Digitálnímu trhu v červenci vládl cušimský duch
Call of Duty: Modern Warfare Novinka Digitálnímu trhu v červenci vládl cušimský duch

Digitálnímu trhu v červenci vládl cušimský duch

Ondřej Partl

Ondřej Partl

7
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Windows PC Xbox Xbox One Apple iOS Android Android

PCčkáři pořád holdují populárnímu MOBA titulu.

Reklama

Analytická společnost SuperData stejně jako v měsíci minulém uveřejnila žebříček prodejnosti videoher na digitálním trhu, kdy v rámci konzolí si své prvenství vybojovala poslední velká exkluzivita pro PlayStation 4 v podobě Ghost of Tsushima.

Té se povedlo celosvětově digitálně prodat 1,9 miliónu kopií, kdy na stejné číslo dosáhla další exkluzivita nové značky, Horizon: Zero Dawn, až po dvou měsících své existence (za tuto dobu Days Gone prodalo 1,3 miliónu). Díky tomu si titul vysloužil i první místo v žebříčku nejsilnějších launchů konzolové hry v červenci.

Digitálnímu trhu v červenci vládl cušimský duch

Ve stejném měsíci posléze vyšla i další konzolová exkluzivita Paper Mario: The Origami King na Nintendo Switch, která se umístila na osmém místě žebříčku, kdy se jí digitálně prodalo 555 tisíc kusů, čímž překonala Fire Emblem: Three Houses z minulého roku.

Na druhé místo nejprodávanějších her na konzolích se posléze opět dostalo Call of Duty: Modern Warfare, které odsunulo FIFU 20 o jednu pozici zpět. V seznamu pak přirozeně nemůže chybět GTA V, které z nějakého důvodu pořád lidí kupují.

PC scénu ovládlo League of Legends, následováno online střílečkou Crossfire a řezačkou Dungeon Fighter Online.

Na mobilech posléze opět vévodilo Pokémon GO, které zažilo svůj druhý nejsilnější měsíc od svého vydání (byl nižší pouze o 0,4 %), což zapříčinil speciální in-game festival, jenž probíhal od 25. do 26. července, kdy jste pro přístup k různým výzvám museli zaplatit vstupní poplatek. Dařilo se ovšem i battle-royale titulu Free Fire, který je populární především v Jihovýchodní Asii, Indii a Latinské Americe.

 

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama