Už delší dobu experti prorokují tištěným médiím, zvláště pak těm herním, brzkou záhubu. Ty to ale odmítají vzdát, což potvrzují i nedávno zveřejněné statistiky.
Game Informer, pravděpodobně nejúspěšnější herní časopis na světě, si minulý rok předplatilo úctyhodných 800 tisíc hráčů, přičemž do jeho vnitřností jich ale každý měsíc nakoukne téměř 4,4 milionů.
To je takový malý rekord, neboť se díky tomu magazín dostal na sedmou příčku nejčtenějších časopisů. Před ním se umístily pouze stálice jako Reader's Digest (6,1 milionů) nebo National Geographic (4,5 milionů). Za sebou naopak nechal taková jména jako Time či People.
Minulý rok se Game Informer umístil na dvanáctém místě, takže je vidět ohromný nárůst. Podle některých zdrojů navíc hernímu plátku stačí vnutit předplatné další stovce tisíc lidí a přeskočí i kultovní National Geographic.