0isy
Anthem dle mě na tom byl o úroveň hůř. Teda, technický stav nebyl asi špatný, ale opravdu tam chyběl obsah. Tady se jedná víc o ten technický stav, kdyby to bylo technicky v pohodě, tak se reakce dále nesou spíše v duchu počátečních pozitivních recenzí a jen menšina lidí bude vzpomínat, že vlastně ale spousta věcí v té hře chybí nebo není tak dobrá, jako v demu. Jinak myslím, že si sypou popel na hlavu víc, než většina jiných velkých studií. Ale i v téhle omluvné komunikaci jsou faily, protože nemůžou některé věci říct naplno, už jen kvůli těm soudním tahanicím s investory.
@Johny
Díky za reakci, myslím, že v první půlce lépe vyjadřuješ, co jsem chtěl říct. Asi jsem myslel spíše ten styl psaní, zveličování, přiostřování, jak píšeš, ne že by si to kompletně cucal z prstu.
@N0isy
Tady souhlasím. Tohle dokazuje co píšu v odpovědi Duchino, že lidi jsou schopný nad leččím přimhouřit oči, když by ta hra nedostávala takový backlash za technický stav. Tam ta situace nejspíš byla dost podobná, akorát to nakonec přeci jen ještě nějak zvládli ukočírovat, málokdo remcal, že E3 trailer nebo demo byly hezčí a vývojáři slibovali víc. Převládly pozitivní reakce a situace byla opačná, lidi CD Projekt chválili až nekriticky. No a teď převládly negativní reakce a zase se podle mě hejtuje i to, co by se hejtovat nemuselo, nebo ne do takové míry.. Nevím, asi si tady stěžuju na davovou mentalitu :D
@Duchino
Duchino:Už jsem podobně odpověděl výše, ale jo, podělali to, že nezvládli doručit co v tom demu slibovali. I když ono se to na ně taky obrací hlavně kvůli tomu technickému stavu, kdyby ta hra aspoň běžela dobře, tak většina lidí bude ochotna přimhouřit oči nad tím, že nějaký featury z dema ve finále nedorazily. Mě akorát zaráží to, jak se ve zprávách jako v tomhle článku, nebo pak v následujících videích na Youtube, dělá, jakoby CD Projekt byl vedle No Man´s Sky první studio, co vydalo demo, které neodpovídá stavu hry. Jsem rád, když se věci uvádí na pravou míru. Takhle se tvoří akorát dobré clickbaity.
@N0isy
Jo je pravda, že pak nezvládli doručit, co slíbili v demu, to je už pochopitelný, že za to mají negativní reakce. Ale zveličování vidím v tom, že se dělá, jakoby vydávání dem, které ještě nereprezentují aktuální technický stav hry v době vývoje, nebylo normou, ale tak to zkrátka dnes je, na tom samotném faktu nic tak skandálního není. Oni akorát dojeli na to, že tu úroveň v demu nezvládli doručit. Kdyby se jim to povedlo dodělat včas vydání, tak to taky postujou sami ve vývojářských deníčcích, jak byli nervózní, protože ta hra ve skutečnosti nefungovala jako v demu, ale akorát by se tak plácali po ramenech, jak jsou dobrý, že to nakonec stihli. A veřejnost by je za to obdivovala. Jenže se tak nestalo, tak dostávají hate, asi zčásti oprávněný. Jen mě zaráží ten fakt, že se dělá, jako by to bylo nějaká nová věc, představovat na E3 dema, která neodpovídají realitě v době vývoje.
Přijde mi, že Jason je na CD Projekt přeci jen trochu vysazený, hledá ve všem senzace. Myslím teď např. to zveličování faktu, že hratelné E3 demo bylo fake. To je v odvětví přeci celkem běžná věc, pamatuju na vývojářský deník od Coryho Balroga, šéfa vývoje God of War, který tam uváděl, jak jejich E3 demo taky dalo strašně moc práce a v té době to neodpovídalo stavu hry, a že se pak se bál, aby zvládli zbytek hry doručit v tak dobrém stavu. Nechci říkat, jestli je tenhle systém dobře nebo špatně, ale asi je to v herním průmyslu prostě běžná věc a nevím, proč z toho dělat takový skandál, jako se píše v článku. Z tohohle důvodu mi přijdou ty články od Jasona nedůvěryhodný, přehnaný, senzace chtivé. Sice je určitě pravda, že v CD Projektu mají problémy, ale když je v tom článku zveličována taková věc, kdo ví co všechno je zveličené.
Nechci působit zle, ale někdy mi přijde že ty novinky přímo přepisujete z PR zpráv od herních společností, přijde mi, jako kdybyste se mi to snažili prodat, nahajpit... Osobně bych ocenil trochu neutrálnější tón, který nepapouškuje marketingovou kampaň. Napr. jak moc důležité tyto změny jsou, si dokážu posoudit sám. Jen můj názor.
Argument že online je stále beta už je trochu ohraný, ta hra v onlinu nefunguje už od základů a je očividné, že na tom chtějí jen podojit co nejvíc peněz z mikrotransakcí. Radši se vrátím do freeroamu v singlu nebo si rovnou dám příběhové repete.
Hra rozhodně nezklamala? Myslím že ta hra v mnoha směrech zklamání je, stačí se podívat na všeobecné reakce. Nejlépe to asi vystihuje recenze od AngryJoea.
Slavinek: Mně by třeba stačila jedna úplně nová nabušená herní pecka, která by demonstrovala možnosti nové konzole. Prostě nějakej launchovej titul, kvůli kterému bych si to musel koupit. Infamous, Killzone a atd. jsou supr, ale pořád málo.