Tvůrci Elden Ringu se cítili pod tlakem kvůli předělávce Demon's Souls
Elden Ring Novinka Tvůrci Elden Ringu se cítili pod tlakem kvůli předělávce Demon's Souls

Tvůrci Elden Ringu se cítili pod tlakem kvůli předělávce Demon's Souls

Ondřej Partl

Ondřej Partl

17
Platformy PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Mijazaki se navíc přiznal, že zmíněný remake nehrál.

Reklama

Při vydání konzole PlayStation 5 jsme se dočkali hned několika titulů, které tento stroj doprovodily, kdy mezi nimi byla i předělávka kultovního Demon's Souls, o níž se postaral tým Bluepoint Games. Recenzi na titul si můžete přečíst zde, kdy v té době se jednalo o v podstatě jediný projekt, který skutečně vypadal a zněl jako něco z nové generace.

A jak to vypadá, tak tyto kvality dostaly pod tlak vývojáře z From Software, především tedy oddělení grafiků, kteří aktuálně pracují na očekávané záležitosti Elden Ring.

To prozradil samotný Hidetaka Mijazaki v rozhovoru pro nejnovější číslo časopisu Edge (děkujeme VGC):

"Ano, jsem si docela jistý, že naši zaměstnanci v oblasti grafiky cítili tlak více než kdokoli jiný. A nejen u Elden Ringu, ale u všech her, které vytváříme. Grafické zpracování není něco, co považujeme za nejvyšší prioritu. To, co požadujeme po vizuální stránce, závisí na systémech a požadavcích samotné hry a ve srovnání s ostatními prvky vývoje to má menší prioritu." - odpověděl na otázku ohledně grafického zpracování remaku Demon's Souls.

K tomu navíc dodal, že v tomto ohledu Mijazaki na grafický tým příliš netlačí, jelikož ví, že pracují extrémně tvrdě, což platí i u Elden Ringu, který by skrze různé nové prvky měl být tou dosud jejich nejhezčí hrou.

Mijazaki se navíc přiznal, že zmiňovanou předělávku Demon's Souls nehrál, za což může fakt, že nerad znovu navštěvuje své vlastní projekty:

"Jak říkáte, tak jsem v tom [remaku] nebyl přímo zapojen a ve skutečnosti jsem jej ani nehrál. Ale je to proto, že mě jednoduše nebaví hrát hry, které jsem v minulosti vytvořil. Vyvolává to spoustu starých emocí, spoustu starých vzpomínek, a to je trochu nepřekonatelné a už to nepůsobí jako hraní. Remake jsem tedy nehrál, ale jsem velice rád, že dostal tento nový vzhled, tuto zcela novou grafiku současné generace. Byla to stará hra, takže vidět, jak byla předělána tímto způsobem a aby ji hráli noví hráči, mě samozřejmě potěšilo."

Kromě toho zmínil, že ho bavilo vidět, jak tým z Bluepoint Games přišel s novými prvky a k různým elementům hry, jako je vizuál i mechaniky, přistupoval jiným způsobem než samotný původní tým.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama