Assassin’s Creed Infinity bude live service platformou
Assassin's Creed: Valhalla Novinka Assassin’s Creed Infinity bude live service platformou

Assassin’s Creed Infinity bude live service platformou

Martin Zavřel

Martin Zavřel

31
Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Ubisoft potvrdil projekt, o kterém informoval Jason Schreier.

Reklama

Jason Schreier přišel s dalším zákulisním odhalením, tentokrát se týká vývoje příští Assassin’s Creed hry. Tituly z této série v posledních letech vyrostly do mimořádného rozsahu a zabíraly třeba i sto hodin k dohrání jednoho dílu, podle všeho budou do budoucna ale ještě rozsáhlejší. Podle lidí obeznámených s vývojem hry, nový projekt, který je uvnitř Ubisoftu přezdívaný Assassin’s Creed Infinity, plánuje vystavět platformu, která se bude měnit s časem.

Zatímco minulé hry ze série nabízely specifické historické zasazení jako starověké Řecko nebo Ptolemaiovský Egypt, Infinity bude obsahovat mnohá prostředí/éry se záměrem dále se rozrůstat během dalších měsíců a let. Individuální hry na této platformě mohou vypadat a fungovat různě, ale všechny budou propojeny. Assassin’s Creed je největší značkou francouzského vydavatele, dohromady tato série prodala již 155 milionů kusů her. Plán změnit její formát odpovídá trendům, kterých využívají konkurenční vydavatelé. Cílem je napodobit úspěšný model GTA Online nebo Fortnite. GTA V díky online multiplayeru prodalo již více než 140 milionů kusů a přestože je na trhu již téměř 8 let, chystá se nyní verze této hry již pro třetí generaci konzolí.

Cílem je napodobit úspěšný model GTA Online nebo Fortnite.

Mluvčí Ubisoftu odmítla diskutovat o Infinity detailně, ale potvrdila její existenci. Dle jejích slov "Ubisoft plánuje překonat očekávání hráčů, kteří volali po soudržnějším pojetí" série. Nedělejme si ale iluze, že za vznikem hry opravdu stojí přání hráčů - většina z nich naopak volala po kratším a soustředěnějším pojetí pro jednoho hráče. Jenže Live Service hry generují velké zisky díky vtáhnutí hráčů a jejich následnému postupnému utrácení za obsah uvnitř hry. GTA V pomohlo vydavateli Take Two zvýšit cenu akcií o 42% od začátku minulého roku. Ve stejné době zůstávaly akcie Ubisoftu na svém.

Vývoj Assassin’s Creed her obvykle zahrnoval tisíce vývojářů napříč tuctem Ubisoft studií, které střídavě vedly týmy v Montrealu nebo Quebec City. Montreal měl na starost loňskou Valhallu, zatímco Quebec vedl vývoj předchozí hry, Odyssey. Tato tradice se pro Ifinity také změní. Ubisoft v dubnu spojil tyto dva týmy dohromady. Nyní budou na Infinity spolupracovat, každý bude mít svého kreativního ředitele, ale Quebec povede vývoj značky jako takové. Mezi těmito dvěma studii údajně dlouho panovala rivalita, občas vyhrocená, takže tyto změny mohou způsobit určité problémy. Vývojáři se navíc pořád vzpamatovávají ze sérií obvinění ze sexuálního obtěžování a následných výpovědí během loňského roku.

Ubisoft krátce po publikování Schreierova článku vydal oficiální prohlášení, kde potvrzuje sloučení studií, jmenuje konkrétní klíčové představitele vývojářů a potvrzuje také vývoj a existenci platformy Assassin’s Creed Infinity, v jejíž formát a budoucnost dle jejich slov "hluboce věří".

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama