Zpět na článek

Diskuze: Uložená pozice Cyberpunku 2077 se po překročení určité velikosti zničí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obrovska skoda, ze to dopadlo jak dopadlo (pro stare konzole)... hra se mi ani jednou nerozbila, vse frci na mmax... defakto neresim zadnou technickou stranku a jen se nechavam pohltit NC a citlive vybudovanym pribehem! je to cool a celkove je vedle tohoto sveta witcher 3 jen chudej bracha..

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
21. 12. 2020 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hra mě baví a to jsem ji ještě ani nehrál :D .

Mámvpí.ista

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni hateři CP2077 se jděte vys..t!! Je to blbý že toho hodně slíbili a nedodrželi... Pěkný prd, je to úplně super hra a vy si všichni zasloužíte vojnu. Všichni co nechápou že jsme na tom výborně i přes tu tkurvenou pandemii máme všechno. A v budete plakat a stěžovat si na posranou hru která je jen důkazem toho jak zbytečný všichni sme. Mě hra padá, občas blbne ale to jak vypadá když vyšla na asi 6 platforem?? Kdyby takhle mělo vyjít kcd nebo fallout ani se ty hry nespustí. Hlavně chtít vrátí peníze!? Opravdu jste košťata nechápu, radši jdi ven nebo di hrát něco jiného když je tvůj život tak ubohej že nic jinýho nemáš. Já si zatím počkám na zlepšení, protože já neměním strany když můj tým prohrává.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
21. 12. 2020 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mámvpí.ista Hlavně peníze fuč . Mrzuté že?

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
21. 12. 2020 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oujé, odehráno cca 25h na PS4pro, na jediné uložené pozici a to jsem looter jak hovado, cca 6x mi to padlo, ale ty 2 minuty načítání mě neštvou. Jediné co, tak načítání textur poměrně zlobí, ale když se člověk vžije do své role, což je u téhle hry fakt jednoduché, není třeba nikam spěchat a to načítání textur se celkem sklidní. Naprosto si hru užívám a pokaždé se těším, co mne v night city překvapí. 😊 Jak už jsem řekl pod jiným článkem, PS store mi taky pořád padá, už trictvrte roku, nejsem sám a nikdo to nikdy neřešil.

Souleater

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechcete náhodou začít hromadně pálit ty bluray nosiče a obaly od CP. Hromada her byla totálně roz.....ch. Ale toto už je fakt přehnanej hejt. A je to trapný.

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
20. 12. 2020 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je celkem vtipné. Můžete hrát, ale ne moc ať se nepokazí uložená pozice. :-)

CDrShit

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem ted konečně odeslal žádost na CDP red na vrácení hry a peněz, hra jinak pada i po 1.05 patch navíc jse m e z nejakeho duvodu zablokoval save pozice( vyskakuje nejaky cerveny vykricnik error nejde nahrat ani uložit) a musel jsem to nahrat nastesti z jine kterou jsem ulozil, hra neni v jadru spatna až bude skutečně reprezentovat to co bylo slibovano tak ji treba znovu koupim a zahraju tady me tech cca 10 hod. stacilo. Mam her na vanoce vic nez dost a taky jsem nedohral nejvetsi pecku playstationu Ghost of Cus...

Sephiroth
Sephiroth
Level 31 Level 31
Hlavní platforma: PC
20. 12. 2020 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to by mne docela vytocilo....

Meg.A.Byte.
Meg.A.Byte.
Level 1 Level 1
20. 12. 2020 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"CDPR je záruka kvality" No kdo se směje naposledy, ten se směje nejlépe. Jen doufám, že se ta část lidí co si to předobjednali a teď brblají, poučí a další přehypovaná hra už nebude mít tolik předobjednávek, nebo se herní průmysl nikdy nezmění.

midder
midder
Level 1 Level 1
21. 12. 2020 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. No kdo se směje naposledy, ten se směje nejlépe - To přesně použiju po nějaký době až hra bude vyladěná. Nikdo nečekal tak špatný start, ale po Witcherovi 3 se prostě čekat (vyleštěnou a vymazlenou hru) nedalo. Jinak Cyberpunk nebude poslední, však počkej na Elden Ring, to bude to stejný. O té hře se nic neví a spousta lidí je na to nahypená a to ani nemají hrubou představu jak to bude vypadat. Mark my words.

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
21. 12. 2020 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@midder Hype na elden ring je kvůli třem důvodům: George R. R. Martin, Hidetaka Miyazaki, FromSoftware. A že po nějaké době bude hra vyladěná nestačí, pokud jen opraví bugs a performance tak to nestačí. Policejní systém by byl fajn kdyby přidali a mnohem mnohem dalšího. Upřímně si myslím že nic takového nás nečeká a hra zůstane stejná což by bylo smutné protože kromě příběhu a vedlejších misí, ten svět stojí za hovno. Je prázdný, nic se tam neděje. ALE je překrásný, opravdu se tam dá kochat kdekoliv jste ale bohužel jen to.

Mighty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@midder No, nikdo spíš nečekal bezchybný start...nebo tu pořád převažujou naivky ?

CoByUdelalaEA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meg.A.Byte. Kdyby s tebou takhle vymrdala EA, ani nemrkneš. Ale u CDPR je to strašnej problém. Lodi by mělo vytáhnout hlavu z prdele a trochu myslet dřív, než začnou číst tyhle debilní ckankym

bokas
bokas
Level 42 Level 42
21. 12. 2020 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CoByUdelalaEA To spis ty tu hlavu vytáhni, chápu že si necháš srat na hlavu i v reálným životě , proto očividně nemáš kus empatie pro druhé v tomto případě , naštěstí jsou i lidi, co si tohle líbit nenechají a věřím , že už se to u CD RED opakovat nebude, ale čím víc si natlučou tím lepe 😉

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle fakt nevymyslíš. Po druhém odkladu jsem začal mít obavy o to, jak tahle hra dopadne. Upřímně mi ty odklady pěkně zkrotily očekávání a jsem za to teď rád.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
20. 12. 2020 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problemy CP77 na konzolich hracum fakt nezavidim a CPR za to zaslouzi poradne vytaht za usi, pokud ale nekdo trvdi, ze ta hra je odpad i na PC, tak proste lze - staci se podivat na Steam a 78% kladnejch recenzi. Takze zase jsme u brecici urvany mensiny, ktera je bohuzel nejvic slyset a pro kterou je nejvetsi problem, ze ma CP77 o dve animace panikaricich npc min nez GTA5 ... I na PC jsou bugy, ale rekl bych ze +- ve stejny mire, jak je posledni dobou u podobnejch titulu bohuzel zvykem, takze je mi i celkem lito, ze si to ted CPR vyzira i za ostatni. Co se tyce mistni recenze a hodnoceni na konci, tak za me je to cislo ok (subjektivne je pro me CP77 desitkova hra i navzdory problemum, ktery zatim ma), jen ji mozna chtelo doplnit / rozlisit i o hodoceni na ruzny platformy.

Vedro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Hele vsichni moc dobre vime, ze vetsinu hracu tvori decka a pubertaci. Proto je tydle skupiny nejvice slyset. Videli mesto a auta a hned si mysleli, ze to bude dalsi GTA. Cyberpunk je ale uplne o necem jinem nez o delani bordelu po ulicich.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
20. 12. 2020 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vedro To my sice vime, ale ten ten medialni humbuk muze vyvolat nejakou reakci u akcionaru a jen doufam, ze to s cp77 nedopadne stejne jak s ME:A, kdy byla zazdena cela hry, ktera sice nedosahovala kvalit puvodni trilogie, ale byl to vic nez slibnej zacatek neceho novyho. A to vsechno vicemene jen kvuli nedotazenejm facial animacim.

XspyCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vedro Nejsem puberťák ...a o čem jiném je hra s punkem v názvu a náhodných přestřelkách v samotném městě ??? Ono to je totiž o tom samém jako GTA + trocha toho cyber korporatismu a vykořisťování v dějové lince ....jinak tu mám dvě openworld města a GTA je dokonce víc živoucí

Mong
Mong
Level 39 Level 39
20. 12. 2020 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XspyCZ Aha, takze ty jsi vydedukoval herni napln podle nazvu... Ok, na to zadnej argument nemam.

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
20. 12. 2020 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong Souhlas, s PC verzí extra problémy nejsou, jen prostě občas nějaký ten bug, ale to je prostě u těch velkých světů normální. Bohužel však nejsou ani samotné questy nic extra a pořádně nenarazíš nějaký, který by se ti vryl do paměti, to je hlavní problém. Neustále se vypichoval quest, nebudu uvádět název, že má být v CP 2077 totální odvar, ale fakt není. Město vypadá sice pěkně, ale nemůžeš provést interakci s kýmkoliv, vždy tě jen odbydou. Nehledě na questy se zakupováním vozidel, to jsem fakt nepobral, wtf. Kdyby to bylo ty auta ukrást a někam hodit, tak ok, ale kup si takový a makový auto, který stojí kýbl edáčů a je ti k hovnu?? Nechápu. A to neřeším jízdní model, strašný. Chraň bůh, hra není špatná, má hromadu problémů, které postupně určitě vyladí, ale ani po příběhové stránce to není úplně ono, a to je špatně.

naheCZ
naheCZ
Level 29 Level 29
20. 12. 2020 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr V Žádný, který by se vryl do pamětí? Quest s vyšetřováním vloupání do bytu kandidáta na starosty považuji za jeden z nejlepších, co jsem kdy dělal. Na quest s vězněm, který našel boha, asi nikdy nezapomenu. To bylo dobré WTF. Linka s Panam a nomádama taky skvělá. Když už to nejsou samotné questy, tak to zachraňují skvělé postavy. Snad všechny jsou parádně napsané.

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
20. 12. 2020 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naheCZ Linka s Panam souhlas. Vězeň?? Ani omylem, spíš zdlouhavý a nudný. Kandidát na starostu slušný, ale ne něco, z čeho bych nemohl spát, tedy samozřejmě záleží i na případném konci questu, pokud je možnost mít různé konce, podle toho se může lišit i zážitek.

Vedro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naheCZ Presne, kandidat na starostu byl megasuper. Potapeni s Judy bylo taky moc pekny a ta futuristicka 3D videohra z budoucnosti pro deti byla taky mega.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
20. 12. 2020 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naheCZ Linka s Riverem byla intense af. Parádně jsem si užil koncert do takové situace s takovou perspektivou mě ještě žádná hra nehodila. U téhle části jsem měl neustále úsměv na tváři, protože mi to přišlo sakra cool. Linka s Judy a poté dopisování s ní bylo taky fajn. Ta hra má dost dobrých questů a postav taky.

Vedro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr V sry, musel jsem to smazat. nevim jak oznacit spoilery a tech jsem tady napsal celkem dost...

Jakub Lenk
Jakub Lenk
Level 6 Level 6
20. 12. 2020 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mong To je internet. Lidem by melo konecne dojit, ze na internet se chodi psat jen spatne zpravy. O kladne reakce je nouze.

Leianka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem kvuli bugum pres tyden nehrala ale nevite nekdo, jestli opravili mnozstvi veci, ktery clovek muze mit u sebe? V kazde misi jsem sbirala vsechno co se dalo ale na konci jsem se uz nemohla ani hybat, kdyz jsem prekrocila vahu. Je to hodne otravny, nejhorsi bylo, ze poradne nevim ceho se zbavit a co si nechat. :/

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 12. 2020 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leianka Zpomalení hráče, pokud se přetíží, je běžná mechanika v RPG hrách. Je potřeba průběžně prodávat nepotřebné věci obchodníkům nebo výkupním automatům na ulici. Případně je možné odházet nepotřebné předměty do skladu ve vašem bytě. Osobně jsem nonstop prodával prakticky všechno, co jsem neměl "nasazené" - a nasazoval jsem si cokoliv, co mělo lepší statistiky (vyšší čísla). Kromě toho jsou ve hře také perky (schopnosti) zvyšující, kolik toho unesete.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
21. 12. 2020 04:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Hráč ani nemusí do bytu. Stačí si přivolat auto a může to nacpat do kufru který funguje stejně.

Mong
Mong
Level 39 Level 39
20. 12. 2020 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leianka + je jeste moznost nepotrebny vybaveni rozebrat primo v inevntari (klavesa Z) na meterialy klidne i behem mise

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 12. 2020 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leianka Váha je mechanika hry,perkama si zvyšuješ nosnost,přesto není nekonečná :-) musíš prodávat,rozebírat,uskladňovat - tohle není bug ani chyba hry

Johny
Johny
Level 20 Level 20
20. 12. 2020 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leianka Také navštiv ripperdocy, někteří mají cyberware, který zvyšuje nosnost.

Daniel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrají na PC a je to docela fajn sedmičková hra. V některých aspektech je hra zaostalá, RPG na úrovni Fallout 4, stealh mizerný. Naštěstí to dobře vypadá, tak se spíše kochám grafikou atmosférou cyberpunku. Recenze 9 a výše beru zcela za manipulativní.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na starých konzolích hra nefunguje, save je nefunkční když člověk jede crafting, AI policie neexistuje, 98% rozhodnutí nemá na nic vliv, hra je zabugovana stejně jako Anthem, Fallout 76, každému to běží jinak nehledě na tom co má za mašinu, combat je jak vystřihnuty z Far Cry a loot je jak špatná kopie Borderlands, stealth je těžkej podprůměr, RPG prvky jak z Falloutu. Cyberpunk je looter shooter s dobrým příběhem a technologické demo které pořádně nefunguje. CDPR aktuálně spadly na úroveň EA, Ubisoft, Activision díky tomu jak okradly vlastní zákazníky

kosac

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler yesss.. a přesto všechno mě hra baví víc než Witcher.. :) takže se vlastně bavím 2x,, poprvé hrou a podruhé brekem přehypovaných fans :)

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kosac Souhlasím, mě Cyberpunk taky baví a hodně, ale ani náhodou si ta hra zaslouží v aktuálním stavu víc 7/10

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
20. 12. 2020 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Já bych dal 8/10 a to jen kvůli chybějícím prvkům. Na vážné problémy jsem za 30 hodin nenarazil.

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
20. 12. 2020 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront Pokud máš PC verzi hry, tak ani nenarazíš, já mám skoro 60 hodin za sebou a najdeš maximálně otravné bugy, kde někde něco nejde sebrat, něco někam samo vylítne a spadne, ale občas taky něco někde chybí, jako nyní u jednoho questu tělo, které jsem měl najít, ale prostě tam nebylo, tak holt musíš hru vypnout a znovu nahodit. Každopádně to chce fakt pravidelně ukládat, protože nikdy nevíš, co se kde posere.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kosac Jo no. Jak si můžou hráči dovolit být "nahypovaný" na to, že jim ta hra na konzoli poběží! Taková nestydatost!

naheCZ
naheCZ
Level 29 Level 29
20. 12. 2020 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Když si člověk vzpomene, kolikrát dostal na PC naprosto hroznej konzolovej port...

TwiCe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ještě že když vycházela ps4 tak všechny přechodné hry jako BF3 nebo FC3, neměli žádné ztěchto problémů a běželi bez propadů 60fps 4k. Ale tenkrát se skupinově neočkovalo aby lidi hýkali jako ovečky na něco co se děje už dlouhé roky napříč celým herním odvětvím. Ale tak třeba se pomocí armády ovcí dotlačí k nějakým změnám a hry nebudou vycházet na půl dodělané. Všechno špatné je k něčemu dobré.

TwiCe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Stím Fallout76 si to docela vystihl, taky člověk slyšel hýkání jak se to díky bugům nedá ani hrát a přitom já ani 10 lidí v mém okolí se zmíněnými problémy nesetkali. Ale tak to bývá, že nespokojení uřvanci budou konstantně plakat a druhá půlka spokojeně hrát bez potřeby se někde vyjadřovat a následně si kazit náladu lichými útoky človíčků co to vlastně ani nehráli. No, jestli combat vystřižený z FC, tak si pokládám otázku kolik si těch akčních fps vlastně hrál. :) Zrovna vtomhle aspektu bych řekl je série FC dokonce o pár krůčů dál. Ale ony ty čísla za názvy her, taky něco znamenají.. Pokud je stealth těžkej podprůměr tak uveď prosím nějaké příklady nadprůměru stealth fps, myslím že každý kdo ví a bude číst tvé příklady pochopí jak mimo tahle narážka byla. :) AI v hrách se neposunula klidně už 15let. Cyberpunk má unikátní svět ale herní mechanismy jsou ve velkém přejaté z jiných her, ale to je dneska naprosto normální, asi bych úplně nenaznačoval že je to špatně.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TwiCe Far Cry New Dawn ti stačí ? Jinak já si nemyslím že combat sám o sobě NENÍ špatný, jen to není nic co bych neviděl jinde - zpomalování času, melee zbraně, double jumpy, klouzání se po zemi atd. Combat je fajn s tím nemám sebemenší problém. Lepší stealth fps hry - Dishonored 1,2 Deus Ex Mankind Divided, Human Revolution Thief A vím že Splinter Cell sice není fps hra, ale i tak ho zmíním. AI - pokud vím tak v žádné jiné hře se 2 metry za tebou nespawnuje policie po tom co někoho zabiješ bez jediného svědka nebo se snad pletu ? Nehledě na to že stačí vejít do obchodu a okamžitě je ztratíš nebo stačí uběhnout 30 metrů, žádná policejní vozidla té nepronásledují ani kdyby vyvraždil půl města. AI doslova a do písmene zakopává o mrtvá těla. Souhlasím s tebou že má CB unikátní svět nebál bych se říct že ten nejunikátnější vůbec. Jinak bych chtěl jen říct že já si hru fakt užívám i přesto všechno co jsem vyjmenoval, ale jsem si moc dobře vědom toho že to mohlo být mnohem lepší. A na závěr: proč je ta hra proboha looter shooter ????

NightSider
NightSider
Level 1 Level 1
20. 12. 2020 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt zajimave, tohle si pamatuju z PS3 verze Skyrimu, kde se ten bug snad any nikdy nepovedlo vyresit. Ze se tak blbe ptam (nez abych googlil), ale jaky je technicky duvod omezovat velikost save?

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
20. 12. 2020 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NightSider datovej typ proměnejch, pokud to překoná určitou délku, přeteče to "jinam" a zpátky už se to nikdy nedá vrátit, protože to všechno promíchá => nevrtané poškození

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
20. 12. 2020 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na štěsti to dělám. Takže asi pohoda. Ted si dávám chvilku pauzu protože po 50 hodinách mě přijde hra trochu stereotypni. Jako hlavni příběh super ale asi moc dělám vedlejšáky.

MartasZLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaldos Má to stejné. Dělám jen vedlejšáky a po 45 hodimách mě to už nebaví.

XspyCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaldos Ta hra má hlavně jen ten hlavní příběh , protože openworld je rozbitý a dějově se vedlejsí mise už moc kreativní ani nazvat nedají ...

TwiCe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XspyCZ Takové chytré fráze, to sis vyslechl někde na internetu a sám to nikdy nehrál, viď.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
20. 12. 2020 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po 30hodinách má save 3,5MB, jen prodávám slabé zbraně za €$.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
20. 12. 2020 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak toto je ťažký fail... Ja som presne ten typ hráča, ktorý hromadí všetko harampádie, z každej zbrane musím mať v úkryte po kuse a k tomu tony munície a vecí na výrobu predmetov. Dúfam, že na PC ten limit dajú na neobmedzene.

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
20. 12. 2020 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio To hromadit fakt nebudeš, ve hře tolik sraček zbraní. že ti valná většina je k ničemu. Budeš mít pár oblíbených, zbytek je k ničemu. Já zavedl systém uschovávání epického a legendárního vybavení, zbytek je trash.

Makak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr V Tenhle přístup jsem zavedl taky , škoda že hra nemá žádné set itemy( Witcher 3 zelené ) , tady by se dali s tím vymýšlet určitě zajímavý buildy.

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
20. 12. 2020 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Makak Dali, ale lidi z CDP vymýšleli tolik novinek, aby nás hráče okouzlili, že se vybodli na osvědčené věci, které fungovali třeba právě ve W3. Hra je hrozně přeplácaná a všeho je tolik, že to stejně neužiješ. Je to pro mne zklamání. Není to špatná hra, ale rozhodně ne hra roku a myslím, že si v CDP na sebe ušili bič, protože mají co opravovat. Navíc ve hře nejsou tak zajímavý questy, jako byly ve W3, to ani omylem, je to prostě škoda. Takových let na to měli a pak to takhle poserou.

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
20. 12. 2020 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl. ale jako je to zklamání. Pokud bych hru neměl v předobjednávce PC verze, tak nyní bych jí nekupoval. Fakt se musí počkat, protože i na PC je spousta chyb a bugů. Navíc mi přijde, že tentokrát není nic moc ani příběh. Prostě zklamání, vědět to dřív, že to bude takový průser, tak za tu hru plnou palbu nedám ani omylem.

flexo369
flexo369
Level 21 Level 21
20. 12. 2020 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr V Možno preto sa hovorí nikdy nepredobjednávaj, neviem.. možno niektorí ľudia kupujú aj auto skôr ako z fabriky vyjde prvý hotový kus 👌

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
20. 12. 2020 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flexo369 Zaklínače 3 jsem si taky předobjednal, jelikož jsem věřil, že to bude pecka a nezklamal. To se o CP 2077 bohužel říci nedá. Ponaučení pro mě, že tvůrce hry není záruky kvality.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
20. 12. 2020 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě, kam se poděli ti, kteří po vydání hry neustále hlásali, jak Day 1 Patch vše opraví.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 12. 2020 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám 3,4MB ale nemám dohráno :D každopádně,já prodávám veškerou veteš,zbraně apod. rozebírám na součástky takže nehrozí abych měl stovky kusů harampádí u sebe 😂

Johny
Johny
Level 20 Level 20
20. 12. 2020 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle se týká hlavně PC verze, na konzolích hlásí hráči savy s velikostí přes 10MB a nenarazili na žádný problém. Já mám dohráno, všechno dokončeno, posbíráno - 5,6MB. V inventáři mám jen vybavení, které používám, včetně pár kopií Johnnyho oblečení, které jsem včera omylem vyrobil, akorát v úkrytu mám naházeno spoustu zbytečného oblečení, plus ikonické zbraně. Vyráběl jsem nějaké oblečení, zbraně, modifikace, ale určitě ne tisícovky. Co jsem tak četl, tak je to celkem random. Jedni hlásí, že jde o nějaký glitch s duplikací itemů. Někdo hlásí, že mu narostla velikost savu, když rozkládal 1000 granátů, někdo zase, že rozložil 2000 granátů a nic.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
20. 12. 2020 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

reálně se to týká jen lidi, kteří bugovali duplikováním stovky předmětů, po dohrání má můj save 4MB, zase se dělá z komára velbloud

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
20. 12. 2020 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk No já nevím, už jenom to vědomí, že ti taková blbost může zničit progress by mě docela sralo, pak určitě na hru budou vycházet nějaké mody a textury, savy se tím celkově zvětší, tak to prostě je problém, kterej se musí vyřešit, a teď otázka, co to řešení bude obnášet? Obvykle zásah do savu znamená ve hrách nutnost začít new game.

Sharik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po 70h nahraných jsem na 5,3MB, takže rezerva tam ještě je, ale dohráno nemám , tak uvidíme...

Reklama
Reklama