Criterion pracuje na akční hře se zaměřením na boj zblízka
Novinka Criterion pracuje na akční hře se zaměřením na boj zblízka

Criterion pracuje na akční hře se zaměřením na boj zblízka

Martin Cvrček

Martin Cvrček

3

Podle všeho bude nová hra od tvůrců Burnoutu využívat vlastní značku a zřejmě bude zasazena do otevřeného světa.

Reklama

Studio Criterion se v minulosti proslavilo sérií Burnout a také má na kontě některé novější díly série Need for Speed. V posledních letech se z něj však stala jakási podržtaška, která jen pomáhá ostatním studiím, která spadají pod EA. Criterion tak vypomáhal s vývojem Star Wars: Battlefrontu z roku 2015, pro nějž vytvořil i VR přídavek pro PSVR, v případě loňského Battlefrontu 2 pracoval na vesmírných bitvách a vozidlech a svou stopu zanechal i v Battlefieldu Hardline. Nyní ale vše nasvědčuje tomu, že se tamní vývojáři opět pouští do něčeho vlastního.

Jak informuje server PCGamesN, Criterion hledá několik zaměstnanců pro vývoj zcela nového titulu, který by měl využívat vlastní značku. Podle všeho tedy nepůjde o další Star Wars projekt. A také nepůjde o závodní hru, což je žánr, který by člověk od Criterionu tak nějak očekával.

Mělo by se jednat o akční adventuru zaměřenou na boj zblízka, která by navíc mohla být zasazená do otevřeného světa. Naznačuje to zejména hledání vedoucího designéra soubojů, který by se zaměřoval na různé druhy boje, zejména ale na boj zblízka. Stejně tak by se měl vyznat v akčních adventurách a akčních hrách obecně a také ve využívání fyziky. O zasazení do otevřeného světa pak svědčí potřeba zaměstnanců zaměřených na tvorbu konceptů a prostředí, v jejichž případě je výhodou zkušenost s tvorbou titulů v otevřeném světě.

Criterion tvrdí, že nová značka patří mezi jeho nejambicióznější projekty, a navíc má za cíl posunout hranice. Uvidíme tedy, s čím časem Criterion vyrukuje. A doufejme, že i po odchodu mnoha klíčových zaměstnanců a zakladatelů je studio stále schopné vytvořit něco pořádného a že nový projekt nebude nakonec zrušen.

Bohužel by to nebylo poprvé. V roce 2014 byla představena adrenalinová závodní hra zaměřená na extrémní sporty, jejíž vývoj byl ale o dva roky později zastaven, aby se mohli vývojáři naplno soustředit na podporu vzniku Star Wars titulů. Nutno podotknout, že bez ohledu na vývoj nové značky Criterion tuto pozici zastává i nadále, i dnes tudíž spolupracuje s DICE na dodatečné podpoře Star Wars: Battlefrontu 2.

Zdroj: PCGamesN.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama