Bruce Wayne: Bylo by to hezke, ale jelikoz si hra klade za cil predvest tunerskou kulturu na zapadnim pobrezi USA, tak by superb, ktery se v americe ani neprodava, nedaval moc smysl. Ale souhlas, ze nejaky bezny sedan, kterych je v americe plno, by potesil.
Ten rok herniho casu je tam napsanej spis proto, aby bylo jasny, ze si hrac uzije vsechna rocni obdobi. Kazdopadne pokud to bude jako doposud, tedy ze jedna hodina herniho casu je jedna minuta ve skutecnosti, tak vychazi, ze ten herni rok bude nejakych 146 hodin cisteho herniho casu. Coz je nesmysl.
Prvni artworky vypadaly neskutecne lakave, namysleny xichti v oblecich, logo hry pripominajici erb, proste parada. Bohuzel, volition nedokazi konkurovat GTA nejakou seriozni (v ramci moznosti) hrou a tak nacpou hru nesmyslnejma zbranema, autama, oblekama a letadlama, coz jim pomaha sokovat a tim oslovit infantilni publikum.
Jake z toho plyne ponauceni? Delejte mainstreamove hry u velkych studii, ve kterych vsechno alespon trikrat vybuchne, nebo pronese hlasku " hell yeah" .
Satris: Z toho moc nepoznam. Zajimala by me kvalita tech hor v zadu, ostrost textur kolem trate (ta trava, kameny atd. ) . Jediny, co se z toho dalo pochytit jsou hezky, ale trochu prehnany bloom efekty a hezky, ale trochu prehnany HDR.
Kouka se na to krasne (Shift 2 ale taky nevypada spatne) , ale je potreba si uvedomit, ze se koukame na zabery z replayu, takze realita bude zase nekde jinde.
Shift sice muze vypadat jako ptakovina, ale clovek si zase muze vyhrat s vymyslenim ruznych paradicek, jako to s tim kamionem v traileru a hledat dalsi zpusoby, jak efektne vyuzivat okolni auta ke splneni ukolu. No a v traileru rikali, ze mysleli i na ty, co chteji hrat bez shiftu, takze to pudje i bez toho.
Vypada to dobre a konecne se to "nevraci ke korenum", ale snazi se to torchu zmenit zavedenej koncept, takze by to nemuselo bejt spatny. Dobre ale zatim vypadalo kazdy novy NFS, kdyz o nem bylo malo informaci. Shifty byly super, ale ted uz je z toho samostatna serie a ani v dobe prvniho dilu se moc o NFS nedalo mluvit. No uvidime.
Vypadalo to krasne, dobre sestrihany, pekny prostredi, dobra atmosfera, no a tyhle arogantni hovada v oblecich jsou taky prijemna zmena. Samozrejme by to ale nebyli volition, kdyby to zase nezabili nejakou p*covinou. Ty futuristicky stihacky, to je fakt moc.
Tesim se moc, ale taky mate ten pocit, ze ME1 byl ve stylu sci-fi z 80. let, dvojka 90. a trojka podle zatim dostupnych materialu vypada jako klasicka moderni vysokorozpoctova ultra velkolepa sci-fi?