Respawn mění některé prvky Titanfallu 2 na základě zpětné vazby hráčů
Titanfall 2 Novinka Respawn mění některé prvky Titanfallu 2 na základě zpětné vazby hráčů

Respawn mění některé prvky Titanfallu 2 na základě zpětné vazby hráčů

Martin Cvrček

Martin Cvrček

4

Reakce na tech test, který se uskutečnil o víkendu, nebyly vždy úplně pozitivní, což si Respawn bere k srdci a hodlá leckteré věci změnit či vylepšit.

Reklama

O víkendu si mohli majitelé Xboxu One a PlayStationu 4 vyzkoušet Titanfall 2 prostřednictvím tech testu. Ten měl v první řadě otestovat zátěž serverů, přičemž byl postaven na verzi hry staré pár měsíců. I tak se ale vyrojila bohatá zpětná vazba od hráčů, která rozhodně nebyla vždy pozitivní. Mnoha veteránům prvního dílu třeba přišlo, že Titanfall 2 není dost svižný a že se až příliš odchýlil od hlavních myšlenek původního Titanfallu. Příkladem je například to, že řada hráčů se během zápasu ani jednou nedostala ke svému Titánovi. A bez Titánů to koneckonců není Titanfall.

Respawn si je očividně vědom působení různých změn a možných chyb, a proto slibuje nápravu. Něco se projeví už při druhém kole testování, které se uskuteční tento víkend, něco až ve finální hře.

Jedná se například o rychlost určitých úkonů hráčů. Nově bude rychlost pohybu ve vzduchu a běhání po zdech o něco rychlejší, stejně tak se vrátí funkce spočívající v řetězení běhů po zdech, která vyústí ve větší rychlost hráčovy postavy. Její absence byla podle všeho jen pouhá chyba, zatímco změny v rychlosti měly za cíl zpřehlednit boj. Jenomže s pomalejšími akcemi hráčů je sice vše přehlednější, ale zároveň ne tak zábavné.

Tvůrci zdůrazňují, že stále chtějí poskytnout hráčům možnost povolat Titána alespoň jednou během zápasu. Zároveň ale chtěli, aby se hráči více zaměřovali na plnění úkolů v daném herním módu, a proto se doteď naplnění ukazatele pro získání Titána odvíjelo právě od nich. Hráči se však mohou pokusit splnit úkol a selhat, takže se k Titánovi prostě nedostanou.

Aktuálně tedy platí, že nejrychlejším způsobem získání Titána během zápasu je stále plnění úkolu, ale každému se bude ukazatel pomalu naplňovat nehledě na to, co zrovna provádí, takže se opět každý hráč může během zápasu alespoň jednou dostat k řízení svého Titána.

K úpravám dojde i v případě uskakování Titánů, které se bude nyní obnovovat o něco rychleji. Vývojáři se pokouší něco udělat také s výdrží Titánů a beze změn nezůstane ani HUD. Ve finální verzi budeme mít možnost povypínat nebo pozapínat různé prvky uživatelského rozhraní a nově také nebude tak snadné rozpoznat nepřítele na velmi vysokou vzdálenost.

Mapa Homestead, která byla k dispozici v prvním kole tech testu, přitom nereprezentuje podobu všech map ve hře. Řada hráčů si stěžovala, že je moc plochá a příliš otevřená, ale další mapy mají být o poznání odlišené. To má dokázat mapa Forwardbase Kodai, která bude k dispozici ve druhém kole tech testu. Plná verze navíc zahrne tradičnější mapy, které jsou pro Titanfall jako takový více charakteristické.

Změn zkrátka není a nebude málo, ale určitě je lepší, že to tvůrci řeší teď, než aby hru upravovali k lepšímu až po vydání finální verze. Nezbývá tedy než doufat, že změny budou jen ku prospěchu a že druhé kolo tech testu i finální verze Titanfallu 2 bude díky všem těm změnám a zpětné vazbě dělat dojem důstojného nástupce prvního dílu. Jestli máte Xbox One nebo PS4, vliv některých zmíněných změn můžete vyzkoušet už o tomto víkendu, PC hráči si z určitých důvodů musí počkat na finální verzi.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama