Vrátili jsme možnost hodnotit komentáře negativně
Novinka Vrátili jsme možnost hodnotit komentáře negativně

Vrátili jsme možnost hodnotit komentáře negativně

Martin Zavřel

Martin Zavřel

85

Stejně jako předtím, i tentokrát reagujeme na vaše přání.

Reklama

V uplynulých měsících jsme pravidelně dostávali vzkazy od různých čtenářů, že jsou občas zasypání negativním hodnocením jejich komentáře v diskuzi - tzv. palcem dolů - a že jim to bere chuť do další diskuze.

Ačkoliv někdy bych si troufl tvrdit, že to bylo na místě, jindy ne tak docela - a mrzelo nás, že to některé odrazuje od dalšího sdílení jejich (slušně a konstruktivně formulovaných) názorů.

Proto jsme v uplynulých dnech palce dolů zrušili, po vzoru některých velkých zahraničních webů, které také mají možnost pouze vyjádřit "+1" u příspěvků.

Jak se ale poměrně rychle ukázalo, řada z vás to brala jako omezení jejich možnosti projevit názor, aniž by jej museli výslovně sepisovat. Proto jsme nyní vrátili možnost příspěvky hodnotit pozitivně i negativně. Nicméně místo "tradičního" palcování jsme jim dali vzhled "šipky" nahoru nebo dolů.

Jste rádi, že je tato možnost zpět?

Hlasujte prosím v naší anketě:

ANKETA: Vyhovuje vám možnost hodnotit komentáře pozitivně i negativně?

Píši o tom v individuálním novinkovém článku, protože kromě jiného mi bylo vytknuto, že nedostatečně zasvěcujeme čtenáře do zákulisního dění a důvodů pro změny na Zingu.

Jak jsem ale psal ve svém prvním článku zde, komunikace s vámi je pro mě ve skutečnosti ze všeho nejdůležitější a opravdu se snažíme pro ni dělat maximum.

Ať už vám na Zingu vadí cokoliv, nejsilnější aspekt online magazínu je, že se může relativně pružně měnit a reagovat na vaše přání - obsahově, funkčně, vzhledem i ve všech ostatních aspektech. Pojďme tedy společně hledat cestu k tomu, co pro všechny - nebo alespoň většinu - bude fungovat nejlépe.

Děkujeme za konstruktivní feedback a vaši spolupráci při tvarování Zingu do jeho nejlepší možné podoby.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama