Projekt byl odkoupen od původních tvůrců ze zlínského studia Soulbound Games. Nyní vzniká ve studiu Black Wing Foundation a o vydání se postará 1C Company.
Vzpomínáte na zajímavou noir plošinovku Renoir, s níž chtělo začínající zlínské studio Soulbound Games prorazit na Kickstarteru? Pokud ano, tak jste možná zaregistrovali i skutečnost, že kampaň na Kickstarteru skončila nezdarem. Od dé doby jsme o projektu neslyšeli, ale nyní se vrací mezi živé.
Za tu dobu došlo k nejedné změně. S dovolením nechám mluvit oficiální oznámení, které najdete na novém oficiálním webu:
„Především byl projekt Renoir odkoupen od původních vývojářů Soulbound Games a novým vlastníkem je 1C Company (přední východoevropský a středoevropský vydavatel). Novým vývojářem je Black Wing Foundation. Vývojářské studio se specializuje na vývoj her od roku 2007 a má více než osm let zkušeností s technologií Unreal Engine.
Spolu se změnou vývojáře došlo i k úpravám samotné hry, konkrétně se jedná o změny v designu úrovní, jádru hratelnosti, příběhu, grafice [a] herních animacích.”
Tím povídání o změnách nekončí. „Všechny hádanky v původním projektu počítaly s tím, že budou rozmístěné výhradně v otevřených oblastech - v parcích, ulicích a na okraji města. Původní koncept byl pozměněn a nyní se podíváme nejen do exteriérů, ale i interiérů, přičemž interiéry (a s nimi spojené puzzly) budou převažovat. Jsou rozmístěny v důležitých lokacích, konkrétně na hřbitově, v městské radnici, na policejní stanici či v obří stavbě zvané Monument.
Jediná lokace, kde zůstalo velké množství 'outdoorových' hádanek, je hřbitov. Ten však díky novým efektům a využití 3D objektů nyní vypadá úplně jinak než v originální verzi.”
Ke změnám dojde i v případě způsobu, jakým hra vypráví svůj příběh. Původně chtěli tvůrci využít CGI videa, nyní ale Renoir sází na animované komiksy v noir stylu, které mají zdůraznit atmosféru.
Závěrem se můžete podívat na novou podobu hry, a to díky okolo se válejícím screenshotům. Další detaily se máme dozvědět časem, resuscitovaný Renoir každopárně zamíří na PC v listopadu letošního roku. S konzolovými verzemi se očividně nepočítá.