Záplava gumových kachniček v Demon's Souls
Novinka Záplava gumových kachniček v Demon's Souls

Záplava gumových kachniček v Demon's Souls

Dominik Tománek

Dominik Tománek

Platformy PlayStation PlayStation 5

Z vany rovnou do Boletarie.

Reklama

Vývoj nové hry je většinou zdlouhavý a jednotvárný proces, tvůrci si proto hledají způsoby, jak si práci aspoň částečně zpříjemnit. Jinak tomu není ani v případě Bluepoint Games, kteří si vytvořili zajímavý postup při testování funkčnosti remaku Demon's Souls na PS5. Bývalý zaměstnanec studia Collin Harris na Twitteru sdílel video, ve kterém ukazuje jak vývojáři zkoušeli fyziku a efekty mlhy. V emailovém rozhovoru pro server GamesRadar Harris celou situace objasnil:

"Byl to perfektní model pro testovaní, díky jeho velikosti a tvaru. Navíc šlo o vtipný kontrast mezi zářivě žlutou gumovou kachničkou a neuvěřitelně detailním prostředím temného fantasy světa."

Všechno krásné musí skončit, a tak kachničky nakonec potkal nešťastný osud. V jednu chvíli se jejich počet naprosto vymkl kontrole a některé zmutovaly v obrovské žluté nestvůry s nabroušenými zuby. Harris poté dodal, že se tvůrci obaváli, aby se kachny nedostaly do finální verze hry, proto je radši odstranili.

Dostali jsme strach, protože kachničky začaly být až moc oblíbené. Byla tedy velká pravděpodobnost, že by si našly cestu do konečné podoby hry. Místo risku potenciálního poškození naší reputace u Sony, jsme radši zvolili extrémní řešení. Byla to sranda a vzpomínka, kterou si navždy budu pamatovat."

Harris zařídil, aby na žluté hračky nezapomněl ani zbytek týmu. Vytisknul tedy několik kachen na 3D tiskárně a ty následně rozdal některým zaměstnancům Bluepoint Games. Kachničky se sice nakonec do hry nedostaly, ale je zajímavé nahlédnout za oponu vývoje, tak detailní hry jakou jsou Demon's Souls.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama