@kornel
Souhlas, navíc Datart nemá ani PS5 v nabídce (asi chtějí pokrýt aktuální objednávky), tak aspoň lepší být v nějaké frontě, než žádné. Jestli bude mít vliv zaplacení budu kontaktovat.
Taky by mě zajímaly čísla kolik lidí nad nimi zlomilo hůl a šli si pro refund. Já jako dobrý zprávy beru každý patch a chodí rychle - nebýt vánočních svátků. Stáhnu to na své staré železo a zase se o nějakou píď posunu do dalšího updatu. 🥴
Wow, to je slušný obrat od Sony, kdy jakýkoliv refund spíše odmítali. Zajímavý, každopádně mám fyzickou kopii a o vrácení bych neuvažoval ani náhodou. Co nevidět bude další update, tak jsem zvědav jaké změny (jistě k lepšímu) postřehnu. Na druhou stranu jsem zvědavý na únor, kdy bude druhý velký update (po lednovém), a to asi bude strop co s tím půjde udělat, tak jsem zvědavý co ze sedmiletého železa PS4 vymačkaj 😉
@Stargat3
> V tomhle s panem Vávrou nesouhlasím. Pokud si odmyslím příběh
Vzhledem k tomu, kdy píše dojmy od vydání a nejvíce vyzdvihuje scénář hry, tak je jasné, že hru zahrál zejména stylem hlavní dějové linky + vedlejší a na nějakou "volnou jizdu" ve hře se vyprdl. Opravdu jde o priority co od hry hráč očekává. Já vždy cílím zejména po příběhu a open world hry mám k tomu rád a CD Projekt je pro mě záruka za to, že se hrou budu bavit a bavím, ale dávám všanc záplatám a trpělivě sečkávám a "uždibuji po kouskách" :D Ty technické problémy s otevřeným světem určitě půjdou eliminovat nebo aspoň částečně k uspokojení lepší "simulace fiktivního světa"
@spoock
Spíše s nimi soucítí vzhledem k masáži, která nastala, když vydali KC: D, tak právě vychází ze svého osobního zážitku, než aby soudil hru na základě stavu na platformách na které je ani nehrál. Jen moc dobře ví jaká je to řehole.
@Jakub Lenk
Jasan, chápu, mmm stříbrné plátno, takže má zároveň i "malé" kino, ne? Jako že vizuál musí mít i své kvality při klasickém filmu.... škoda, že se mi někde neválí zbytečnej půlmíč
@KoniAss Metamorfolord
Zde se nepovedla optimalizace, uspěchané, ale vzhledem k tomu, že dva dny po vydání přišel hotfix 1.04, tak to se stavem hry pohlo dost (subjektivně), takže si myslím, že to ještě v rámci možností půjde ukočírovat :). A co teď? To je už dané, vycházejí konzole nové generace...
@Smazaný uživatel
Přeci jenom jde o jednu z nejočekávanějších her tohoto roku, kdy hype byl tak enormní a stav po vydání natolik zarážející, že si to zaslouží pozornost. Zvlášť jak to dokáže rozvášňovat hráčskou komunitu...
@Robert
Nechci se nikoho zastávat, ale soudit za známku mi přijde zcestné. Ano, fakt, že recenzent by měl být kritik je správná, ale myslet si, že kritika je pouze o negativech je zcela zcestné. Recenze je předvším o tom, že dá autor SUBJEKTIVNĚ názor na daný titul. Tedy mi spíše přijde, že recenze, které vychází po vydání "naschvál" sráží známku na základě stavu hry na starých konzolí, aby byli více "objektivní". Pokud recenzent neviděl stav hry na starším stroji a má zkušenost pouze z PS5, tak osobně bych taktéž nesrážel známku na základě několika bugů (i těžkých, za předpokladu, že by nezabraňovaly k dohrání hry), protože bych si byl jistý tím, že nadcházející patche to fixnou ASAP. Po vydání psát recenzi, tak po failu se stavem na starém železe bych známku srazil jako zdvižený prst a po hlávních záplatách bych prověřil a s odstupem vydal novou/revizi. Takže za mě v pořádku, pěkně mě to navodilo a těšil jsem se do fronty druhý den. Zklamání přišlo ze stavu hry na PS4, ale ne z hry samotné. Z té se pořád těším jako malý kluk.
@1234
Opravdu je rarita, aby hra vyšla a neměla nějaké bugy, které znepříjemní hraní. To se děje především u lineárních her, tam je to docela ostuda (stejně i v tomto případě), ale musí se brát v potaz, že "100 lidí, 100 chutí", tedy hráči jsou schopni se ve hře chovat takovými způsoby, které vývojáři nemají šanci podchytit a vyplavou na povrch až po uvedení na trh, kdy se produkt dostane k mase lidí. K tomu pak slouží pathce, jasně, tady to byl fatalní fail, ale rozhodně jde s tím něco dělat.
To zhltnul docela rychle. Ještě se mohl pochlubit na čem hrál. Jisto jistě ho i musel zahřát fakt, že mnohonásobně větší studio s celosvětově očekávaným počinem a přehnaně nahypovaným měl větší porodní bolesti, než vydání KC: D portovaných na konzole :)))
@El_Scorpio
Já si myslím, že to Daniel úplně nehrotí a píše anglicky spíše tak, jak se naučil z praxe a neřeší, aby to měl hezky "učesané", tak tam hodí něco čemu rozumí všichni. btw, stunning a mind-blowing se mi moc líbí, teď už bude v mém slovníku k vyjádření něčeho úžasného aj mind-blowing, než fucking awesome aka česky kulervoucí :D
@Rackler
To už záleží na preferencích každého čeho si na hrách váží nejvíce. Tedy za příběh nebo průběh questu lidi zase zkousnou nezajímavý/nefunkční svět. Ale co se musí nechat, tak jsi z hlavy vypíchl spoustu dobrých nedostatečných postřehů, kdy s několika půjde něco dělat, věřím tomu. Viz W3, po půl roce měl překopaný sytém inventáře a spoustu jiných věcí. Uvidíme jaká bude životnost značky jako takové, po odladění technické stránky mohou dělat DLC nadstavby různými způsoby, aby uspokojily potřeby různých hráčů, kompromisy.. Nemyslím si, že po tolika letech by to jen uvedly do chodu, házeli si popel na hlavu a utekli od toho.
@Metladanco
Minimálně do února, pak to jisto jistě bude "poživatelné" ;). Ono to jde už teď, ale jestli si to chceš dát jako jednorázovku, tak rozumné počkat na ty major záplaty.
Vzali si hold velké sousto vydat hru snad na 9 platforem současně s openworld RPG. Spálili se šeredně, zodpověděli nejčastěji kladené otázky a s výrokem
> Ignorovali jsme signály o potřebě dalšího času na zdokonalení hry na základních konzolích předchozí generace
potvrzují domnění, že to prostě velení "pos*alo" co vlastně do toho nevidí a dost možná ani sami neviděli, jak to vypadá na starých konzolích :D. Věřím v napravení reputace a dávám tomu šanc. Chtěl jsem hrát CP na PS4, ale počkám na další patch a pak zase kousek, tedy aspoň dorazím resty. Na všem zlém je něco dobré.