Wolfenstein 3 by měl přinést více svobody a pozměněný formát
Novinka Wolfenstein 3 by měl přinést více svobody a pozměněný formát

Wolfenstein 3 by měl přinést více svobody a pozměněný formát

Michal Burian

Michal Burian

22
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Říká senior designér, ale třetí díl zatím nebyl oficiálně oznámen.

Reklama

Je více než jasné, že jednoho dne vznikne další Wolfenstein, když Wolfenstein: The New Order (recenze) z roku 2014, následné rozšíření The Old Blood a loňský Wolfenstein II: The New Colossus zaznamenaly velký úspěch. Na téma nového, dosud neoznámeného dílu se rozpovídal senior designér Andreas Öjerfors. V interview s redaktorem britského Eurogameru se zaobíral méně povedenými věcmi v The New Colossus a přitom nakousl, kam by se mohl další díl posunout.

Öjerfors vidí u Wolfenstein II: The New Colossus problém v neverbální komunikaci. Jinými slovy v tom, že hra dostatečně hráčům neříká/neukazuje, kam mají jít nebo kde je slabé místo nepřítele. Zároveň by se rád podíval na větší svobodu pro hráče a navrhuje, že by třetí díl měl být v něčem odlišný, měl by se vydat trochu jinou cestou, aby přinesl odlišnější formát, ale zároveň by Wolfenstein 3 zůstal střílečkou z pohledu první osoby. FPSky jsou totiž základní hodnotou studia MachineGames. Prý kdyby dělali Tetris 2, tak by z toho stejně vznikla first-person střílečka.

Tak uvidíme, co má švédské studio MachineGames tentokrát v plánu. Nečekejte ale, že se o trojce bude mluvit už na letošní E3. Když totiž Öjerfors dostal otázku na možné pokračování a co by tedy změnil, odpověděl, že o tom nemůže mluvit. Kdyby to udělal, tak by si ušetřili E3 za dva roky. Vyhýbavě odpověděl i na otázku ohledně hlavního hrdiny BJ Blazkowicze. Nemohl potvrdit, ale ani vyvrátit, zda bude figurovat v dalším díle. Kdyby nám to prozradil, tak by nám prý došlo, na čem v MachineGames pracují.

Ať už jde tedy o cokoli, MachineGames se může spolehnout na Bethesdu. Společnost na vývojáře nespěchá, dává jim dostatek času, a navíc nechce za každou cenu vytvořit masový hit. V Bethesdě ve hry věří a když je dobrá, tak se bude dobře prodávat, dodal senior designér.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama